Hotel De Kroon ***

Hotel De Kroon
7,4

8 tips over Hotel De Kroon

luc, 19-1-2015
Epen ligt centraal tussen Vaals, Valkenburg, Maastricht, Aken, de Voerstreek, fort Eben-Emael, Luik,... en je kan er mooi parken met kastelen of watermolens bezoeken. In Landgraaf kan je naar hartelust het gehele jaar gaan skiën.
Jos, 29-10-2014
Ideaal voor zowel de wandelaars als de minder sportieven, die de prachtige omgeving vanuit de auto willen bekijken. België en Duitsland zijn om de hoek.
Gerrit Joke, 5-7-2014
Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn, want er is geen lift aanwezig.

G. Koopmans, 16-9-2013
Dit hotel kunnen we iedereen aanraden, die voor een redelijke prijs, eens heerlijk van het Limburgse landschap wil genieten. De bedden zijn prima, goed eten en een centrale ligging voor uitstapjes naar Maastricht, Duitsland en België. Zeer vriendelijk personeel!
Klaas, 4-8-2013
4 kilometer verderop restaurant Buitenlust (richting 3 landenpunt) echt super eten met gratis uitzicht !
Alex, 28-11-2012
Prima uitvalsbasis om wandelingen te maken. Ook een leuk winkeltje direct om de hoek.

ellie, 22-11-2012
Thermae 2000, Stoomtrein, Valkenburg, Kastelen,
Leo van Wijk, 20-11-2012
Lekker eten kan in De Ouwe Brouwerij in Mechelen (op 2 km afstand). Voor een paar centen meer 100% beter!

Onze bezoekers bekeken ook: