Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.8Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Hoeve De Vrijheerlijkheid

• 10Ellen DHooge26-01-2021

Geweldig!!

Voor het eerst hier een weekend verbleven en we waren over the moon! Wat een prachtige plek. Heerlijk, knus en sfeervol ingerichte huizen, veel ruimte, vriendelijke en flexibele gastvrouw, stunning omgeving... What's not to like :-). We waren zo enthousiast dat we na een halve dag daar, gelijk voor een volle week hebben geboekt 5 weken later.

• 10Bert Rusman25-05-2019

Kindvriendelijk, rustgevend en unieke omgeving

Een fijne en rustgevende plek, de kinderen hebben zich heel goed vermaakt...dus wij ook!

• 10Familie Janssens René10-09-2018

Wij gaan zeker terug , fantastisch mooi .

Net terug van een super fijn WE in Hoeve Vrijheerlijkheid . Voor gezinnen groot en klein zeker een absolute aanrader. Mooie , comfortabele , nette woning. Lieve verhuurders die ten allen tijde paraat staan. Grote mooie tuin , boomgaard, allerhande kleine diertjes. Prachtige omgeving , een honderd meter wandelen en je loopt tussen uitgestrekte weiden en bossen. Een ideale plaats om volledig tot rust te komen . Doen !!!!!!!

• 9familie deriksen07-08-2018

Na genieten komt nágenieten

Echt een heel fijn vakantie adres, het ontvangst, de gastvrijheid, de nette accommodatie, de inrichting, de douche, de bedden, de omgeving en het weer! Wij komen zeker terug.

• 10ramon van kasteren18-07-2018

Helemaal Goed!

Wij en de kinderen hebben ons heel goed vermaakt. Veel ruimte, netjes en goed onderhouden authentieke hoeve in een prachtige omgeving. Fijn huis, lekker koel, gezellige sfeer, comfortabel en heerlijke douche!

• 10Barbara Vlieger11-07-2018

Een echte aanrader!

Een hele mooie vakantieplek met veel sfeer en persoonlijke aandacht. Een verzorgd en schoon huis, heerlijke tuin en veel te doen in de omgeving en bovenal prachtig weer...wat wil men nog meer.

• 10Karlijn van Etten03-07-2018

"Heerlijk vertoeven"

Een prachtig stukje buitenland in Nederland, heerlijke grote tuin, bijna 30 graden, veel schaduw, watertobbe's, vuurkorven, lange tafels in het gras en bbq-en. Een heel fijn weekend gehad in een super accommodatie!

• 3Wendy van Dijk17-06-2018

nooit meer

Ik vond het niet goed. De kamers zijn enorm bedompt, klein donker en benauwd. De bedden zijn oud en klein. Bedstedes leuk voor kleine kindjes maar niet met pubers, die passen er gewoon niet in. Het hele huis kraakt en is enorm gehorig. Belachelijk dat je 3 nachten moet betalen, te duur voor wat je krijgt.

directie, 03-07-2018

beste wendy, sylvie en alle familieleden, jullie hadden voor de 2e keer gereserveerd in dezelfde woning als vorig jaar, daarom snap ik het niet zo goed. maar desondanks vind ik het echt heel vervelend...

• 9Linda van Parijs06-05-2017

Een mooi ingericht huisje op een prachtige plek

Hoeve de Vrijheerlijkheid hebben we dit jaar bezocht, van 21-28 april. Blij verrast waren we door de smaakvolle inrichting, vele ruimte en mooie tuin.Elke dag hebben we de open haard gestookt. De kinderen hebben met andere kinderen op de trampoline gesprongen en gevoetbald.Het dierenweitje is mooi en de dieren lief en vriendelijk.Uitstapjes hebben we gemaakt naar Continuem in Kerkrade, Luik, Valkenburg en het drielandenpunt.

• 9Zwalos25-06-2016

Erg mooie locatie en vriendelijke eigenaar

Een oude schuur is heel smaakvol in 5 appartmenten omgebouwd. Het is wel enigszins gehorig en er is beperkte mogelijkheid direct aan het appartement buiten te zitten. Er is wel ruimte genoeg op het erf om te te zitten en te spelen en het geheel ligt erg mooi in de Limburgse heuvels. Het dorpje met genoeg horeca ligt beneden en is te ver om te lopen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Vakantiehuis Hoeve De Vrijheerlijkheid info

• CafeNiet beschikbaar