Hotel De Smidse

28 reviews over Hotel De Smidse in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

de mooiste vakantie ooit!

Elisabeth Sluijp-Been
30-6-2018

De Smidse is werkelijk schitterend gelegen; heel knus met vriendelijk personeel.

De menu kaart is geweldig; alles biologisch met producten uit de omgeving.

Misschien is het terras iets minder geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn.

Ouderwetse accommodatie maar netjes.

We hebben er heerlijk gegeten tegen een leuk prijsje . De omgeving is ook fantastisch om tot rust te komen!

Unieke plek direct aan mooi wandelgebied

Wela
18-11-2017

We verbleven met ons gezin in een knus huisje en hadden een ontbijt in hotel de Smidse wat de kinderen geweldig vonden. De accommodatie ligt aan een mooi heuvelachtig wandelgebied.

Aangenaam verblijf

Robin
    16-7-2016

Zeer klantvriendelijk.

Kamers waren netjes maar vrij 'basic'

Weekend terug in de tijd

Danny
    24-4-2016

Zo vreselijk grappig. Weekend aanleunhuisje gehad met de kinderen. Ver terug in de tijd. Huisje met interieur van serieus rond de oorlog denk ik. Was ineens bij mijn oma thuis. Kids vonden het geweldig. Wel voorzien van alle gemak. Ontbijt uitgebreid en lekker. De service prima. Heerlijk wandelen in de omgeving. Ik zeg absoluut doen.

Net als bij mijn moeder thuis

bram kort
    29-6-2015

Over smaak valt niet te twisten. Je moet van het interieur houden maar alles is er en werkt zoals je verwacht dat het werkt en vaak nog beter. De kwaliteit van het eten en de service is grandioos. Er was zelfs een oplader voor mijn mobiele telefoon!

Prima verblijf!!

Simone en Stella
    31-8-2014

Inmiddels voor de tweede keer bij de smidse geweest. Een keer in de hooizolder en een keer in de smidse zelf. Inderdaad, de kamers zijn wat gedateerd, maar aan de andere kant past dit ook volledig bij de hele uitstraling en sfeer! Welke echt goed zijn!!!! Wij zouden zo weer terug gaan!!!

Hotel de Smidse is een echte oude Herberg, het is er gezellig zitten op het terras en het eten is prima. We waren hier maar één nacht vanwege wandelingen.

Mooi gelegen herberg

aenav
    13-7-2014

Mooie herberg persoonlijk ben ik geen liefhebber van dit soort kamers (oma stijl)voor een overnachting. Herberg ligt in een mooie omgeving en ontbijt was goed. Personeel klantvriendelijk

Zalig eten

Beere
    6-5-2014

Prettig gelegen terras in de zon of onder een boom, altijd druk van wandelaar tot motorrijder en zelfs Belgen en Duitsers.

Maar het geheim is er 's avonds te gaan dineren. Reserveren aangeraden want zaak zit vol. Dit is nog een echte chef met liefde voor zijn vak. Volop biologische streekproducten, met liefde klaargemaakt. Niet het allergoedkoopst maar zeker de moeite.

We hebben een aantal aanbieders voor De Smidse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Smidse in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Smidse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Smidse scoort een 8.04 uit 10 op basis van 29 reviews.