Camping Klein Kullen

• 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

64 reviews over Camping Klein Kullen

• 9Familie Brinkhof17-10-2020

Een heerlijke vakantie voor het hele gezin!

Net, onderhouden en schoon appartement op een prachtige locatie, ideaal om lekker te wandelen/fietsen. Maar ook een heerlijke camping met ruime plekken. Gastvrije en vriendelijke familie, die u graag vertelt en laat zien over de boerderij. Voor kinderen is er genoeg te beleven, een speeltuin, in de zomervakantie een kampvuur iets, en natuurlijk de boerderij waar kinderen de boer mogen helpen. Echt een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 6K.van Moorsel14-09-2020

Mooie omgeving, huisje matig

Wij hebben in augustus 2920 een week 1 vd beneden gelegen appartementen/huisjes gehuurd. De ligging is heel mooi en het uitzicht eveneens. De prijs rond 400 euro per week incl schoonmaak ex linnen en beddengoed is prima. Het huisje was schoon. Het heeft echter wel een heel kleine woonkamer en de inrichting is zeker niet smaakvol, maar heel eenvoudig en het keukenblok is verouderd. Het internet is traag en doet het regelmatig niet. Het gsm netwerk heeft een slechte dekking waardoor er vaak geen ontvangst is. De klantvriendelijkheid is redelijk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9frans hegeman13-09-2020

topcamping

fijne gemoedelijke camping.ook leuk voor kids.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 10Arjan-Jannie de Weerd Ploeg05-02-2020

Top accommodatie en locatie

Op 23 december 2019 hebben we met z'n vieren één van de 3 appartementen gehuurd die óók aanwezig zijn bij deze camping. Bij aankomst werden we warm welkom geheten door de gastvrouw en begeleid naar 'ons' appartement, deze was boven en had een ruim balkon, 's zomers heb je een eigen terras voor de deur. De ingang is op de binnenplaats van de mooie boerderij 'tussen' de koeien;) Blij verrast waren we door het mooie interieur, netjes, schoon en fris. De bedden waren al voor ons opgemaakt en als extra verrassing stond er een prachtig versierde kerstboom!! Wij waren met 4 volwassenen en hadden ruimte over, dus lekker ruim en alles ruimschoots aanwezig incl. vaatwasser en combioven. We hebben meerdere uitstapjes gemaakt naar oa Maastricht (1/2 uurtje rijden) en Valkenburg maar zijn ook de grens overgegaan richting België. Kortom een prachtig stukje Nederland, een gastvrije omgeving, veel mogelijkheden voor alle leeftijden in alle seizoenen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Rachel Plaisier20-04-2019

Snel weer!

Wij zijn hier min of meer spontaan terecht gekomen. Maar wat 'n fijne verrassing! Echt n leuke plek super mooie omgeving en hele fijne eigenaren. Het rond snuffelen op de boerderij en bij de koeien vond ik heerlijk. Wij waren met 2 hondjes die hier in de omgeving ook zeker fijn los konden rond rennen. Met kleine kinderen lijkt het mij ook zeer leuk. Omdat ze lekker kunnen ravotten op het speelplaatsje en in de weilanden. Je kunt voor in de ochtend lekkere broodjes bestellen (voor 16u) das ook n luxe. Kortom wij komen hier zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Irene Chateleux21-09-2018

Geweldig: komen zeker vaker.

Na enkele keren op de camping gekampeerd te hebben hadden we nu een appartement. Is heel erg goed bevallen: voor herhaling vatbaar. Appartement is niet al te groot maar heel gezellig en keurig netjes en schoon en heel compleet. De ontvangst was zoals altijd heel gastvrij. We komen heel zeker nog een keer.

Gereisd met partner in september 2018

• 9FW22-07-2018

Genoten op camping Klein Kullen!

Wat een heerlijke camping! we hebben een warme week achter de rug, maar de fruitbomen boden schaduw en wat koelte. We waren hier met onze peuter van 2 en ook hij heeft volop genoten. Hij kon heerlijk spelen, speelgoed genoeg en ook de koeien wilde hij steeds weer aaien. Hartelijke ontvangst en fijne kampeerplekken. Veel in de omgeving gewandeld en gefietst (racefiets en e-bike). Prachtige omgeving, genoten van de rust. Leuk dat er voor de kinderen deze week de mogelijkheid tot schminken en broodjes bakken bij het kampvuur was. Sanitair niet heel groot, maar precies goed. We komen graag nog eens terug en kunnen deze camping van harte aanbevelen !

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6kinket12-07-2018

Voor ons geen 2e keer Klein Kullen

De omgeving is geweldig , de staanplaatsen op de camping waren oke maar het sanitaire gebouw is nodig aan renovatie toe (1 van de 2 douchedeuren was verrot) . Maar de grootste ergenis waren de vliegen, je liep de heledag met een vliegenmepper

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Leutje21-06-2018

Goed, maar voor ons niet meer

Fijne boerencamping met mooi uitzicht als je op het grote veld staat. Alleen vang je dan ook volop de wind. Wij hadden voor twee weken gereserveerd, maar zijn 3 dagen eerder vertrokken ivm de komst van luidruchtige overburen. Het betrof een echtpaar met twee kinderen die met een groepje mannen met beperking kampeerden. Over deze mannen niets dan goeds, maar de man van het echtpaar was de hele dag, tot laat in de avond aan het foeteren en vloeken tegen zijn kinderen. Dit gaf ons zo’n naar gevoel, dat we hier niet langer getuige van wilden zijn.
    Verder was de douche en toiletruimte prima schoon, wel gemengd, en met 2 douches en 4 toiletten wat aan de krappe kant. Vooral de douches waren aan vervanging toe, de afgebladderde deuren waren geen fraai gezicht. Maar misschien dat het nu al verbeterd is?

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Rob vermeulen24-09-2017

Heel fijne mensen die ondanks hun drukke bestaan de tijd nemen voor een ieder die vragen heeft over het bedrijf of iets uit de omgeving. Wij komen hier minimaal 2 keer per jaar en vinden onze rust hier .

Gereisd met partner in september 2017

Camping Klein Kullen info