Hotel Eperland

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Absoluut waar voor je geld!!

Willem4
17-7-2018

Hotel Eperland, absoluut waar voor je geld. Prima bedden, eenvoudige, maar schone kamers. Prima ontbijt. Wij hadden ook het avondeten erbij. Ook dat was prima, 's ochtends of bij aankomst kan je keuze maken tussen vlees of vis. Prima eten. Het terras aan de voorkant verdiend wat meer aankleding. Een bloemetje op de tafeltjes maakt het wat fleuriger en vriendelijker en uitnodigend. De lantaarns op het terras kunnen een schoonmaakbeurt gebruiken.

Genoten in het Eperlandhotel en omgeving!

Jolanda
30-6-2018

Wij hebben prachtig kunnen fietsen en wandelen in deze mooie omgeving. Personeel zeer vriendelijk. Heerlijk gegeten en ook het ontbijt was uitstekend! Wij hadden een slaap- en zitkamer (nummer 108) royaal en schoon.

Nooit meer

Hannes
21-5-2018

Nooit meer Slechte ontvangst, onvriendelijk personeel, eten werd op tafel gekwakt en totale ongezelligheid Geen föhn op de kamer

We hebben een aantal aanbieders voor Eperland voor je op een rij gezet:

Ietwat gedateerd hotel. De ontvangst kan wel wat vriendelijker. De eigenaar houdt kantoor in de lobby en de gasten kunnen meegenieten van alle zakelijke gesprekken.

Het ontbijt en het diner is verzorgd. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Iets gedateerd, maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Warm en leuk ontvangst. Goede uitleg over de mogelijkheden, gastvrij personeel (vooral Mariek), een topper.

De kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt en diner zijn uitstekend verzorgd. Onze tassen weren netjes naar boven gebracht omdat wij dit niet zelf konden doen. Een heerlijke training kunnen waarmaken voor een aantal dagen

Prima locatie voor wandelingen in de natuur.

Met een goed gevoel Epen weer verlaten.

We hebben heel fjne dagen gehad.

A. Van Der Louw
6-3-2018

We hebben heerlijk gewandeld.

Nooit meer

Fam. Tulling
5-3-2018

Na boeking contact opgenomen met vraag of kleinkind (5 jaar) mee kon komen.

Dat kon, dan zou het een familiekamers worden. Door ons gezegt dat het akkoord was maar dat wij bericht zouden geven als het niet nodig was.

Bij aankomst bleek dat er geen familiekamer voor ons was gereserveerd.

Er ontstond een discussie over het misverstand bij de boeking waarbij door de eigenaar, ook nadat wij hadden gevraagd of er alsnog een oplossing kon worden gerealisseerd constant werd gemeld dat de fout bij ons lag en dat hij alles goed had gedaan. Uiteindelijk een bed bijgeplaatst zodat onze kleinzoon ook kon slapen.

De badkamer heeft een "inloop" douche van 35 cm diep waardoor de gehele badkamervloer nat werd. Eerst dweilen voordat je met droge voeten naar het toilet kon.

Het eten was slecht, een onherkenbaar vierkant stuk vlees en groenten uit blik.

Men kon niet nalaten bij het afrekenen nog een onvriendelijke opmerking te plaatsen.

Heerlijk

T.Lap
16-2-2018

Echte Limburgse gastvrijheid!

De ontvangst, lekker relaxed, een kopje koffie, een praatje met de gasten.

De kamer keurig verzorgd en schoon. We hebben er twee nachten van genoten.

Het eten was goed, geen keuze menu, alle gasten om 18.00 aan tafel en eten maar.

Prima verblijf!

Uit Friesland
13-12-2017

Iets gedateerd, maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Rustig, gastvrij personeel.

De kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt en diner prima, speciale wens meteen gehonoreerd.

Prima locatie voor wandelingen in de natuur.

Met een goed gevoel Epen weer verlaten.

Prima hotel, rustig, in schitterende omgeving

Anneke van Eikenhorst
28-8-2017

Een heerlijk verblijf in dit kleine hotel. Aan de rand van het dorpje Epen, met uitzicht over het heuvellandschap. Prima startpunt voor vele schitterende wandelingen. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan bijv. Maastricht. Wij hadden gepland naar het Preuvenemint te gaan, maar hebben uiteindelijk gekozen voor wandelen.

Onze kamer was keurig en schoon, ontbijt eenvoudig, maar prima. Het 3-gangen diner ook goede verzorgd.

De medewerkers staan altijd voor je klaar!

Klein puntje van aandacht is dat de afvalcontainer misschien beter op een andere plek zou kunnen staan. Af en toe komt hier stank vanaf over het terras.

We hebben een aantal aanbieders voor Eperland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eperland in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eperland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eperland scoort een 7.79 uit 10 op basis van 102 reviews.