Vakantiehuis Huis Diependal

Vakantiehuis Huis Diependal

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Huis Diependal in het Nederlands

Heel mooi oud vakwerk huis met alles erop en eraan

Coen Tofield
25-11-2016

Dat er een gezellige woonkamer en eetkamer is. Dat in het huis alle apparaten aanwezig zijn, die je verblijf veraangenamen. Het ligt vlakbij een mooi bos, waar je heerlijk kunt wandelen. Wij waren met al onze (klein-) +kinderen er, allemaal volwassenen, en wij hebben er een heerlijk weekend gehad!!

Gereisd Met oudere kinderen in november 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Diependal in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Diependal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.