Hotel Inkelshoes

NederlandLimburgEpen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Inkelshoes voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 75 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 75 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

Contact

76 Reviews over Inkelshoes

• 10Carlas19-05-2021

Dit is een bijzonder goed en comfortabel hotel!

We komen al vele jaren in het Inkelshoes. Dat is omdat we het een superfijn hotel vinden op een bijzondere locatie. We hebben ook goede ervaringen met buitenlandse hotels, toch springt dit hotel er bovenuit. Vriendelijke mensen en eigenaren die je kennen en herkennen. Veel comfort met fijne kamers die allemaal wel iets verschillend zijn. (ook leuk om te zien dat er elk jaar wel een paar kamers weer gemoderniseerd worden. Blijft dus up to date.) Geweldig ontbijt en bijzonder goede 4 gangen maaltijden. Heel goed samengesteld. (zit er iets bij wat je niet lust, dan is dat ook geen probleem. Ze zijn flexibel) Dit keer waren we tijdens de nog strenge Corona regels. Daardoor werden het ontbijt en het diner op de kamer geserveerd. Perfect geregeld en het had ook wel iets bijzonders. Dit was nu private dining. Iedere gang werd netjes langs gebracht. Wel veel werk, maar het ging prima. En het hotel staat op het mooiste plekje van Nederland.

• 10J. Jumelet25-04-2021

Fantastisch hotel, goede verzorging. Gezellige eigenaars. Aanrader.

• 5Heijmans05-07-2020

Smerige kamer in oud hotel in mooie omgeving.

Het hotel heeft wat aandacht nodig. Er liggen grote stofvlokken onder de verwarming en het bed. Geen 3 dagen oud. Op de kastdeur zatten gele spetters vuil,kots? Schaamharen in het bad. Beschimmelde kitnaden in de douche. Het hotel was in de coronatijd dicht. Tijd genoeg om dit op te lossen. Het voorgerecht stond bij binnenkomst voor 18:00 bij alle gasten op de tafel. Het was meer dan 25 graden en de boter was al bijna vloeibaar. De tweede dag constateerde wij dat het er al om 17:50 stond. Paté met brood en boter. De obers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De chef was weinig geïnteresseerd in zijn gasten. Het was erg warm in de eetzaal. Als er schone kamers en badkamers zijn en het eten word pas geserveerd als de gasten er zijn is het een goed hotel.

• 10Arie Oosterhof21-06-2020

Heerlijk hotel!!

Inkelshoes ligt op een fantastische plek in Zuid Limburg net buiten het plaatsje Epen. Vanuit je kamer heb je schitterende uitzichten. Het hele hotel is ruim opgezet en dat heeft zeker nu in corona-tijd veel voordelen. De 1.5 meter afstand kan prima worden behouden. De kamers zijn mooi ruim en helemaal compleet met zitje, tv en volledige badkamer. En overal is het superschoon. Ontbijt en diner (4 gangen) zijn uitgebreid en smaakvol. Eigenaar en personeel zijn ontzettend vriendelijk en zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt en reageren alert op vragen. Wij kijken met een goed gevoel terug op ons heerlijk verblijf van 5 dagen en vinden dit hotel een echte aanrader!!

• 10Fam Prins02-06-2020

Enorme aanrader!

Wat een perfect Corona proof hotel! De 1,5 meter wordt consequent toegepast maar haast onmerkbaar omdat er zoveel ruimte is. Heerlijk diner op het schitterende terras. Vriendelijk personeel, relaxte sfeer, gevarieerd leuk publiek.

• 9Jo16-09-2018

prima hotel wij zijn er volgdend jaar weer

Een prima hotel met een schitterende ligging. Wij voelen ons er kind aan huis. Prima ontbijt en avondeten. Vriendelijke mensen en alles is superschoon. Wat wil je dan nog.

• 9Leutje16-09-2018

Geweldig

Mooi gelegen in het schitterende natuurlandschap bij Epen. Wandelingen starten vanaf het hotel. Inrichting is wat gedateerd, maar schoon en netjes. Tot onze verrassing kregen wij een ruime kamer met 2 balkons, badkamer met douche, lig-bubbelbad, wastafel, apart toilet en aparte ruimte met infraroodcabine. Helemaal top! Het ontbijt was prima en werd voortdurend aangevuld. Dat je kamernummer ook je tafelnummer was, vonden wij alleen maar duidelijk. Tip: vertel dit bij het inchecken er bij.

• 9Versteeg04-05-2018

Alles is fantastisch

Het is prachtige omgeving en bijzonder gastvrije sfeer.prima ontbijt en diner.

• 9Peter en Margriet21-12-2017

Fantastisch verblijf.

We hebben 4 dagen genoten van een heerlijk verblijf in Epen. De ochtend opstarten met een uitgebreid ontbijt met heerlijk zelfgebakken brood, daarna heerlijk wandelen in een 5 sterren landschap en s’ avonds aanschuiven aan een heerlijk 4 gangen diner. De vrouw des huizes wist ons elke dag weer te verrassen met eerlijk en puur eten. Wij komen zeker nog eens terug in dit gezellige en schone hotel. Als je avondvullend wil tafelen is dit niet het adres.

• 10Wout17-11-2017

Luxe verblijf, leuke sfeer.

Ideaal uitgangspunt voor wandelen en (motor-)fietsen.

Hotel Inkelshoes info

Building information