Géén boekingskosten

Aparthotel Geuldal

NederlandLimburgEpen

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Geuldal voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 42 reviews

9.3FenomenaalScore uit 42 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer aparthotel info

43 Reviews over Geuldal

• 9Janna28-12-2019

Comfortabel

Het is werkelijk een mooi compleet superschoon appartement. Een erg vriendelijk ontvangst. Een goed verzorgd ontbijt. Een gezellige kerstboom in de kamer. Het enige wat een beetje teleursteld is het uitzicht dat is 0.0 Had bepaalde verwachtingen die helaas niet uitgekomen zijn😁

• 10Fam.donatz01-07-2017

Grandioos

Wij zijn voor de 3e keer naar het Geuldal geweest en zal niet de laatste keer zijn het is ideaal schoon en ruim en gastvrij .Je kan er ontbijten is een aanrader.Uit epen vandaan kan je alle kanten op.Wij zijn er nog lang niet uitgekeken dus tot de volgende keer Danielle en haar ouders.

• 10Gerry van der Lans26-05-2017

fantastisch

Mooi schoon en nieuw apartement.Aardige mensen doen er alles aan om het naar je zin te maken.Prima ontbijt.Goed openbaar vervoer.Een absolute aanrader.

• 10Hans Bijen05-04-2017

Super: een 10 jarig jubileum

Ook dit jaar weer naar Epen. Al 10 jaar komen we weer in het voorjaar naar dit hotel. En ook dit jaar zijn we weer heel gaatvrij ontvangen. Voor wandelaars zoals wij een prima uitvalsbasis voor de wandelingen die je hier kunt maken. Ook handig de Spar naast de deur. Ruime appartementen waar je ook zelf kunt koken. Aparte woonkamer, badkamer en slaapkamer voor een prima prijs. Na een wandeling nog een wijntje drinken in de prachtig verzorgde tuin.

Familie Knops nog bedankt voor de gastvrijheid!

Hans Bijen

• 10De Vries19-12-2016

Voor herhaling vatbaar

Ruime, goed verzorgde appartement. Aan alles is gedacht. Vriendelijke ontvangst.

• 10Joke30-08-2016

Erg gastvrij ontvangen en verder verblijf door eigenaresse Danielle en haar medewerkers. Groot, compleet en super schoon 4 persoonsappartement. Extra plus: 2de apart toilet, naast een toilet in doucheruimte. Fijne tuin met voldoende zitjes en parasols. Een aan niets ontbrekend ontbijt. Het was extreem warm tijdens ons verblijf (34 C buitentemperatuur) Ventilatie mogelijkheid leefruimte was op deze extreme situatie niet toegerust. Hier wordt de komende winter verbetering in aangebracht.

• 10Hans en Marga van de Weerd01-08-2016

Geweldig goed!

Mooie appartementen, zeer schoon, vriendelijke eigenaars, prima ontbijt.

• 10Hans Bijen16-05-2016

We komen elk jaar terug/

We komen al sinds 2008 elk jaar minstens 1 keer per jaar naar dit hotel, soms zelfs 2 keer per jaar. De hoge waardering voor dit hotel is geen wonder. Nette kamers en mooi ingericht, een prima ligging voor wandelaars en het uitzicht in de kamers, die wij gehad hebben is prachtig. En last but not least: zeeeer gastvrij en vriendelijk.

• 9MvdB30-10-2015

Geweldig verblijf

Schitterende ligging, prachtige omgeving om wandeltochten te maken. Eigenaresse heeft fantastische wandelroute's voor ons uitgeprint. Kregen 4 persoonsappartement omdat de 2 persoons vol waren. Ook de ouders van de eigenaresse, die naast het appartement in een authentiek vakwerkhuis wonen, waren zeer aardig en behulpzaam met informatie. Een echte aanrader

• 9fam wao30-08-2015

perfect voor mekaar schoon mooi vriendelijk

kompleet apartement aan niets ontbeekt het bad keuken kamer enz

Aparthotel Geuldal info

• AirconditioningNiet beschikbaar