Hotel Aurora

+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 23 reviews
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

24 Reviews over Aurora

• 9F Oosterbaan20-05-2017

Geweldige villa.

Afgelopen week ons familieweekend in dit prachtige huis mogen doorbrengen. De locatie is top! We waren binnen een half uurtje in Maastricht, maar wandelen in de omgeving was ook super. Grote tuin waar we heerlijk in de zon hebben gezeten.

• 10Lineke Bakker30-06-2016

Persoonlijke sfeer

We dachten op een hotelkamer terecht te komen, maar het was een ruim appartement, met groot terras en uitkijk op een prachtige tuin, helemaal vrij! Heerlijk bubbelbad erbij, aparte douche en toilet en een aparte ruimte waar een keukentje was met een zitkamer erbij. De hoteleigenaar weet op een unieke wijze een persoonlijke sfeer te creëren en kan bovendien heerlijk koken! De tweede dag heb ik overdag expres weinig gegeten om hier optimaal van te kunnen genieten! Ook het ontbijt wordt op een persoonlijke manier gebracht, wat wij erg leuk vonden, waar vind je dit nog? De omgeving was ook fabelachtig mooi, je waant je echt in het buitenland. We zijn echt in de watten gelegd en komen zeker terug ❤

• 8Carin12-02-2014

Een hotel met een gemoedelijke sfeer!

We zijn al 3 jaar achter elkaar op vakantie geweest hier bij Hotel Aurora in Epen. Wij vinden een gemoedelijke sfeer, lekker eten, je op je gemak voelen en vrijheid belangrijker dan luxe. Ben je erg op luxe gesteld, dan moet je hier niet heen gaan. Het hotel is wat gedateerd namelijk. Maar wij hebben het er steeds heel fijn gehad! Je kan alle kanten op wandelen vanaf het hotel. Er zijn heel wat wandelroutes in de buurt. Ook zit je zo in België en Duitsland. De omgeving is er prachtig! En de eigenaar vind ik heel vriendelijk. Hij doet er alles aan om het je naar de zin te maken en houd met van alles rekening. En hij kan ook nog eens heerlijk koken vinden wij!

• 7Eddy07-03-2013

goed ,het gebouw is aan een update toe

een hotel dat wel een update kan gebruiken ,bv in de badkamer zijn de kranen wel aan vervanging toe ook de druk op het water is aan de minimale kant, de bar is niet te vinden ,dus er valt geen apperitief te nuttigen .De diner is goed behalve bij onze laatste avondmaal was het vlees niet mals ook het ontbijt is voortreffelijk aan tafel gebracht. Een lift in het hotel is niet aanwezig Voor de wagen is er parking op de gemeenteparking voor het hotel verder staat de eigenaar er alleen voor ,maar is vriendelijk met zijn klanten

• 9Piet en Sonja17-12-2012

Prima Hotel!!

Hier wordt met liefde voor de klanten gewerkt! Eten? Elke dag geweldig! met hart en ziel klaar gemaakt!

• 5Niek08-08-2012

WAS een leuk hotel...

Hotelkamer geboekt voor een paar doordeweekse dagen, begin zomer 2012. Vreemd: bij aankomst voordeur afgesloten, aanbellen. Wat bleek? Was sinds kort eigenlijk geen hotel meer: is onlangs een groepsverblijf geworden. Naast ons waren er helemaal geen andere gasten. Goede kamer, maar geen menukaart, ook geen wijnkaart: niets te kiezen qua eten/drinken bij diner. Wij verheugden ons op een prima verrassingsdiner, gezien eerdere reviews op internet. Zeer vriendelijke gastheer/kok, maar hij zette voor ons een uitermate eenvoudig diner op tafel, niveau eetcafé, teleurstellend: slappe sperziebonen, gebakken aardappelballetjes uit de vriezer, simpele cordon-blue....
    Omgeving is prachtig, dus lekker gewandeld, maar na eerste nacht vertrokken: hier hoefden we geen tweede avond aan tafel te zitten. De eigenaar had er alle begrip voor.

• 6henk boogers07-08-2012

nooit meer

huis is sterk verouderd ,jammer dat het zeer onderkomen is.eigenaar is vriendelijk maar primitief.bedden zijn slecht ,kamers schuren overal ,gordijnen oud en licht doorlatend ,aan voorkant zeer gehorig vanwege enkel raam waar ook nog schuur in zit.

• 8biankjevg02-08-2012

Heerlijke om bij te komen!

Wij zaten in een kamer/appartement.Fine kamer, met een huiskamer met keuken en een aparte slaapkamer met een bubbelbad, wat een luxe! Het hotel ligt midden in Epen, binnen 2 minuten sta je in de prachtige natuur van Limburg. Het eten was prima en de service ook! De eigenaar doet het allemaal in zijn eentje en dat doet hij goed. Elke dag de kamer opgeruimd en schone handdoeken. Zou er zeker nog een keer terugkomen.

• 9H. Folkers12-05-2011

Heel mooie locatie om nog eens terug te komen.

We hebben hier 4 nachten gelogeerd in het appartement aan de achterzijde. Roel heeft ons met zijn kookkunst erg verwend. Het appartement was prachtig alhoewel we de keuken niet gebruikt hebben. Het is een ruime plek en een geweldige uitvalsbasis voor mooie wandelingen en fietstochten. We hebben ons goed vermaakt en willen graag nog eens terug komen. Internet werkte ook goed dus we konden ook nog onze mail bekijken. Al met al een prachtige locatie.

• 9duinkonijn30-11-2010

Geweldig gastvrij

Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan, Diner geweldig lekker met aandacht voor de gast en oog voor detail. Er werd goed rekening gehouden met het dieet van een gast. Zeker een hotel om naar terug te gaan. Sfeervol. Prima uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving.

Hotel Aurora info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV