Tijdelijk €25 aanbetaling

Landgoed Schoutenhof

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoed Schoutenhof voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 17 reviews

7.7GoedScore uit 17 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Landgoed Schoutenhof

• 9Maria13-08-2018

Heerlijk verblijf, we komen terug

Fantastische omgeving, heel erg rustig, een parel. Zeer prettige eigenaar, warme ontvangst en mooie, ruime schone kamer met uitzicht op landerijen. Riant terras waar je kunt ontbijten. Heerlijk ontbijt en ook een uitgebreid ontbijtpakket bij erg vroeg in de ochtend vertrekken van ons naar de markt van Tongeren. Wanneer er dan heel vroeg in de ochtend ook nog vossen te zien zijn, is ons verblijf compleet.

• 9Henk04-08-2018

Uitstekende locatie, met geweldig uitzicht en prima verzorging.

• 9Frits Spiekerman02-02-2018

Een aanrader

Gastvrije ontvangst; goed verzorgde, kwalitatief goede maaltijden.

• 7george2119-09-2016

Mooie plek maar er zijn wat beperkingen

Heel mooi gelegen maar wel wat gedateerd. Wij waren er met een groep van 18 personen. Het ontbijt en de lunch werden slecht bijgehouden. We moesten zelf geregeld om aanvulling vragen. Het diner heeft mijn hart niet kunnen stelen. Lege glazen werden niet gevuld. De tafel was te klein voor 18 personen. Er is geen airco in het hotel en met de warmte in september was het puffen. Er is een grote verscheidenheid in kamer aanbod. De goedkoopste heeft het toilet in de gang. De drankjes zijn ook aan de prijs € 4,50 voor een tripel Grimbergen en € 4,25 voor een wijntje. De rode wijn werd geserveerd met de kamertemperatuur van dat moment, 24 graden!! Het landgoed heeft een schitterende ligging maar verder was het onder de maat.

• 6Jolly04-08-2015

Twijfelachtig, titel "Landgoed" schept verwachting

Bij aankomst op zaterdag eind van de middag werd ons verteld dat wij niet in het hotel konden dineren omdat de kok een weekendje weg was. We moesten zelf rondbellen naar restaurants in de omgeving op zoek naar een plek voor 5 personen. Het was druk/mooi weer en dit verliep moeizaam. Uiteindelijk wel lekker gegeten bij een ander restaurant, waar we om 20.00 uur terecht konden. De kamer met badkamer op de gang die wij hadden geboekt was al vol, daarom kregen we een kamer met badkamer in de kamer voor dezelfde prijs: netjes. Inrichting wel gedateerd, maar de bedden waren goed. Ontbijt goed, alles vers en warm en de eitjes worden gekookt, gebakken zoals jij aangeeft.

• 9Saanen04-10-2013

Wat een geweldige plek met pracht uitzicht

Wij hebben 3 dagen mogen verblijven voor een cursus en hadden het hotel alleen voor de groep. Een geweldige plek met pracht uitzicht. Het weer hielp natuurlijk ook mee. Geweldig punt om van hieruit wandelingen te maken. Het keuken was uitstekend. Het hotel ziet er heel netjes uit. Het is heel sfeervol. Wij hadden een prachtig uitzicht vanuit onze royale kamer. Bedden waren uitstekend. De ligging is heel rustig. Fantastische tijd gehad en hopen nog een keer terug te komen.

• 6hermane_1021-06-2013

Oud bollog

De kamers zijn allemaal verouderd en sommige een zeer kleine doucheruimte. Ook is een kamer met toilet op de gang niet meer van deze tijd met een 3 sterren hotel

• 7Marijke05-12-2011

Fantastische lokatie .

Op kamer 6 na zijn de kamers nogal gedateerd. De badkamer uit de jaren 70 met geen gordijntje rond de douche (in de badkuip) zodat je niet kan douchen zonder alles nat te maken. Kleuren van de kamer nogal somber. Heerlijke 1 persoons bedden met heerlijke dekbedden. Dus zeer geschikt voor echtparen die elkaar 'snachts niks meer te bieden hebben maar ongeschikt voor mensen die nog wat romatiek willen beleven. Aangezien wij bij de boeking gevraagd hadden om een 2 persoons bed viel het ons dus toch ondanks de goede kwaliteit van de bedden tegen. Het ontbijtbuffet was prima!

• 5Karin24-09-2009

overboekt

Bij aankomst werden we onaangenaam verrast met de mededeling dat onze geboekte twin kamer met eigen badkamer niet beschikbaar was voor de dagen die wij geboekt hadden en dat voor ons alleen een kamer (niet twin) met badkamer op de gang vrij was. Terwijl wij als een van de eersten rond 15.00 uur ons hadden gemeld. Wij hebben hier geen genoegen mee genomen en zijn uitgeweken naar een ander hotel in de buurt dat wel de door ons gevraagde service kon leveren.

• 5A Wijma16-09-2009

Simpel, gedateerd en zeer teleurstellend.

Voor deze prijs mag toch je dagelijks aanvulling closetpapier, nieuw plastic bekertje en douchegel verwachten. Douchen staande in het ligbad zonder gordijn! Een versleten douchekop met scherpe randen! Kapot/gaar kussensloop, raam sloot niet, satelliet tv geeft de beloofde kanalen niet door, rommelige vloerbedekking, ontbijt niet overdadig en zeker niet wat ik gewend ben in andere voordelige hotels;maar je kon je eitjes nog laten bakken en verse jus d'orange met bijbetaling kopen. Absurd! Verpakte producten bij ontbijt over de datum. Zeer teleurstellend wanneer je een luxe kamer verwacht op een landgoed.

Hotel Landgoed Schoutenhof info

Het complex