Hotel Berghoeve

Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
Hotel Berghoeve
9,1

99 reviews over Hotel Berghoeve in het Nederlands

Top locatie met geweldige keuken

Frederik Tijs Derksema
5-9-2018

Super accomodatie. Schoon, bijzonder gastvriendelijk ; geweldige omgeving maar bovenal het heerlijke eten. Elke dag een culinair feestje. De sausen en de soepen die de brigade van de kok/eigenaar telkens weer voortovert is werkelijk genieten. Nieuw is de keuze vrijheid om het hoofdgerecht zelf te bepalen * vlees of vis.

Aangevuld met heerlijke * betaalbare wijnen, echt een aanrader om naar uit te zien!

Sinds 2017 beschikt het hotel over een volledig nieuw restaurant en 6 super de luxe kamers allemaal met riant eigen balkon en een schitterend uitzicht.

Rondom het restaurant driezijdiig terras.

Top.

Hans
26-8-2018

Keurig hotel, terraskamer zeer ruim en netjes. Deze kamer is aan te raden als je met een rolstoel of rollator komt. Uitgebreid ontbijtbuffet, en diner (4 gangen) was in 1 woord verrukkelijk. Personeel is zeer vriendelijk en maak met een ieder een praatje.

Wij komen hier bij dit hotel zeker nog een keer terug. Dankjewel voor de fijne dagen.

Een prima hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Rob Tierolf
21-8-2018

Prima hotel. Vriendelijk en heel schoon.

Eten was uitmuntend. Geen toeristenmenu, alles met liefde klaargemaakt en vers.

Koffie bij het ontbijt vonden wij niet zo lekker. En misschien een broodrooster?

Een echte topper

J&M
13-8-2018

Een verademing om hier weer terug te komen. Als altijd tot in de puntjes verzorgd. De panoramakamers zijn een aanbeveling. Geboekt o.b.v. halfpension, dus iedere avond van het verblijf mogen genieten van een mooi samengesteld diner.

Zoals het moet zijn

Fam. Verhelst - Ryssaert
12-8-2018

Vriendelijk personeel, Verzorgde kamers, rustige ligging en perfect ontbijt en avondeten

Ontspannend.

K. Ruiter
11-8-2018

Keurig schoon hotel. Ideaal om het Limburgse land te verkennen.

Voor het eerst alleen en heb het gezellig gehad .

Ger Roffel Wassenaar
11-8-2018

De ruimte om buiten te zitten was variabel en dat is goed als het warm is en als er veel wind staat

Al jarenlang mijn favoriete hotel met 1/2 pension.

Sonja Tienstra
10-8-2018

Een prachtig gelegen familiehotel en heel gastvrije familie.

Het hotel in schitterend gelegen en recent verbouwde kamers met airco en een uitgebreid balkon dat rondom ligt en waar zon of schaduw te vinden is.

Ik kom hier al jarenlang elk jaar om te wandelen, te rusten en bovenal voor het heerlijke uitgebreide ontbijt en het super 4-gangen diner. Fijn is, dat het er superschoon is. En wel een zeer gunstige prijs voor dit alles!

De verzekering dat je in Berghoeve je aan niets hoeft te storen of dat iets niet goed zou zijn is heel fijn!

Ik hoef niet meer naar Buitenland te vliegen. Natuur, een super hotel en fantastisch eten in eigen land. En tochtjes vanuit Zuid Limburg naar buitenlanden zoals o.a. België en Duitsland op korte afstand.

En....dagje Maastricht mag ook nooit ontbreken.

Je stapt in de bus voor het hotel en stapt 20 min. later in het centrum van Maastricht uit. Niet rijden en geen duur en moeilijk parkeren.

Een aanrader!!

In een woord ? “uitstekend”

Anton de Reuver
10-8-2018

Uitstekend en gastvrij ,

Wij komen hier al jaren en in verschillende seizoenen.Berghoeve is onze vaste keuze als we er even een paar dagen tussenuit willen.

Na de recente verbouwing keuze uit diverse typen kamers met of zonder airco.

Het eten is altijd prima verzorgd en met speciale wensen wordt altijd rekening gehouden.

Uitstekend

Ria & Bertus
7-8-2018

Goed,beter, uitstekend

We komen meerdere keren per jaar bij de Berghoeve.

Dan moet het toch uitstekend zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghoeve in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.