Hotel De Smidse

Kleine hotelsWeer vandaag9°1°
Hotel De Smidse
8,4

29 reviews over Hotel De Smidse in het Nederlands

Gezellig ingericht hotel. Goed ontbijt en prima bed, maar verder met zeer sobere voorzieningen.

Touroperator meldt dat kamers n terras hebben, dat is niet t geval. De kamers hebben weinig voorzieningen, geen zitje, geen t.v, op de gezamelijke badkamer geen föhn. En daarnaast geen "huiskamer" waar je bv n kopje koffie of wijntje kunt drinken.

Juist omdat de kamers zo summier ingericht zijn, vonden we dit n gemis.

de mooiste vakantie ooit!

Elisabeth Sluijp-Been
30-6-2018

De Smidse is werkelijk schitterend gelegen; heel knus met vriendelijk personeel.

De menu kaart is geweldig; alles biologisch met producten uit de omgeving.

Misschien is het terras iets minder geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn.

Ouderwetse accommodatie maar netjes.

We hebben er heerlijk gegeten tegen een leuk prijsje . De omgeving is ook fantastisch om tot rust te komen!

We hebben een aantal aanbieders voor De Smidse voor je op een rij gezet:

Unieke plek direct aan mooi wandelgebied

Wela
18-11-2017

We verbleven met ons gezin in een knus huisje en hadden een ontbijt in hotel de Smidse wat de kinderen geweldig vonden. De accommodatie ligt aan een mooi heuvelachtig wandelgebied.

Aangenaam verblijf

Robin
16-7-2016

Zeer klantvriendelijk.

Kamers waren netjes maar vrij 'basic'

Weekend terug in de tijd

Danny
24-4-2016

Zo vreselijk grappig. Weekend aanleunhuisje gehad met de kinderen. Ver terug in de tijd. Huisje met interieur van serieus rond de oorlog denk ik. Was ineens bij mijn oma thuis. Kids vonden het geweldig. Wel voorzien van alle gemak. Ontbijt uitgebreid en lekker. De service prima. Heerlijk wandelen in de omgeving. Ik zeg absoluut doen.

Net als bij mijn moeder thuis

bram kort
29-6-2015

Over smaak valt niet te twisten. Je moet van het interieur houden maar alles is er en werkt zoals je verwacht dat het werkt en vaak nog beter. De kwaliteit van het eten en de service is grandioos. Er was zelfs een oplader voor mijn mobiele telefoon!

Prima verblijf!!

Simone en Stella
31-8-2014

Inmiddels voor de tweede keer bij de smidse geweest. Een keer in de hooizolder en een keer in de smidse zelf. Inderdaad, de kamers zijn wat gedateerd, maar aan de andere kant past dit ook volledig bij de hele uitstraling en sfeer! Welke echt goed zijn!!!! Wij zouden zo weer terug gaan!!!

Hotel de Smidse is een echte oude Herberg, het is er gezellig zitten op het terras en het eten is prima. We waren hier maar één nacht vanwege wandelingen.

Mooi gelegen herberg

aenav
13-7-2014

Mooie herberg persoonlijk ben ik geen liefhebber van dit soort kamers (oma stijl)voor een overnachting. Herberg ligt in een mooie omgeving en ontbijt was goed. Personeel klantvriendelijk

We hebben een aantal aanbieders voor De Smidse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Smidse in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Smidse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.