Hotel Berghoeve ***

Hotel Berghoeve
Hotel Berghoeve

Weer vandaag5°-2°

72 reviews over Hotel Berghoeve in het Nederlands

Heerlijk, we gaan steeds weer op herhaling

Cobie Cromwijk, 25-1-2018

De ligging van het hotel is schitterend. Vanuit het hotel kunnen we heerlijke wandelingen maken. De sfeer is goed. Wij boeken altijd met ontbijt en diner.

Dit is allebei super!

Als het weer niet zo goed is, zijn er mogelijkheden genoeg om te doen. De Mergelroute, richting België of Duitsland.

Het was weer geweldig om hier te zijn,goed verzorg

Antoon en Clasien, 29-11-2017

Het verblijf was prima,ontbijt heerlijk en het diner overheerlijk!!!

Enige minpuntje is dat er geen douche op onze kamer was,wel een bad.

Geweldig

Rieky, 29-11-2017

Alles was prima het eten en ontbijt waren heerlijk en de kamers zeer netjes .

eten goed rest minder

paul, 27-11-2017

afgaande op de geweldige reviews moet dit de hemel op aarde zijn. Welnu dat is niet zo. Vrindelijke mensen, kamer vond ik oubollig en uiterst matig, mijn matras was oprecht doorgezakt, lag ik kuil. volgende ochtend kwam ik er achter dat mijn partner veel rechter lag. Bij uitchecken vroeg niemand hoe het was. Aardgas hebben ze daar in overvloed want op de kamer was het heet, op de badkamer kokend heet. raar dat ze niet een douchegordijntje spannen in het bad. Het eten was oprecht goed, maar door de grote witte zaal was het wat klinisch, doet me aan volpension denken. Qua sfeer ( licht dimmen!) en iets meer scheidingswanden is nog heel veel te winnen. heel raar dat je bij elk glas wijn nieuw bonnetje krijgt uitgedraaid, niet doen, geeft cafetaria gevoel. Ik kom er hoogstens terug in een betere kamer.

Echt super.

Frederik Tijs, 5-9-2017

Los van het feit dat wandelen in dit deel van Limburg echt geweldig is, maakt het Hotel, de sfeer de vriendelijkheid en in bijzonder het eten een verblijf als dit echt een feestje.

Het vernieuwde Hotel (2017) is onder te verdelen in het oude en het nieuwe gedeelte. Het nieuwe gedeelte betreft ; entree/receptie volledig nieuw restaurant en 6 extra luxe kamers. Niet te vergeten het terras nu feitelijk rondom het Hotel. Aan de voorzijde altijd fraai zicht op iedereen die dit steile gedeelte van de Julianastraat probeert te beklimmen doch nu ook aan de achterzijde waar het bv met wat wind nog steeds comfortabel toeven is zeker niet in de laatste plaats vanwege het fraaie daluitzicht in de richting van Mechelen/ Gulpen.

Heel goed gaan terug

debosschere2013, 28-8-2017

Goede gastvrouw -heer

mooie kamer -goed van eten -mooi gelegen niet ver van het dorpje.

Zeer goed!

Ido, 7-7-2017

Echt een leuk hotel, de eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk. Ook het viergangen menu s'avonds is van erg goede kwaliteit. Alleen airconditioning op de kamer zou het verblijf op zomerse dagen nog verder kunnen veraangenamen. Verder helemaal niets op aan te merken.

Prachtlocatie!

Freerk en Wanda, 25-6-2017

Mooi fris en modern hotel met erg aardige gastheer en vrouw. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!

Het was er fantastisch

Fam Groenwold, 19-6-2017

Goed en mooi hotel. Heerlijk eten. Heel erg schoon.

voortreffelijk geweest

Familie Broere, 17-6-2017

Net terug van een aantal dagen Hotel Berghoeve in de nieuwe panorama suite. Super mooi met heerlijke regendouche, fijn ligbad, heerlijke bedden en een prachtig uitzicht. De eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk en je voelt je gelijk welkom. Het viergangen menu s'avonds was echt voortreffelijk en ook bij het ontbijt ontbreekt het aan niets. Zelfs aan mijn verjaardag werd gedacht. Kortom het was helemaal top en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghoeve in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghoeve scoort een 8.96 uit 10 op basis van 72 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: