Hotel Berghoeve

• Goed: 7 - 8

Aanrader

conny goethals
18-7-2018

Algemeen goed 3 sterren hotel.

Mooi restaurant met uitgebreid lekker ontbijt en heerlijk lunch menu. Aanrader!

Comfort kamer proper en net, geen airco maar ventilator voorzien.

Het is normaal dat een product voldoet aan de verwachtingen die gewekt worden en aan de prijs/kwaliteit verhouding. Nou, daar is niets mis mee. Integendeel. Het is mij een raadsel hoe het mogelijk is om zo'n redelijk groot gebouw, waar een hele dag mensen doorheen banjeren, zo schoon te houden.

Een buitengewoon ruim en kwalitatief hoogstaand ontbijt. Prima maaltijden waar heel veel zorg aan besteed wordt.

Wij zijn in dit familiehotel blijven terugkomen omdat zij iets meer te bieden hebben. Iets wat niet te koop is en wat ook niets kost. De eigenaren Eugène en Joyce, zijn hele lieve mensen. En die hebben natuurlijk ook, want dat kan niet anders, lief personeel. En dat krijg je er zomaar gratis bij.

Een geweldig hotel, een aanrader.

J.den Draak
14-7-2018

Zeer goede maaltijden, verbeterde inrichting na de verbouwing in de winter 2016 - 2017 (vooral het terras aan de achterzijde en de nieuw ingerichte eetzaal zijn aanwinsten), prachtige ligging en goed uitgangspunt voor wandelingen en tochtjes in de omgeving. Geen negatieve punten!

We hebben een aantal aanbieders voor Berghoeve voor je op een rij gezet:

Goed hotel. Gastvrij ontvangen.

J. Kamphuis.
    12-7-2018

Alles was prima. Eten voortreffelijk!

Fantastisch, zeer schoon, super vriendelijk.

Wim en Jannie S.
    9-7-2018

Fantastisch hotel, nieuwe kamers super

,prachtige badkamer niets ontbreekt.

Zeer uitgebreid ontbijt, broodjes vele soorten beleg, vers fruit, yoghurt enz. 4 gangen diner is iedere dag weer een verrassing, smaakvol heerlijk.

In hotel prachtig uitzicht. Eigenaars super vriendelijk en behulpzaam.

Gaat u naar Limburg dan kunnen wij u hotel Berghoeve van harte aanbevelen. Wij komen hier al 30 jaar naar goede tevredenheid.

Jan Roll
    5-7-2018

Kleinschalig , vriendelijk, gastvrij, heerlijk eten, uitzicht grandioos

Prachtige ligging op enkele minuten wandelen vanaf Epen. Vanuit het hotel, zowel voor als achterzijde enorm uitzicht. Hotel is super schoon met een prachtige vloer in het restaurant. Kamer aan de voorzijde is prima, badkamer wat aan de kleine kant. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid met uitstekende produkten. Het 3/4 gangen diner was elke avond een culinaire verassing van hoog niveau. De eigenaren en het overige personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Tenslotte voor de fietsers onder ons er is een afgesloten kelder dus ideaal.

fantastisch

Gijsbert van der Lee
    3-7-2018

Goed: Alles was naar wens,niets ontbrak er voor ons.

Evelyne
    3-7-2018

De Berghoeve is een prachtig hotel, op een hele mooie locatie.

Het eten is super en de mensen die er werken zijn heel vriendelijk.

Vanuit het hotel kan je prachtig wandelen en ook met de auto kan je leuke uitstapjes maken. Wij hebben erg genoten en vinden het voor herhaling vatbaar.

Bella en Piet Aubel
    31-3-2018

Een prima, mooi gelegen hotel. Prachtige, zéér ruime, terraskamer op de begane grond. Van alle gemakken voorzien. Ontbijt en viergangen diner waren heel erg naar onze zin. Over de eigenaren, Eugène & Joyce Blezer, niets dan lof. Vriendelijk, attent en zeer behulpzaam. Ook het overige personeel is niets teveel.

Alle lof voor dit hotel. We gaan terug en hebben alweer geboekt

We hebben een aantal aanbieders voor Berghoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghoeve in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghoeve scoort een 9.02 uit 10 op basis van 81 reviews.