Kasteel Elsloo

45 reviews over Kasteel Elsloo

• 2018
    10Hank & Ria01-10-2018

Komen zeker terug!

Mooie ligging, uitstekende ontvangst, prima kamer, uitstekend ontbijt. Diner was qua hoofdgerecht wat minder. Hoofdgerecht matig, teveel rauwkost. Is jammer de ambiance is zodanig dat je een beter hoofdgerecht verwacht. Bediening is zeer prettig.

Gereisd met partner in september 2018

• 4M23-07-2018

Nooit meer

Uit eten geweest met een groep. Ik ben zwanger en had dit ook aangegeven. Helaas bij elke gang iets rauws of alcohol aanwezig in het gerecht. Bij het dessert ging de ober nog de discussie aan dat er echt niet zoveel alcohol in het gerecht zat en dat mensen na zo’n gerecht nog gemakkelijk konden autorijden.. ongelofelijk natuurlijk - ik bepaal zelf of ik wel/geen alcohol wil nuttigen tijdens mijn zwangerschap.

Daarnaast veel tijd tussen de gangen door.

Niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 5Imad Said17-06-2018

Je betaalt voor een prachtlocatie, kamer=slecht

Een prachtige monumentaal pand met allure. Echter, de hotelkamer was vreselijk gedateerd en de badkamer ronduit lelijk en vies: er lagen vreemde haartjes op de grond, schimmelplekken op het plafond en er hing een ouderwets douchegordijntje. Prijs-Kwaliteit is echt ver te zoeken. Ik miste in de kamer ook een koffieautomaat en waterkoker. Kortom, je betaalt voor een prachtlocatie, maar meer helaas ook niet.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

5J&K17-08-2017

Prijs-prestatie beneden de maat

De kamers zijn gedateerd maar dat gaat dan nog. Echter op het plafond van onze badkamer zaten grote zwarte schimmelvlekken. Echt heel vies. Wij zijn hier lange tijd geleden geweest en toen was alles perfect. Het personeel nog steeds vriendelijk, het eten lekker maar niet in verhouding met de prijs. De locatie is uiteraard prachtig. Toen wij vertrokken hebben we onze klacht kenbaar gemaakt. De reactie hierop heeft gemaakt dat wij niet teruggkeren. Er werd gezegd dat ze dit nog nooit eerder hadden gehoord over kamer 11. Dat is op zich al een hele zwakke reactie. Daarnaast zie je dat de schimmel niet van gisteren is. Zij gaven aan de kamers wel te gaan renoveren. Een kop koffie of excuus zou prettiger geweest zijn en commercieel gezien ook slimmer. Het gaat uiteindelijk altijd weer om de prijs-prestatieverhouding en die is echt beneden de maat. Jammer dat het zo achteruit is gegaan!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7INGRID RIGO13-08-2017

Zeer rustige omgeving

Had eerder iets weg van een oud klooster dan van een kasteel. Het eten was zeker niet slecht maar ook geen wauw gevoel. Zeer vriendelijk doch zeer jong personeel, maakten hier en daar een foutje . Kamers waren basic we hadden een kamer aan de voorkant maar zagen niets van het uitzicht onder het zolderaam.Ontbijt ook weer voldoende maar basic, voor die prijs overnachting met ontbijt vond ik wat prijzen voor het aanbod.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Petra13-07-2017

Mooie locatie, goede keuken, enorm verouderd hotel

Het eten en de sfeer in het restaurant is meer dan goed. De sommelier is uiterst vriendelijk. Echter wanneer je een hotelarrangement neemt gaat het verblijf in de hotelkamer een slechte indruk achterlaten. Erg gedateerd voor de prijs van ca. 100,00 euro excl. ontbijt. Ik schrok enorm 's-ochtends bij het openen van de (smoezelige) gordijnen. De kozijnen zaten van de binnenkant helemaal vol met kleine vliegjes. Ze zaten tevens bekneld in web en vlogen ook in de rondte. Er zaten vlekken van de vorige gasten op de spiegel van de kast, de wasbak liep niet door, de toiletbril was geel, de naden van de douche waren geoxideerd en de kalk laat los aan de muren/-en plafond. In de hotelkamer zelf zat rag in de hoeken met kleine spinnetjes.
    Wat het ergste van alles is: ik heb er meermaals melding van gemaakt en een reactie blijft uit. Kan deze arrogantie nog in deze tijd vraag ik me af.

Gereisd met partner in mei 2017

• 4Maarten Postma29-05-2017

Mooie plek belabberd restaurant

De plek het kasteel en kasteelpark zijn prachtig. Het restaurant daarentegen is vreselijk. Het begint al met een menukaart waar dingen niet op staan, tussengerechten voorgerechten zijn etc. Een makreel die van je bord glibbert in de olijfolie. Gewoon met een normaal bestek ongefilleerde vis eten. Niet te doen. Bij het hoofdgerecht precies hetzelfde: Geen steakmes en een haasbiefstuk serveren zou gaan. Maar bij deze zeemleren lap zou dit geen overbodige luxe zijn. Als er weinig smaak zit aan het vlees kwakken we er gewoon een lading saus overheen moet men gedacht hebben. Vreemd was dat ze enkel aan de mensen die hun bord leeg hadden vroegen of het gesmaakt had. Tot slot het dessert: iedereen nam een dessert. Ik had geen zin meer in eten en paste voor een dessert. Normaal gesproken vraagt men dan of je dan koffie lust. Nee dit is winst moeten ze gedacht hebben. Er werd niets gevraagd.Ja toen de hele groep klaar was en ze wellicht hoopten nog een ronde koffie te slijten.......

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8riëtte16-07-2016

Een fijn verblijf gehad in een prachtige omgeving

Alles was prima, vriendelijke ontvangst en bediening bij het ontbijt. De serveersters willen het je graag naar de zin maken. Nette kamer en zeer schone badkamer Alles passend in de sfeer van een oud gebouw. Hier komen we graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Sebastiaan08-05-2016

Vriendelijk onthaal op leuke plek

Keurige ontvangst. Knusse kamer, met goed bed. Douche wat gedateerd. Heerlijk eten van het kwalitatief goede ontbijt. En ook in het restaurant. Prijzen voor zowel eten als slapen zijn reëel. Vriendelijke bediening, zeker bij het ontbijt!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Marianne van Alphen13-02-2016

Fantastisch en sfeervol

Mooie combinatie tussen prachtige omgeving service en gezelligheid!

Alleen gereisd in januari 2016

Kasteel Elsloo info