Vakantiehuis Alkenrode

VakantiehuisWeer vandaag23°12°
Vakantiehuis Alkenrode
9,7

64 reviews over Vakantiehuis Alkenrode in het Nederlands

Geweldige plek, oase van rust, kortom genieten

Henk-Jan Venema, 21-5-2018

Eingenlijk ontbreekt het aan niets tijdens verblijf bij Alkenrode. Een echt warm onthaal door Hanneke en Ralph. Accommodatie is fantastisch die straalt van warmte en thuiskomen. Luxer dan thuis en dat is wat je mag verwachten tijdens je vakantie. Van alle gemakken voorzien, tot in de kleinste details verzorgd . En een oase van rust.Genieten van de Limburgse heuvelen en het bourgondische leven.

Daniella de Leeuw, 21-5-2018

We hebben de Pinksterdagen doorgebracht bij Alkenrode logies. We hebben zelden een accommodatie gezien die zo luxe en sfeervol is ingericht. Alles is aanwezig, je kunt het zo gek niet bedenken. Ook de bedden slapen heerlijk. En wat een rust. Daarbij zijn gast echtpaar Hanneke en Ralph super gastvrij. Je voelt je direct welkom. Alleen al door de mail die je voor aankomst ontvangt van Hanneke.

Hoewel het vakantiehuis vast zit aan hun huis, geven ze je alle privacy. Kortom een heerlijke plek om op adem te komen. Wij gaan zeker terug.

Thuiskomen in Limburg

Charlotte, 7-5-2018

Als je op zoek bent naar een getaway weekend uit de stad is dit gezellige huis perfect. Middenin het prachtige Limburgse heuvellandschap gelegen en van alle gemakken voorzien. Je kunt goed zelf koken in de mooie keuken, maar er zijn ook veel leuke restaurants in de buurt. Wij hadden prachtig weer, dus konden lekker in de ligstoelen in de zon relaxen, maar bij koud weer is dit huis ook erg gezellig met houtkachel. Wij komen graag terug!

gastvrijheid van Hanneke en Ralph is onovertroffen!

Aanrader!

Paul en Else, 29-4-2018

Prachtige omgeving, een heerlijk ruim huis waar werkelijk aan alles is gedacht. Met daarbij de gastvrijheid van Hanneke en Ralph maakt dit een fantastische vakantieplek. Vijf nachten was echt te kort.. we komen snel terug!

Ricco Buitink, 9-4-2018

Fantastisch ruim vakantiehuis, van alle gemakken en luxe voorzien, in mooie heuvelachtige omgeving. Ideale uitvalsbasis voor fietstocht of wandeling richting bijvoorbeeld de Gulpener brouwerij. Warm ontvangst door eigenaars en leuk contact tijdens verblijf. Een aanrader!

Zuid Limburg op zijn best!

fam. van Zwol, 30-3-2018

Nog geen vijf minuten in huis en je weet al dat je niet meer weg wilt. Wat een prachtig en gezellig huis! En zo luxe en compleet uitgerust, echt aan alles is gedacht! Dit is pas ontspannen, of je nu in de sauna zit, op de bank bij de kachel, aan het ontbijt in de prachtige keuken of gewoon lekker in je heerlijke bed .... hier kom je echt tot rust. En wat een hartelijk ontvangst, deze eigenaren weten wat gastvrijheid is. Een prachtige bos bloemen op tafel, paaseitjes, een welkomstpakket met lekkernijen uit de eigen streek en niet te vergeten de eitjes van de gezellige scharrelaars in de tuin. Je voelt je zo welkom. Tel hierbij op de prachtige omgeving en de oneindig vele uitjes die je kunt maken. Dit is een adres waar je zeker gaat terugkomen!

Heerlijk weer "thuis "komen in Alkenrode !!

annette, 16-3-2018

Voor de derde keer gelogeerd in Alkenrode.

De haard was al aan en de vlaai stond klaar op tafel, wat een gastvrij ontvangst , elke keer weer. Het voelt hier al "thuis " komen. De verse eitjes van de eigen kippen, de eigengemaakte appelsap van de appels uit de bogaard in de mooie grote tuin,stonden ook al te wachten in de keuken. Het verblijf is heerlijk in een schoon, net en met liefde ingerichte woning. In de winter heerlijk bij de haard en in de zomer heerlijk op het zonnige terras of de grote tuin vertoeven. Tot de volgende keer zeggen wij maar weer !!

We hebben genoten!

Annouk, 20-2-2018

We hebben genoten in Alkenrode! Prettige ontvangst door zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. De kinderen hebben het nog over de heerlijke streekproducten; vooral de appelsap viel erg in de smaak. Het huis is luxe, zeer schoon en zorgvuldig ingericht; het is van alle gemakken voorzien. We komen graag een keer terug!

Buitengewoon gastvrij, sfeerrijk en zorgvuldig

Frank en Jeanine, 19-2-2018

Alles klopt: kleuren, aankleding, keukenuitrusting, sanitair.

Hier willen we graag terugkomen met onze vrienden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Alkenrode in Elkenrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Alkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Alkenrode scoort een 9.69 uit 10 op basis van 64 reviews.