8,7

44 reviews over Camping Minicamping Het Bovenste Bos in het Nederlands

Prima

Stef
6-6-2019

Vriendelijke en behulpzame beheerder, mooie locatie

Gereisd Met partner in juni 2019

geweldig ,voor herhaling vatbaar

Ria van Delen
24-1-2019

fijne camping super mooi sanitair, gewoon rust onder de fruitbomen en prachtig uitzicht

Gereisd Met partner in september 2018

Carla K
13-8-2018

De camping is een plek waar ik jaarlijks terug kom. Waarom? Mooie ligging, alles goed verzorgd, vanaf de camping is het prachtig wandelen en fietsen maar vooral de vriendelijke eigenaar. Als alleenstaande kampeerder is dat heel belangrijk. Problemen met je fiets of wat dan ook.........Emiel helpt. Ik hoop nog heel wat jaren op deze prachtige, gezellige, veilige camping te kamperen. Aanrader de bloesemperiode en de herfst. Is een woord prachtig!

Gereisd Alleenreizend in april 2018

fijne plek, prettige sfeer, uitstekende beheerder

m wuisman
1-8-2018

wij hebben prachtige dagen gehad in het Bovenste Bos. Voor de eerste keer had ik een plaatsje gereserveerd en dat was prettig, want toen we weggingen waren alle plekken bezet. Er zijn meer mensen die deze camping waarderen. Misschien om de fruitbomen die schaduw geven in een extreem warme zomer, misschien om de omgeving: mooie kronkelige wegen, van bergen naar dal. De ligging is perfect: mooi uitzicht naar alle kanten en aan een doodlopende weg met niet teveel verkeer. Het sanitair is schoon op elk uur van de dag en er is voldoende speelterrein voor kinderen. Water in de buurt. Het meest hebben wij gewaardeerd dat de beheerder van het terrein ons uitstekend heeft geholpen toen we autopech hadden. Niet alleen door bemiddeling bij een plaatselijk garagebedrijf, maar ook door het het vervoer ernaar toe. Eigenlijk wil ik het niet zeggen, want dan wordt het te druk en dat wil ik niet, maar beter kun je het niet hebben!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Weidse mini camping bovenste bos

N.
14-8-2017

Prachtige ruimte en fijne tijd gehad! Enige minpunten: WiFi totaal niet aanwezig bij meerdere gasten gewoon geen verbinding. Sanitair is netjes maar mag vaker schoongemaakt worden zodat de geur niet zo penetrant is. Douches die werken op muntjes goed waterbesparend, afwasplekken netjes alleen zou heel graag warmer water hebben gehad.. nu was het meer lauw...voor kinderen alleen niet veel te beleven..

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Deze plek voelt als thuiskomen!

Miryam van Aalst
5-8-2017

Voor het tweede jaar hier ingecheckt met man, hond en onze dochters van 21 en 23 jaar! Heerlijk family time, rust, lekker eten veel wandelen. Het weidse uitzicht de ruime vlakke plaatsen, het schone sanitair en vriendelijke behulpzame eigenaar maken het plaatje compleet! Het heerlijke grastapijt is een weldaad voor onze verhitte voeten na een wandeling en een heerlijke slaapplek voor onze viervoeter! En bij regen is dit groene tapijt in een mum van tijd droog door de goede afwatering! Wederom een geslaagd verblijf en we checken zeker weer in in onze favoriete oude boomgaard! 😉

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Uitstekend verzorgde camping op een prima locatie

Hans
9-7-2017

Wij stonden er met twee tent(jes) aan de beek. Mooie plek; prettige ontvangst; schoon, mooi en goed onderhouden sanitair. Terrein zag er eveneens goed verzorgd uit. Prachtige ligging. Rustig terrein zonder de veelal hinderlijke terreinverlichting. Hier is het nog donker! Wel zaklamp meenemen. Betalen voor douchen vind ik uitstekend: beperkt het water gebruik! Een handdroogmogelijkheid bij de toiletten is aanbevelenswaardig.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

heerlijke kleine en gezellige camping

Huub en Carine
20-4-2017

Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam, sanitair is schoon en netjes onderhouden, voldoende toiletten en douches. camping is netjes onderhouden, gras gemaaid, perfect prachtig uitzicht en geweldige omgeving.

Gereisd Met partner in april 2017

Fantastische (mini) camping

Ruud
16-9-2016

Wat een super camping ruime plaatsen uitermate vriendelijke beheerders. Niets kunnen ontdekken wat verbetert zou kunnen worden.

Geweldige camping op een super locatie

L v Aalst
17-8-2016

De camping heeft een geweldige ligging en is een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen in de omgeving. Grote plaatsen voorzien van een mooi uitzicht. Sanitair is zeer netjes en word goed schoon gemaakt. Er zijn natuurlijk altijd mensen die op en aanmerkingen hebben, tegen die mensen wil ik graag zeggen, ga lekker naar een hotel of zo. Voor een fijne vakantie moet je absoluut bij HET BOVENSTE BOS zijn. Super vriendelijk ontvangen en altijd gemoedelijk . Genoeg restaurants in de buurt met heerlijke streekgerechten. Zeer zeker komen we hier nog terug. Groeters uit Brabant.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Bovenste Bos in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Bovenste Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.