Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 13 reviews

7.9GoedScore uit 13 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Minicamping Gulikers

• 6Fam. Campeur04-09-2019

Weinig privacy, druk verkeer langs de camping

Helaas ligt de camping in een bocht van de doorsteek / toeristische route tussen Epen en de Belgische Voerstreek. Tijdens ons verblijf (langweekend, vrijdag t/m maandag ) was er druk verkeer van motoren en auto’s pal langs het kampeerveld. Afremmen en weer optrekken om de bocht te nemen en tegenliggers te passeren. Continue herrie en uitlaatgassen over de camping. Dan nog de aanhoudende stroom passerende fietsers en wandelaars die de camping opkijken. Vanaf de weg kun je zo het kampeerveld op. Let op je spullen!

Het kampeerveld is compact opgezet; twee rijen terrasplekken gescheiden door een smal pad . De plekken zijn krap bemeten. Toen wij hier waren was de camping volledig bezet waardoor alles op elkaar gepakt stond.

Vanaf de meeste plekken heb je uitzicht, met name bovenin (maar dan sta je wel aan de weg.) Het sanitair is prima in orde. Epen (bakker, supermarkt, restaurants) op 1 km. V

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Jeannet13-07-2019

Wij komen hier zeker weer!

Leuke kleine camping. Ruime plekken. Schoon sanitair. Camping is terrasvormig aangelegd. Ligt in een schitterende omgeving. Veel wandelroutes in de buurt.

• 10Frans Gommans16-07-2017

Mooie camping in een nog mooiere omgeving! Epen!

Camping, ontvangst, kwaliteit voorzieningen waren uitstekend. Waakhonden maakten, vooral in begin nacht veel herrie.

• 10Sanne15-06-2017

Prachtplek voor rustzoekers zonder kinderen.

Op de bonnefooi aangekomen. We konden kiezen waar we gingen staan. Vanaf elke plek heb je prachtig uitzicht over de omgeving. Honden zijn welkom, dat was voor ons heel fijn. De sfeer was heel ontspannen. En rustig. Niet geschikt voor kinderen/tieners/jongeren, want er valt voor hen niets te beleven & je kan en wil van hen natuurlijk niet verwachten dat ze de hele tijd rustig zijn. Het sanitair is prachtig, met heerlijke douches. Supermarkt, bakker en terrasjes op loopafstand. Wielren- mountainbike- en (E)bike liefhebbers hebben het hier goed. Relaxte sfeer en prachtige omgeving = hier komen wij graag terug.

• 9Vincent De Jong20-08-2016

fantastische plek

CAMPING CHEVER is een rustig en zeer aangenaam vertoeven voor mensen die van rust en de landelijke sfeer houden.

• 6kees20-07-2015

plaatsen met mooi uitzicht

De fam Gulikers is vere van behulpzaam bij aankomst moet je bellen en worden de gegevens genoteerd bij de plek. Wij zijn geholpen door ander kamperders om de caravan op de plaats te krijgen. de rest van de vakantie de eigenaar niet meer gezien. Krappe plekken met een mooi uitzicht als het teminste niet te vol staat en mooi sanitair

• 8Irene B. 29-10-2014

fijne plek, schitterende omgeving

Een week verbleven. We mochten zelf een plek zoeken en dag later inschrijven. De plek boven had mooi uitzicht en lange kans op zon. De grond was nat. In de stal lagen pallets om voor de deur te leggen. Eigenaars zijn hartelijk. Uitzicht op flink dal. In de avond veel lichtjes. Wij hadden de pech dat de tweede dag de mais rondom van het land ging. Vanaf zes uur was het ergdruk met landbouwwerktuigen. De smalle polderweg bleek een doorsteek naar België. Onze plek was niet de meest rustige. 's Avonds ben je te voet slecht zichtbaar door alle bochten en hellingen. Veiligheidsvestjes nodig! Het sanitair was gloednieuw en erg mooi. De douches zijn ruim, het water lekker warm. Afwaswater goed heet. De douchekop hangt hoog. Er mag vaker gepoetst worden, zeker bij nat weer. De gebruikers mogen zelf ook de wc borstelen en na de afwas het putje legen. De auto liep vast in de modder. Er kwam meteen een tractor om te helpen. Afrekenen was plezierig: de prijs viel alles mee. Kom graag terug.

• 9Elise02-09-2014

Gastvrijheid en uitzicht grandioos.

Dit mag zich met recht een boerencamping noemen. Vanaf de mooie ruime plaatsen heb je een geweldig uitzicht over de Limburgse heuvels en zie je het boerenleven voor je.In het voorjaar de bloesem van de fruitbomen,de wei vol bloemen, de koeien en het opkomende graan.De zomer met het fruit en de boerenbedrijvigheid evenals de herfst met zijn prachtige kleuren en het binnenhalen van de mais.daarnaast de rust,de vele wandelingen altijd afwisselend berg en dal,bos en wei of door de mooie dorpjes of gehuchten.Altijd wel een pleisterplaats onderweg.Maar.......het mooiste terras voor je tent of caravan!

• 9Jaap01-09-2014

Droomplek met prima sanitair.

Bij aankomst na een erg natte periode hielp de familie Gulikers om ons zo goed en droog mogelijk te installeren op één van de mooie terrasplekken. We komen hier al jaren en worden altijd vriendelijk en goed geholpen. Vanaf de plaatsen heb je een geweldig uitzicht over de prachtige omgeving van Epen. Talloze wandel- en fietsroutes in Limburg en België zijn direct vanaf de camping te bereiken. De omgeving heeft verder veel te bieden op het gebied van lekker eten en drinken. Het sanitair is uitstekend (geheel vernieuwd in 2014).

• 8Ton15-08-2014

Een prachtige rustplaats met mooi uitzicht

Al een tiental jaren komen wij op vakantie in het Limburgse land. De familie Gulikers staat voor een gastvrije ontvangst op hun fraai gelegen (terras)camping. Het uitzicht wat deze camping biedt is prachtig. Het Geuldal, maar ook de omringende heuvels geven je het idee dat je in buitenlandse orde vertoefd. Recentelijk is een geheel nieuw sanitair gebouw geplaats, welke een hoge waardering verdient. Vanuit de camping kun je prachtige wandelingen of fietstochten maken. Zuid-Limburg biedt ook diverse leuke activiteiten in de omgeving. Epen biedt een diversiteit aan restaurants, voor ieder wat wils. Kortom een plek waar wij nog graag eens terugkomen. We zijn nog niet uitgekeken.

Camping Minicamping Gulikers info

Camping-informatie