Hotel JS Epen

HotelWeer vandaag29°14°
Hotel JS Epen
7,4

35 reviews over Hotel JS Epen in het Nederlands

wij voelden ons er erg thuis !

Lexl
7-6-2018

enthousiaste jonge eigenaren die dit hotel nu 4 jaar runnen. we kregen een mooie kamer met schitterend uitzicht op de 3e etage, met ligbad en erg goede bedden. enkele details zijn voor verbetering vatbaar, zoals lampjes die moesten worden vervangen en een losse kastdeur. totale indruk echter toch positief!

Nooit weer

Klara
6-6-2018

Nooit weer. Slecht ontbijt terwijl je14,50 pp betaald per dag

Veel achterstallig onderhoud in het sanitair. Vieze stoelen op de kamer vlekken in de vloerbedekking Scheuren in de tegelvloer Buiten in de tuin slecht onderhouden

Slechte bedden

Wel iedere dag schone badlakens wat een pluspunt is

Heerlijk hotel, prima bedden!

Alex
21-5-2018

Eigenaar Jordy Samardzic heeft het vak in de vingers. Mijn complimenten hoe zo'n jonge eigenaar met beperkte middelen alles uit de kast haalt om het ons naar de zin te maken.

fantastisch

rowanne jekel
18-5-2018

erg gezellig hotel met erg leuke gastheer en vrouw! wij hebben hier heerlijk kunnen ontspannen in de mooie heuvels van limburg wij komen hier zeker nog een keer terug!

Leuk verblijf gehad!

Dhr. Smeets
18-5-2018

Heerlijk 3 nachten overnacht bij JS Hotel Epen! Wat ze leverden was perfect en voldeed aan onze eisen. Het was schoon en er was vriendelijk personeel. Wij hebben ook heerlijk diner gehad in het hotel voor 25,00 Euro p.p. kortom was een leuke trip naar het Zuiden.

Er was een keuze uit 2 verschillende soorten ontbijt wat naar mijn mening een geweldig concept is. Ik persoonlijk heb beide geprobeerd en beide waren goed. Op de site van JS Hotel Epen is ook onder het kopje restaurant te zien wat er te bieden is.

Leuk ga zo door!

Onprofessioneel personeel en eigenaar

Fam
11-5-2018

Een hobby hotel, geen professioneel personeel, producten uit de supermarkt twee deuren verder. Ontbijt zeer wisselend qua samenstelling. Een ex keten hotel, waarvan na vier jaar informatie nog op de deur in de kamer zit. Hotel ligt aan de drukke straat. Redelijke wifi op de kamer. Ontbreken van koffie op de kamer, minibar niet gecontroleerd op oude spullen van vorige gasten.

In ontbijtzaal, gordijnen vies en hingen half aan de haken. Ontbijt echt te weinig, te simpel, te vies en dat voor € 14,50 pp. Zeer gehorig door knallen van de deuren op de gangen!

Wij vonden het super.

Lia strunk loman
21-11-2017

Wij kregen een kamer op de 1e verdieping maar de verwarming deed het niet, na een poosje gewacht te hebben toch maar even naar de receptie balie. Daar stond een jongeman die mijn verhaal aanhoorde en direct met mij mee ging naar de kamer. Er werd per omgaande een andere kamer aangeboden. Wat een prachtige gerenoveerde kamer kregen we en ...... lekker warm. Later bleek dat het de eigenaar zelf was. Jordy bedankt voor de goede service en het heerlijke bijgeboekte ontbijtbuffet. We komen graag een keertje terug. Groetjes aan je lieve vriendin. Fred en lia strunk uit woudenberg

Prima hotel

R.G. Gereke
25-8-2017

Hotel ligt aan de drukke doorgangsstraat. We werden goed ontvangen met een rondleiding over de begane grond. We hadden een ruime en rustig gelegen kamer (9) op de eerste etage achter. Prima bedden. Het ontbijt was o.k. helaas geen eitje en je moest vragen om een tweede kopje koffie, dat kan attenter! Goede wifi op de kamer en wandelroutes beschikbaar.

Kortom we hadden het prima naar onze zin.

Nooit meer

Ella
7-8-2017

Het enige wat goed was waren de bedden, maar voor 2 personen was het bed te klein!! Slordig afgewerkte kamers, vloer bolde omhoog, schimmel in de muur, kit naden in de badkamer rot. Geen WC borstel, koffieapparaat op kamer vies en nog gebruikssporen van de vorige hotelbezoeker. Roset om de kranen ontbraken. Gordijnen vies en hingen half aan de haken. GEEN wifi terwijl ze er wel mee adverteren. Ontbijt echt te weinig, te simpel, te vies en dat voor € 14,50 pp we hadden vies bestek en wilde een schaaltje pakken voor de kwark. Die plakten aan elkaar.

Leuk hotel

Krul
8-7-2017

Gedreven gastheer en dame die er veel aan doen en investeren om hun leuke hotel naar een hoger niveau te tillen. Ik heb mij er een aantal dagen prima vermaakt. Ontbijt was prima.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JS Epen in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JS Epen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel JS Epen scoort een 7.37 uit 10 op basis van 35 reviews.