Hotel 't Raodhoes

16 reviews over Hotel 't Raodhoes in het Nederlands

Leuke plek

B.de bruijn
12-1-2016

Prima hotel. Heerlijk geslapen. Erg vriendelijke eigenaren. Tapas waren verrukkelijk. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Komen zeker nog eens terug.

triestige plaats

Dennis
15-9-2015

Is een echte schande dat dit nog bestaat in deze tijd menukaart niet aanwezig eten wat ZE brengen je weet nooit wat het, eten dat in een supermarkt word aangeschaft en opgewarmd aan de klant word geserveerd. Kamers zijn al gedateerd matras met veren in is van uit de tijd van mijn boma. Kan dit allemaal niet waarderen!!! Eigenaar beslist wanneer je moet komen eten denk nu niet dat het de bedoeling is dat je ongewassen aan tafel schuift helemaal niks te beleven na het eten is het voorbij en voel jij je verplicht te slapen kan helemaal niet genieten van een gezellige hoek om nog iets te drinken geen sfeer alles neutraal en triest!!!! Nooit meer!!!! Zouden ZE moeten sluiten zo zaken!!

Gezellig, " warm" , ontspannen

De zusjesI
17-8-2015

we zijn prima opgevangen in het plotselinge slechte weer, het regende dat het goot.

alle gekke vragen werden professioneel opgelost.

En na een heerlijke nachtrust een lekker uitgebreid ontbijt.

Om ons weekend af te sluiten met een geweldige high tea.

Gezellig hotel, lieve eigenaren.

Sija Tammer
17-8-2015

De eigenaren staan constant voor je klaar, en denken met je mee. Het ontbijt was perfect en de High Tea was geweldig. Heerlijke bedden. Je moet wel goed te been zijn. (trappen). De trappen waren wel goed verlicht, dus wat zit ik te zeuren.

Prima en gastvrij Hotel.

sensgroep
22-6-2014

Goed verzorgde en nette kamers voor een uitstekende prijs. Uitgebreid ontbijt. Gastvrije ontvangst.

Goed maar ...

Vangampelaere
4-3-2013

Positief : vriendelijk en behulpzaam personeel; mooi en verzorgd ontbijt; geen uitgebreide dinerkaart maar toch lekker; rustige omgeving.

Negatief : de kamers waren niet verwarmd, dus hebben we zelf de verwarming moeten aanzetten. Na een uurtje was ze verwarmd!! Veel, héél veel lieveheersbeestjes op de kamer. Een plaag ??? 's Avonds een stuk of 10 verwijderd en 's morgens zaten er alweer een stuk of 15 aan het venster!!! De lakens waren niet lang genoeg volgens het bed :-( Mijn partner zijn voeten lagen 's nachts bloot, m.a.g. dat hij met zijn sokken aan geslapen heeft.

gezellige buurt

marie
15-7-2011

het is een mooie buurt met veel natuur dus het wel heel gezellig

je kan er zeer goed vertoefen

bas
7-5-2011

het zijn lieve,leuke en aardige mensen.ik heb er een half jaar gezeten voor mijn werk en heb er een leuke tijd gehad het is een heel huiselijk sfeertje en det moet ook wel als je zo een tijd van huis ben bedankt gr bas

Wat een huiselijke begroeting en sfeer.

Jolanda Nijsten
23-1-2011

`t Raodhoes wordt door Jaques en Bettine van Bekhoven, met alle respect voor gasten in een huiselijke sfeer gerund. Je voelt je al snel op je gemak, waardoor je de tijd vergeet. Men zegt wel eens gezelligheid kent geen tijd, nou deze uitspraak is hier wel degelijk op zijn plaats.

Peter en Jolanda

Hotel 't Raodhoes kunnen wij van harte aanbevelen. De eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ook ht eten is erg lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Raodhoes in Elsloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Raodhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.