Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Berghoeve voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

161 Reviews over Berghoeve

• 10V.d.Geest24-09-2022

Top keuken

Hotel ligt iets buiten centrum aan een hellende weg. Ruime kamer en grote parkeerplaats. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een lift. Uitgebreid ontbijt. Hele mooie luxe eetzaal, vanwaar een mooi panorama uitzicht. Bij het arrangement is een voortreffelijk 4 gangen diner met eerste klas ingrediënten Wel een lange zit van 2 uur.. Elke dag een mooie menukaart met keuze diner. De kok is van topklasse,. Zelden beter gegeten.

• 9Danny en Truus06-09-2022

Fantastisch hotel waar alles klopt!

Een fantastisch hotel. Vriendelijke eigenaren, goede service en schone accomodatie. Uitgebreid ontbijt en voortreffelijk dineren. We zien altijd gasten van eerdere vakanties. Dat mensen met grote regelmaat terugkeren naar deze fantastische plek, zegt alles.

• 9Ans Vreede & Hans Prinsen02-09-2022

Zo stellen we ons de hemel een beetje voor......

In alle opzichten is ons verblijf uitstekend bevallen.

• 8Lena Klein26-08-2022

Prima hotel, het eten is goed en het diner uitstekend. Heerlijk gegeten. De eigenaren zijn erg vriendelijk en ook het personeel erg aardig. Kamer schoon en netjes. Het uitzicht vanuit het hotel is aan alle kanten prachtig. We hebben hier een arrangement geboekt van 2 nachten en het prima naar ons zin gehad. Een aanrader.

• 9Ruud17-08-2022

Amazing Heuvelland

Super eten, prima kamers, geweldig uitzicht, rijke natuur en echte gastvrijheid.

• 9EWR de Vente13-08-2022

Zeker een bezoek waard.

Voor ons een bekend hotel heerlijk gelegen veeel wandelpaden in dw buurt. Het dinee is voor ons nog niet overtreft door een andere restaurant dan wél hotel

• 9Bas30-08-2021

Toptent...

De gasten zijn voornamelijk 50 plus, accomodatie ligt buiten de dorpskern, zeer rustig.

• 9Gina22-09-2020

Heerlijk verblijft gehad

Heerlijk verblijf gehad in de panorama suite. Mooie ruime kamer, goed bed, ruime luxe badkamer, fijn balkon en een mooi uitzicht! 4 gangen diner kan ik ook aanbevelen. Het ontbijt was ook lekker, wegens Corona werd je per tafel naar voren geroepen en kon je aangeven wat je wilde hebben, goed geregeld. Erg vriendelijk personeel. Hebben zelfs een nachtje bijgeboekt; helaas was de panorama suite niet meer beschikbaar maar wel een basic kamer, stuk minder mooi maar het was schoon en het bed ligt goed. De omgeving in Epen is prachtig en de dorpjes zijn leuk. Aanrader: route du vin wandelen, fiets huren bij Zinkviooltje, proeverij/rondleiding bij wijngaard St. Martinus of Domein Holset, verbazingwekkend lekkere Nederlandse wijnen!! Kans is groot dat we nog eens een weekendje naar dit hotel gaan

• 10P van der Borden25-08-2020

AANRADER.

Weer genoten in dit heerlijke hotel. We zijn er nu 4x geweest en beslist niet voor het laatst. Deels geheel vernieuwd met een ruime moderne eetzaal. Nergens kan je zo heerlijk eten. Mooie kamer met uitzicht op het dal en de heuvels rondom Epen. EEN AANRADER voor wandelaars en genieters van het goede leven.

• 9Douwe11-08-2020

Top op alle fronten

Als je er niet bent geweest geloof je het niet! Fantastische keuken, meer dan gastvrije gastheer en gastvrouw alsook de overige medewerkers, comfortabele kamer enigszins gedateerd maar daar wordt aan gewerkt. Een prima uitvalsbasis voor wandelliefhebbers. We zijn er voor de derde keer geweest en we kunnen het niet laten om binnenkort weer te gaan.

Hotel Berghoeve info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar