Aparthotel Geuldal

42 reviews over Aparthotel Geuldal in het Nederlands

Grandioos

Fam.donatz
1-7-2017

Wij zijn voor de 3e keer naar het Geuldal geweest en zal niet de laatste keer zijn het is ideaal schoon en ruim en gastvrij .Je kan er ontbijten is een aanrader.Uit epen vandaan kan je alle kanten op.Wij zijn er nog lang niet uitgekeken dus tot de volgende keer Danielle en haar ouders.

fantastisch

Gerry van der Lans
26-5-2017

Mooi schoon en nieuw apartement.Aardige mensen doen er alles aan om het naar je zin te maken.Prima ontbijt.Goed openbaar vervoer.Een absolute aanrader.

Super: een 10 jarig jubileum

5-4-2017

Ook dit jaar weer naar Epen. Al 10 jaar komen we weer in het voorjaar naar dit hotel.

En ook dit jaar zijn we weer heel gaatvrij ontvangen. Voor wandelaars zoals wij een

prima uitvalsbasis voor de wandelingen die je hier kunt maken. Ook handig de

Spar naast de deur. Ruime appartementen waar je ook zelf kunt koken. Aparte

woonkamer, badkamer en slaapkamer voor een prima prijs. Na een wandeling nog

een wijntje drinken in de prachtig verzorgde tuin.

Familie Knops nog bedankt voor de gastvrijheid!

Voor herhaling vatbaar

De Vries
19-12-2016

Ruime, goed verzorgde appartement. Aan alles is gedacht. Vriendelijke ontvangst.

Joke
30-8-2016

Erg gastvrij ontvangen en verder verblijf door eigenaresse Danielle en haar medewerkers.

Groot, compleet en super schoon 4 persoonsappartement. Extra plus: 2de apart toilet, naast een toilet in doucheruimte. Fijne tuin met voldoende zitjes en parasols. Een aan niets ontbrekend ontbijt.

Het was extreem warm tijdens ons verblijf (34 C buitentemperatuur) Ventilatie mogelijkheid leefruimte was op deze extreme situatie niet toegerust. Hier wordt de komende winter verbetering in aangebracht.

Geweldig goed!

Hans en Marga van de Weerd
1-8-2016

Mooie appartementen, zeer schoon, vriendelijke eigenaars, prima ontbijt.

We komen elk jaar terug/

16-5-2016

We komen al sinds 2008 elk jaar minstens 1 keer per jaar naar dit hotel, soms zelfs 2 keer per jaar. De hoge waardering voor dit hotel is geen wonder. Nette kamers en mooi ingericht, een prima ligging voor wandelaars en het uitzicht in de kamers, die wij gehad hebben is prachtig. En last but not least: zeeeer gastvrij en vriendelijk.

Geweldig verblijf

MvdB
30-10-2015

Schitterende ligging, prachtige omgeving om wandeltochten te maken. Eigenaresse heeft fantastische wandelroute's voor ons uitgeprint. Kregen 4 persoonsappartement omdat de 2 persoons vol waren. Ook de ouders van de eigenaresse, die naast het appartement in een authentiek vakwerkhuis wonen, waren zeer aardig en behulpzaam met informatie. Een echte aanrader

perfect voor mekaar schoon mooi vriendelijk

fam wao
30-8-2015

kompleet apartement aan niets ontbeekt het bad keuken kamer enz

Grandioos

Donatz.
17-5-2015

Hotel geuldal in epen.van alle gemakken voorzien,ontbijt heel goed,appartement brandschoon,in de keuken alles aanwezig,Daniëlle en ouders doen alles om het je naar de zin te maken.gezellige tuin.wij komen zeker terug. Fam Donatz uit Dordrecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Geuldal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Geuldal in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Geuldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.