NederlandLimburgEpenHotels EpenHotel De Vier Jaargetijden

Hotel De Vier Jaargetijden

NederlandLimburgEpen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel De Vier Jaargetijden voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 43 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 43 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

43 Reviews over De Vier Jaargetijden

• 10Jacolien03-10-2021

Dikke aanbeveling!

Een dikke aanbeveling voor dit restaurant/hotel! Wij kwamen net voor 8'en aan na een lange wandeling en konden op het knusse terras wachten tot binnen een plekje vrij was. Binnen ziet het er top afgewerkt en heel gezellig uit! We hebben heerlijk gegeten en het personeel had genoeg tijd voor even een persoonlijk praatje. Ons plan was om met de bus naar ons hotel terug te gaan. Toen bleek dat we geen mondkapjes bij ons hadden en dus bij de bus geweigerd zouden worden, aarzelden ze geen moment en stelden ze voor dat Melissa ons wel even bij ons hotel zou afzetten, een paar dorpjes verderop. Super lief en hadden ze helemaal niet hoeven doen. Het kenmerkt wel echt de mentaliteit en sfeer van dit restaurant/hotel

• 10Linda22-07-2021

Genieten!

Charmant hotel, voortreffelijk eten, aan alles is gedacht. Vrolijke bedoening. Service vanuit het hart mooie jsbrr, fijne bedden!

• 10Susanne13-10-2020

Heerlijk hotel en restaurant!

Een super leuk hotel: enorm aardige eigenaren en personeel, bijzonder smaakvol en compleet ingericht, heerlijke bedden en douche. En het eten (ontbijt, lunch, diner) is top! Een aanrader!!

• 9Nellie13-09-2020

Geweldig

Prachtig gerenoveerd hotel! Helaas moesten wij onze vakantie onverwacht afbreken, kregen wij een tegoedbon voor niet genoten nachten. Top, wij komen zeker terug

• 9Janneke26-06-2020

Uitstekend verblijf en vriendelijk personeel.

Ons verblijf was heerlijk! Vriendelijk personeel, mooie kamer en lekker eten!

• 10Susanne12-05-2019

Het complete pakket, fantastisch!!

Wauw, dit kleine hotel heeft het complete pakket: super vriendelijk en gastvrij personeel, prachtige inrichting en heerlijk eten! (De oude foto's op Zoover zijn foto's van de vorige eigenaar, een jaar geleden is het hotel overgenomen door de huidige eigenaren en volledig gerenoveerd en opnieuw ingericht). Ik heb een paar nieuwe foto's toegevoegd. Je kunt heerlijk wandelen in de directe, prachtige omgeving. Ontbijt, vlaai en diner waren om te smullen!

• 10Menno en Betty09-07-2018

Heel goed hotel

We zijn zeer gastvrij onthaald door de nieuwe eigenaars. De kamer is sfeervol en aan alles is gedacht. Men heeft oog voor details. De bedden zijn heel goed. Heerlijk geslapen en lekker uitgerust. De kamer en luxe badkamer zijn echt superschoon. Een uitgebreid luxe ontbijt met heerlijke koffie was een goed begin van de dag. We hebben genoten van de gastvrijheid en dit is een adresje waar we zeker weer terugkomen.

• 9Hennie en Henk Uit Emmen18-06-2018

Fantastisch een aanrader

Mooi verzorgd net over genomineerd en opnieuw ingericht hotel. Er moeten hoge enkele kleine details worden afgewerkt (geen invloed op het verblijf). In dit hotel heeft de jeugd duidelijk de toekomst. Eten buiten de deur is overbodig. Een leuke kaart en zeer goed en lekker eten.

• 9Joop Bonte10-05-2018

Goed hotel

We zijn 3 dagen in dit hotel geweest en het verblijf is ons goed bevallen. De nieuwe eigenaren( echtpaar, zoon en schoondochter) van het hotel zijn erg vriendelijk. Wij hadden alleen ontbijt in het hotel. Het ontbijt was uitgebreid en van een goede kwaliteit. Onze kamer lag aan de straatzijde van het hotel. De kamer was netjes ingericht. De bedden waren prima.

• 9Marian05-08-2017

Geweldig fijn hotel

Aardig personeel, zeer behulpzaam. Kamers eenvoudig maar netjes en schoon.

Hotel De Vier Jaargetijden info

Facilities