Hotel Berghoeve

Kleine hotelsWeer vandaag17°4°
Hotel Berghoeve
9,1

104 reviews over Hotel Berghoeve in het Nederlands

Als we gezond blijven volgend jaar weer

C.van der Graaf
5-10-2018

Op u hotel is niets op aan te merken gast vrijheid ,kamers goed,en

en smorgens het ontbijt en avond eten geen aanmerking, algemeen zeer goed hotel.

mooi gelegen hotel

Els
2-10-2018

Hotel is prachtig gelegen. Het heeft een mooi terras met uitzicht op de heuvels.

De bediening is persoonlijk. Eten heerlijk.

volgend jaar weer naar dit hotel.

W.S.Overmars
1-10-2018

geweldige service en zeer goed personeel

Fantastisch.

L J M Linders
29-9-2018

Alles in een woord geweldig. wat moet je hier meer van zeggen, aan alles is gedacht alle kranten s,morgens van links naar rechts het DINER is van grote kwaliteit evenals het ontbijt, wij waren hier voor de tweede keer maar voortaan staat het ieder jaar in de agenda om te wandelen in het Heuvelland.

fantastisch geweest.

s splinter-boezaart
29-9-2018

Wij hebben weer 4 dagen genoten. Een mooie kamer en iedere avond weer met zorg en passie een mooi uitziend menu en erg lekker.

Top locatie met geweldige keuken

Frederik Tijs Derksema
5-9-2018

Super accomodatie. Schoon, bijzonder gastvriendelijk ; geweldige omgeving maar bovenal het heerlijke eten. Elke dag een culinair feestje. De sausen en de soepen die de brigade van de kok/eigenaar telkens weer voortovert is werkelijk genieten. Nieuw is de keuze vrijheid om het hoofdgerecht zelf te bepalen * vlees of vis.

Aangevuld met heerlijke * betaalbare wijnen, echt een aanrader om naar uit te zien!

Sinds 2017 beschikt het hotel over een volledig nieuw restaurant en 6 super de luxe kamers allemaal met riant eigen balkon en een schitterend uitzicht.

Rondom het restaurant driezijdiig terras.

Top.

Hans
26-8-2018

Keurig hotel, terraskamer zeer ruim en netjes. Deze kamer is aan te raden als je met een rolstoel of rollator komt. Uitgebreid ontbijtbuffet, en diner (4 gangen) was in 1 woord verrukkelijk. Personeel is zeer vriendelijk en maak met een ieder een praatje.

Wij komen hier bij dit hotel zeker nog een keer terug. Dankjewel voor de fijne dagen.

Een prima hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Rob Tierolf
21-8-2018

Prima hotel. Vriendelijk en heel schoon.

Eten was uitmuntend. Geen toeristenmenu, alles met liefde klaargemaakt en vers.

Koffie bij het ontbijt vonden wij niet zo lekker. En misschien een broodrooster?

Een echte topper

J&M
13-8-2018

Een verademing om hier weer terug te komen. Als altijd tot in de puntjes verzorgd. De panoramakamers zijn een aanbeveling. Geboekt o.b.v. halfpension, dus iedere avond van het verblijf mogen genieten van een mooi samengesteld diner.

Zoals het moet zijn

Fam. Verhelst - Ryssaert
12-8-2018

Vriendelijk personeel, Verzorgde kamers, rustige ligging en perfect ontbijt en avondeten

We hebben een aantal aanbieders voor Berghoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghoeve in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.