Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
8,8

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Landgoed Lemmenhof voor je op een rij gezet:

35 reviews over Vakantiepark Hotel Landgoed Lemmenhof in het Nederlands

Zeer geschikt voor groepsreis

Meike Broecheler
25-3-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Prima locatie voor een groepsbijeenkomst. Mooie omgeving, fijne slaapkamers, complete keuken, heerlijk terrein om buiten te zijn. Enige aandachtspunt is de akoestiek in de gezamenlijke ruimte, snel herrie als 16 personen door elkaar heen praten.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

M.Claassen
30-6-2018

Wij stonden op de camping. Zeer mooie engoed verzorgde camping. Ruime plaatsen, uitstekend sanitair en WiFi over de hele camping.

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie locatie, mooie omgeving, voor ons eenmalig

Petro
4-12-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het is een deel van het huis met 10 aparte slaapkamers met douches en 1 grote gemeenschappelijke ruimte (keuken, woonkamer, TV-deel). Het is geen traditioneel vakantiehuis met tuin en meerdere aparte ruimtes. Met een groep van 18p zit je dan al snel op elkaars lip!

Gereisd Met vrienden in december 2017

deze accomodatie voelt als een warm bad!!

woensdagavond groep
6-11-2017
  • Onderkomen9

Er waren eigenlijk geen min punten, we zijn prima geïnformeerd dus wisten wat we konden verwachten.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Geweldige Camping

Harrie
3-10-2017
  • perfect sanitair
  • mooie ruime plekken (met verhard stuk voor caravan)
  • overheerlijke croissants (echt een aanbeveling)
  • heel vriendelijke beheerders

• soms wat last van de A2 (bij N wind)

Samengevat een echte aanrader.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke vakantie

E. Wittebrood
23-8-2017
  • Activiteiten10

Bij aankomst viel ons meteen op hoe hoe netjes en goed onderhouden de camping is. Iedereen is erg aardig en behulpzaam en dankzijn het welkomstpakket is meteen duidelijk wat er in de omgeving te doen is. Wij hadden een safaritent geboekt en deze was fantastisch! Lekker ruim, goed ingericht (alles wat je nodig hebt is aanwezig) en goede bedden. Deze tenten staan op een apart veld waar ook de speeltuin is. Dit was voor ons erg handig ivm onze kinderen van 1,5 en 4. Zij konden lekker de hele dag spelen en wij konden relaxen. Daarnaast zijn er skelters, fietsen etc. te gebruiken, ligt er genoeg speelgoed in de water/zandbak en is de trampoline natuurlijk geweldig voor de kleintjes. Op een hele warme dag werd er zelfs een sproeier neergezet voor de kinderen om mee te spelen. Een klein minpuntje is de snelweg die achter het bos ligt, maar eigenlijk merk je daar na dag 1 niets meer van. En dat blijkt, want volgend jaar gaan we weer!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Super mooie accomodatie

Yvonne Hendriks
8-5-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Mooi gelegen, veel privacy en een goed ingerichte accomodator

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Een tweede huis

Jacob Klunder
26-4-2017
  • Onderkomen9

Vanwege een langlopende opdracht tien maanden verbleven in de studio. Een heerlijk rustige plek om in de avonden te zijn. De functionele inrichting is prima gebleken, het internet heel stabiel en het ontbijt uitstekend. Al met al een heel prettig verblijf bij een heel gastvrije familie. Hartelijk bedankt voor het bieden van een tweede huis.

Gereisd Zakelijk in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek om terug te komen.

Rik Denekamp
8-11-2016
  • Activiteiten8

Ik heb hier twee overnachtingen gehad met de camper. Een hele mooie ligging en uitermate goede voorzieningen. Zelf nu in november kun je hier nog douchen en je afwas doen met warmwater. En hier hoef je niets extra's voor te betalen. Ook en warm ontvangst van de gastvrouw en gastheer.

Gereisd Zakelijk in november 2016

Heerlijk!!

Hennie en Nico
29-10-2016
  • Activiteiten10

Hoi Anke, Rogier, Gert, Jan en de kids, Vandaag ons tweede seizoen afgesloten op jullie camping. Eigenlijk tegen onze principes omdat we gewoonlijk elk jaar naar een andere camping gaan. Toch voor het tweede jaar bij jullie vertoeft omdat we op Het Lemmenhof eindeloos hebben kunnen genieten van de geweldige omgeving waar we heerlijk hebben kunnen fietsen en wandelen. En de camping, die is top! Grote plaatsen met super schoon sanitair, alles netjes voor mekaar. Door jullie gastvrijheid en aandacht, niets is te veel, voelt het als thuis komen als we op de camping zijn.

Heel erg bedankt en voor iedereen die dit leest Het Lemmenhof is echt een aanrader!!

Gereisd Met partner in maart 2016

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hotel Landgoed Lemmenhof in Ell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hotel Landgoed Lemmenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.