Hotel Eperland

Hotel Eperland
7,8

10 tips over Hotel Eperland

Huub en Hetty, 11-7-2015
Terras mag gezelliger. Eigenaar is druk bezig met verbetering
j Stigter, 29-5-2015
Wij hebben de wandelroute gelopen die bij dit hotel begint, vinden dit echt een aanrader. Tocht loopt gedeeltelijk door de weilanden, en je loopt tussen de koeien in schitterend heuvel landschap. Kaart voor deze route kan je krijgen bij het hotel personeel.
C Hokken, 4-1-2015

Verwacht geen 5* hotel.

Vraag om een kamer aan de achterzijde

We hebben een aantal aanbieders voor Eperland voor je op een rij gezet:

pater, 5-11-2014
Bronnen wandeling, lunchen in de Smidse en een Free Tour wandeling in Maastricht ( zie folder rek)
Fam van der Zwaan, 24-10-2014

Vriendelijke bediening en voor herhaling vatbaar.

Ondanks de regen hadden wij het prima naar ons zin, met uitstapjes naar Aken en Maastricht

Fam. Stekelenburg, 10-4-2014
Hotel is zeer geschikt als uitgangspunt voor prachtige wandelingen in een schitterende omgeving. Ook erg mooi voor fietsen (voor mensen met een goede fiets en stevige kuiten). Met de auto veel mogelijkheden voor uitstapjes, zoals Maastricht, Vaals. België en Duitsland zijn zeer nabij.

R. Mulder, 25-10-2013
In de omgeving drie leuke plaatsen, Aken , Maastricht en Valkenburg.
Jan Bulk, 4-10-2013
Vraag om een kamer aan de achterzijde, dat kijk je niet uit op de begraafplaats.
Privacy, 6-4-2013
Geweldige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen langs de Geul o.a. Heel veel hotels en restaurants in de omgeving bijvoorbeeld De Smidse is erg leuk als huiskamer.
Maarten en Ria de Graas Leiderdorp, 27-2-2013
Laat je niet afschrikken door de matige algehele beoordeling. Die wordt nogal beinvloed door de beoordelingen over de vorige eigenaar van dit hotel. Het heeft eerst een jaar leeggestaan en sinds ongeveer een jaar nieuwe eigenaren die hun uiterste best doen om voor iedereen een prima verblijf hier mogelijk te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Eperland voor je op een rij gezet: