Hotel Creusen

Nederland, Limburg, Epen

7.9Goed

70 reviews over Hotel Creusen

• 8Boon, C.J.31-07-2020

Hoe schoon ons Limburg is!

Pluspunten: 1. Schitterende ligging; kies kamer met balkon aan de achterkant! 2. Hygiene keurig in orde; badkamer met Rituals accessoires. 3. Uitstekende bedden. 4. Grote tuin voor de gasten met voldoende zit-en ligruimte en schaduw indien gewenst. 5. Mooie lounge met naar onze smaak teveel zitmeubilair op de oppervlakte. 6. Ruim voldoende parkeerplaatsen achterzijde hotel. Verbeterpunten: 1. Het duo rolgordijn in de badkamer ( kamer 10) sluit aan de zijkanten volstrekt onvoldoende af. Andere kamers hebben zodoende zicht op jouw blote wc-billen... 2.De grote groene rolcontainer vol met afval ontsiert de binnenkomst als je van de parking naar het hotel loopt; tip: aan het zicht onttrekken d.m.v. groenvoorziening of iets dergelijks. 3. Vriendelijkheid bij ontvangst en uitchecken is maar matig. 4. Ontbijttijd-slot van 45 minuten is te kort.( corona). Aanvulling kan beter. Geen verwelkoming. Prijs/kwaliteit: voldoende

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Gert en Rina Westerhout21-07-2019

fantastisch

Prima Hotel gastvrij en prima medewerkers niets is te veel heerlijke beden en schone kamer met een goed ontbijt
    rust en ruimte en een prima restaurant met eerlijk lekker eten

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Martin Knoester02-12-2018

Komen we zeker nog een keer naar terug

Het is een rustig en knus hotel. Een vriendelijke ontvangst . De kamers zijn schoon en al het nodige is aanwezig. Ontbijt is uitgebreid. Er is een ruime lounche met heerlijke stoelen. Parkeerplaats aanwezig. Een ideale locatie voor een weekendje weg .

Gereisd met partner in november 2018

• 3Marissa18-11-2018

Niet het gevoel dat je welkom bent...

Bij aankomst wilden wij naar het parkeerterrein van het hotel rijden. De smalle toegang daarnaar toe werd geblokkeerd door een auto. Hier was een vrouw bezig om allerlei spullen uit te laden. Ze zag dat wij stonden te wachten, maar ging vervolgens toch naar binnen. Hierdoor moesten wij door de smalle gang achteruit. In het hotel hoorden wij dat het ging om de schoonzus van de eigenaar van het hotel. Dit werd vervolgens wel opgelost dat de dame in kwestie aangesproken zou worden. Bij binnenkomst is wel even stil gestaan bij onze huwelijksdag. In de bar van het hotel moet je zelf constant vragen om drinken, anders sta je lang droog. Bij het vragen naar een portie bitterballen, die overigens op de kaart staan, wordt nog net niet met de ogen gerold. Bij het ontbijt waar je vanaf 8:00 uur terecht kunt, wordt bits gereageerd als je om 8:05 uur binnen loopt. Het eten is prima in het hotel, maar de Limburgse gastvrijheid is ver te zoeken.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Lian van Berlo09-04-2018

Heerlijk!

Heerlijk hotel! Geweldige kamer (Junior suite) Overheerlijk diner Schitterend uitzicht Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

7Brouwer20-10-2017

Prima kamers, maar soms dringen bij het ontbijt

Wij hadden een mooie kamer aan de achterkant van het hotel met schitterend uitzicht. Het hotel heeft een terras en tuin aan de achterkant waar je met mooi weer kunt zitten. Het ontbijt was een tegenvaller: als het hotel vol is, zijn er te weinig tafels en moet je wachten als je pech hebt. De organisatie van het ontbijt laat te wensen over: er zijn maar een paar tafels voor meer dan twee personen, die niet gereserveerd worden voor gasten die met kinderen of met vier personen boeken. Daar gaan ook mensen zitten die alleen of met z'n tweeën zijn. Dus als je met meer dan twee personen komt, heb je kans dat je nog langer moet wachten of je gezelschap verdelen over de twee-persoons tafels.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 7Mirjam08-10-2017

Mooi uitzicht

Hotel met geweldig uitzicht en heerlijke tuin met ligbedjes. Goede uitvalsbasis voor mooie wandeling, deze liggen goed omschreven bij de receptie.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8porh26-08-2017

In een woord geweldig

Sfeer van het hotel ,de ligging van het hotel en het uitzicht ,de gastvrijheid van de echtpaar die de hotel runt ,als je iets nodig heb proberen ze zo goed mogelijk aan je wensen te doen Eten was heerlijk. ze geven advies als ergens anders gaat eten . En een geweldige omgeving daar. Ze laten je vrij heerlijk gewoon ik kom zeker weer weer terug Echt een aanrader

Alleen gereisd in juli 2017

• 10Fam van der Linde05-08-2017

Alles was goed . Vriendelijk .heerlijk ontbijt . Prachtige omgeving . Mooie kamers

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Antoin25-05-2017

Geweldig

Prachtig mooi hotel met mooie kamers en een geweldige tuin met mooi uitzicht Het is 1 van de mooiste hotels uit de streek Prima keuken Uitstekend ontbijt Overal gratis wifi Vriendelijke eigenaren Moderne inrichting Heerlijk rustig Niets negatiefs

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Creusen info