Hotel 't Raodhoes

Hotel 't Raodhoessterster

7.5Goed

Nederland, Limburg, Elsloo

Op vakantie geweest naar 't Raodhoes?

7.5Goed

Tonen op kaart

17 reviews over Hotel 't Raodhoes

• 8B.de bruijn12-01-2016

Leuke plek

Prima hotel. Heerlijk geslapen. Erg vriendelijke eigenaren. Tapas waren verrukkelijk. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 1Dennis15-09-2015

triestige plaats

Is een echte schande dat dit nog bestaat in deze tijd menukaart niet aanwezig eten wat ZE brengen je weet nooit wat het, eten dat in een supermarkt word aangeschaft en opgewarmd aan de klant word geserveerd. Kamers zijn al gedateerd matras met veren in is van uit de tijd van mijn boma. Kan dit allemaal niet waarderen!!! Eigenaar beslist wanneer je moet komen eten denk nu niet dat het de bedoeling is dat je ongewassen aan tafel schuift helemaal niks te beleven na het eten is het voorbij en voel jij je verplicht te slapen kan helemaal niet genieten van een gezellige hoek om nog iets te drinken geen sfeer alles neutraal en triest!!!! Nooit meer!!!! Zouden ZE moeten sluiten zo zaken!!

Alleen gereisd in september 2015

• 9De zusjesI17-08-2015

Gezellig, " warm" , ontspannen

we zijn prima opgevangen in het plotselinge slechte weer, het regende dat het goot. alle gekke vragen werden professioneel opgelost. En na een heerlijke nachtrust een lekker uitgebreid ontbijt. Om ons weekend af te sluiten met een geweldige high tea.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Sija Tammer17-08-2015

Gezellig hotel, lieve eigenaren.

De eigenaren staan constant voor je klaar, en denken met je mee. Het ontbijt was perfect en de High Tea was geweldig. Heerlijke bedden. Je moet wel goed te been zijn. (trappen). De trappen waren wel goed verlicht, dus wat zit ik te zeuren.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9sensgroep22-06-2014

Prima en gastvrij Hotel.

Goed verzorgde en nette kamers voor een uitstekende prijs. Uitgebreid ontbijt. Gastvrije ontvangst.

Alleen gereisd in juni 2014

• 7Vangampelaere04-03-2013

Goed maar ...

Positief : vriendelijk en behulpzaam personeel; mooi en verzorgd ontbijt; geen uitgebreide dinerkaart maar toch lekker; rustige omgeving. Negatief : de kamers waren niet verwarmd, dus hebben we zelf de verwarming moeten aanzetten. Na een uurtje was ze verwarmd!! Veel, héél veel lieveheersbeestjes op de kamer. Een plaag ??? 's Avonds een stuk of 10 verwijderd en 's morgens zaten er alweer een stuk of 15 aan het venster!!! De lakens waren niet lang genoeg volgens het bed :-( Mijn partner zijn voeten lagen 's nachts bloot, m.a.g. dat hij met zijn sokken aan geslapen heeft.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9marie15-07-2011

gezellige buurt

het is een mooie buurt met veel natuur dus het wel heel gezellig

Gereisd met vrienden in mei 2001

• 9bas07-05-2011

je kan er zeer goed vertoefen

het zijn lieve,leuke en aardige mensen.ik heb er een half jaar gezeten voor mijn werk en heb er een leuke tijd gehad het is een heel huiselijk sfeertje en det moet ook wel als je zo een tijd van huis ben bedankt gr bas

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 9Jolanda Nijsten23-01-2011

Wat een huiselijke begroeting en sfeer.

`t Raodhoes wordt door Jaques en Bettine van Bekhoven, met alle respect voor gasten in een huiselijke sfeer gerund. Je voelt je al snel op je gemak, waardoor je de tijd vergeet. Men zegt wel eens gezelligheid kent geen tijd, nou deze uitspraak is hier wel degelijk op zijn plaats.

Peter en Jolanda

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Ine02-07-2010

Ideaal hotel voor het ontdekken van zuid Limburg

Hotel 't Raodhoes kunnen wij van harte aanbevelen. De eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ook ht eten is erg lekker.

Gereisd met partner in juni 2010

0 tips over Hotel 't Raodhoes