Hotel Eperland

Kleine hotelsWeer vandaag8°1°
Hotel Eperland
7,5

106 reviews over Hotel Eperland in het Nederlands

Ik ga hier nooit meer heen.

Annet,
26-11-2018

Als je een arrangement boekt met

Driegangendiner, dan moet je om half zeven aan tafel. En kun je alleen kiezen uit vlees of vis. Het eten is matig en nogal zout en werd bij ons zwijgend op tafel gesmeten. Geen idee waarom. De mevrouw die ons bediende was niet van plan er iets van te maken. We zijn de volgende dag maar ergens gaan eten waar het wel gezellig was.

De rolgordijnen waren stuk, er lag een uitgedroogde kakkerlak in de vensterbank en onze kamer was niet gedaan toen we aan het eind van de eerste dag weer terugkwamen.

Het ontbijt is prima, de ligging van het hotel is mooi. Maar kamer 205, onze kamer keek uit op een plat dak zonder uitzicht. Dus die niet boeken.

Ik voelde me al met al niet erg welkom in fit hotel en dat was jammer want we hadden ons erg op dit weekend Limburg verheugd.😳

Top!

Irma De Spiegel Huijgen,
23-11-2018

Wij hebben genoten!! Mooie grote kamers. Het eten was super en erg vriendelijk personeel. Een aanrader !!

Mooie ligging .kamer schoon en heerlijke douche .

Kees,
21-10-2018

Mooie omgeving , lekker gewandeld

Prima

Els,
29-7-2018

Goed hotel,wel wat gedateerd,mooie badkamer,goede bedden.

Avondeten goed.

Personeel kan wat vriendelijker..en professioneler gekleed,vooral bij ontvangst!

Geen welkomsdrankje of vriendelijk praatje..

Als het s nachts 22 gr in de kamer is zou het een idee zijn dat er een ventilator wordt neergezet..airco is nog fijner !

Heel veel vliegen in de kamer,een hor voor de deur is een aanbeveling of in ieder geval een vliegenmepper in de kamers

Absoluut waar voor je geld!!

Willem4,
17-7-2018

Hotel Eperland, absoluut waar voor je geld. Prima bedden, eenvoudige, maar schone kamers. Prima ontbijt. Wij hadden ook het avondeten erbij. Ook dat was prima, 's ochtends of bij aankomst kan je keuze maken tussen vlees of vis. Prima eten. Het terras aan de voorkant verdiend wat meer aankleding. Een bloemetje op de tafeltjes maakt het wat fleuriger en vriendelijker en uitnodigend. De lantaarns op het terras kunnen een schoonmaakbeurt gebruiken.

Genoten in het Eperlandhotel en omgeving!

Jolanda,
30-6-2018

Wij hebben prachtig kunnen fietsen en wandelen in deze mooie omgeving. Personeel zeer vriendelijk. Heerlijk gegeten en ook het ontbijt was uitstekend! Wij hadden een slaap- en zitkamer (nummer 108) royaal en schoon.

Nooit meer

Hannes,
21-5-2018

Nooit meer Slechte ontvangst, onvriendelijk personeel, eten werd op tafel gekwakt en totale ongezelligheid Geen föhn op de kamer

Ietwat gedateerd hotel. De ontvangst kan wel wat vriendelijker. De eigenaar houdt kantoor in de lobby en de gasten kunnen meegenieten van alle zakelijke gesprekken.

Het ontbijt en het diner is verzorgd. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Iets gedateerd, maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Warm en leuk ontvangst. Goede uitleg over de mogelijkheden, gastvrij personeel (vooral Mariek), een topper.

De kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt en diner zijn uitstekend verzorgd. Onze tassen weren netjes naar boven gebracht omdat wij dit niet zelf konden doen. Een heerlijke training kunnen waarmaken voor een aantal dagen

Prima locatie voor wandelingen in de natuur.

Met een goed gevoel Epen weer verlaten.

We hebben heel fjne dagen gehad.

A. Van Der Louw,
6-3-2018

We hebben heerlijk gewandeld.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eperland in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eperland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.