Hotel Eperland

Kleine hotelsWeer vandaag19°5°
Hotel Eperland
7,8

98 reviews over Hotel Eperland in het Nederlands

Iets gedateerd, maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Warm en leuk ontvangst. Goede uitleg over de mogelijkheden, gastvrij personeel (vooral Mariek), een topper.

De kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt en diner zijn uitstekend verzorgd. Onze tassen weren netjes naar boven gebracht omdat wij dit niet zelf konden doen. Een heerlijke training kunnen waarmaken voor een aantal dagen

Prima locatie voor wandelingen in de natuur.

Met een goed gevoel Epen weer verlaten.

We hebben heel fjne dagen gehad.

A. Van Der Louw, 6-3-2018

We hebben heerlijk gewandeld.

Nooit meer

Fam. Tulling, 5-3-2018

Na boeking contact opgenomen met vraag of kleinkind (5 jaar) mee kon komen.

Dat kon, dan zou het een familiekamers worden. Door ons gezegt dat het akkoord was maar dat wij bericht zouden geven als het niet nodig was.

Bij aankomst bleek dat er geen familiekamer voor ons was gereserveerd.

Er ontstond een discussie over het misverstand bij de boeking waarbij door de eigenaar, ook nadat wij hadden gevraagd of er alsnog een oplossing kon worden gerealisseerd constant werd gemeld dat de fout bij ons lag en dat hij alles goed had gedaan. Uiteindelijk een bed bijgeplaatst zodat onze kleinzoon ook kon slapen.

De badkamer heeft een "inloop" douche van 35 cm diep waardoor de gehele badkamervloer nat werd. Eerst dweilen voordat je met droge voeten naar het toilet kon.

Het eten was slecht, een onherkenbaar vierkant stuk vlees en groenten uit blik.

Men kon niet nalaten bij het afrekenen nog een onvriendelijke opmerking te plaatsen.

Heerlijk

T.Lap, 16-2-2018

Echte Limburgse gastvrijheid!

De ontvangst, lekker relaxed, een kopje koffie, een praatje met de gasten.

De kamer keurig verzorgd en schoon. We hebben er twee nachten van genoten.

Het eten was goed, geen keuze menu, alle gasten om 18.00 aan tafel en eten maar.

Prima verblijf!

Uit Friesland, 13-12-2017

Iets gedateerd, maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Rustig, gastvrij personeel.

De kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt en diner prima, speciale wens meteen gehonoreerd.

Prima locatie voor wandelingen in de natuur.

Met een goed gevoel Epen weer verlaten.

Prima hotel, rustig, in schitterende omgeving

Anneke van Eikenhorst, 28-8-2017

Een heerlijk verblijf in dit kleine hotel. Aan de rand van het dorpje Epen, met uitzicht over het heuvellandschap. Prima startpunt voor vele schitterende wandelingen. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan bijv. Maastricht. Wij hadden gepland naar het Preuvenemint te gaan, maar hebben uiteindelijk gekozen voor wandelen.

Onze kamer was keurig en schoon, ontbijt eenvoudig, maar prima. Het 3-gangen diner ook goede verzorgd.

De medewerkers staan altijd voor je klaar!

Klein puntje van aandacht is dat de afvalcontainer misschien beter op een andere plek zou kunnen staan. Af en toe komt hier stank vanaf over het terras.

Fantastisch familiehotel in het prachtige EPEN!

Ritha en Sieger Postma, 27-8-2017

Via touroperator hebben wij voor dit hotel gekozen. Zeer vriendelijk sympathiek personeel, schone kamers. Kamers op begane grond, 1ste verdieping (lift aanwezig) en tweede verdieping. Verschillende uitzichten, waaronder kerkhof. Heerlijk ontbijt gehad en we hebben 2 maal een heerlijk 3 gangen menu gehad. Subliem en met zorg en liefde klaargemaakt. (hoe kan het voor die prijs!) 1 reden: omdat alle gasten om 18.30 uur moeten aanschuiven. Voor ons geen enkel probleem. Prijs/kwaliteit is uitstekend! Vanuit dit hotel hebben we verschillende wandelingen en fietstochten (fietsschuur aanwezig) gedaan door het unieke Zuid-Limburgse landschap. Kortom; wij komen hier zeker terug en bevelen dit hotel aan!

Eenvoudig hotel

Dafne, 18-8-2017

Eenvoudig hotel .

Mevrouw bij de balie kon geen lachje vanaf.

Uitzicht viel erg tegen namelijk direct op het kerkhof.

Geboekt via touroperator. Als je via hun eigen site boekt krijg je misschien een beter uitzicht ?

Omgeving zuid limburg is altijd mooi.

Fijn hotel

Smidt, 1-7-2017

Hotel Eperland ligt net buiten het centrum maar meteen aan de wandelroutes.

Zeer vriendelijk personeel,lekker eten,schone kamer en badkamer.

Fijne bedden.Enige minpuntje is het douchen in bad.

Heerlijk rustig gelegen hotel

Tini, 1-5-2017

Rustig hotel. We hadden een eenvoudige​ kamer.

Bedden prima. Ontbijt oké. Voor het avondeten kun je je aanmelden. Is zeker gezien de prijs niets mis mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Eperland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eperland in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eperland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eperland scoort een 7.82 uit 10 op basis van 98 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: