Géén boekingskosten

Hotel Berghoeve

NederlandLimburgEpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Berghoeve voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 155 reviews

Contact

156 Reviews over Berghoeve

• 9Bas30-08-2021

Toptent...

De gasten zijn voornamelijk 50 plus, accomodatie ligt buiten de dorpskern, zeer rustig.

• 9Gina22-09-2020

Heerlijk verblijft gehad

Heerlijk verblijf gehad in de panorama suite. Mooie ruime kamer, goed bed, ruime luxe badkamer, fijn balkon en een mooi uitzicht! 4 gangen diner kan ik ook aanbevelen. Het ontbijt was ook lekker, wegens Corona werd je per tafel naar voren geroepen en kon je aangeven wat je wilde hebben, goed geregeld. Erg vriendelijk personeel. Hebben zelfs een nachtje bijgeboekt; helaas was de panorama suite niet meer beschikbaar maar wel een basic kamer, stuk minder mooi maar het was schoon en het bed ligt goed. De omgeving in Epen is prachtig en de dorpjes zijn leuk. Aanrader: route du vin wandelen, fiets huren bij Zinkviooltje, proeverij/rondleiding bij wijngaard St. Martinus of Domein Holset, verbazingwekkend lekkere Nederlandse wijnen!! Kans is groot dat we nog eens een weekendje naar dit hotel gaan

• 10P van der Borden25-08-2020

AANRADER.

Weer genoten in dit heerlijke hotel. We zijn er nu 4x geweest en beslist niet voor het laatst. Deels geheel vernieuwd met een ruime moderne eetzaal. Nergens kan je zo heerlijk eten. Mooie kamer met uitzicht op het dal en de heuvels rondom Epen. EEN AANRADER voor wandelaars en genieters van het goede leven.

• 9Douwe11-08-2020

Top op alle fronten

Als je er niet bent geweest geloof je het niet! Fantastische keuken, meer dan gastvrije gastheer en gastvrouw alsook de overige medewerkers, comfortabele kamer enigszins gedateerd maar daar wordt aan gewerkt. Een prima uitvalsbasis voor wandelliefhebbers. We zijn er voor de derde keer geweest en we kunnen het niet laten om binnenkort weer te gaan.

• 9Jules06-07-2020

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

Prima hotel; hartelijke en behulpzame gastheer, gastvrouw en bediening. Voortreffelijk eten. Gemoderniseerde kamers. Corona-maatregelen correct en niet storend. Voor de tweede en zeker niet de laatste keer verbleven.

• 9E.G.J. Verhaar09-06-2020

Heel erg goed.

Dat ze aan het juiste adres zijn. Voor mooie wandelingen en heerlijk eten en een gastvrije bediening,

• 9Familie Bijker Soest09-06-2020

Top alles

Dat er voor ons al zoveel jaren met plezier wordt uitgekeken naar de gastvrijheid van de berghoeve. Een fenomenale keuken. Zelfs in deze corona tijd ondanks de noodzakelijke improvisatie weer genoten

• 10Henny Brom van den08-06-2020

Ik ben er heel tevreden mee!

Pluspunten: Het fantastisch heerlijke 4-gangen keuzemenu. Uitgebreide keuze bij het aangepaste ontbijt. Prachtige kamers en sanitair. Minpunt: I.v.m. Corona was het niet mogelijk van het terras aan de voorzijde van het hotel plaats te nemen, maar na 1 juni 12.00 uur mocht dit wel weer.

• 9Han08-06-2020

Ook in coronatijd onbezorgd genieten

Na de lockdown in de coronacrisis het Hemelvaartweekend in hotel Berghoeve doorgebracht. De richtlijnen van de RIVM werden keurig nageleefd dus het was onbezorgd genieten.

• 10Wim Repkes07-06-2020

Volop genieten in het Heuvelland

Het verblijf was uitstekend in een prachtige luxe Panorama suite bij hartelijke gastheer en gastvrouw. Voor ons de tweede en zeker niet de laatste keer. Goed ontbijt en voortreffelijk diner met uitzicht op een prachtige omgeving. Alles bij elkaar een heerlijke plek om tot rust te komen. Zeker een aanrader

Hotel Berghoeve info

• AirconditioningBeschikbaar