9,7

Weer vandaag3°-4°

55 reviews over Landhuis Alkenrode in het Nederlands

Buitengewoon gastvrij, sfeerrijk en zorgvuldig

Frank en Jeanine, 19-2-2018

Alles klopt: kleuren, aankleding, keukenuitrusting, sanitair.

Hier willen we graag terugkomen met onze vrienden!

In een woord geweldig!

Maud Clever, 12-2-2018

Het is zo'n heerlijke plek, alles tot in puntjes verzorgd! Heerlijk om naar toe te gaan en te genieten, zomer èn winter. In een woord

Zuid-Limburgse parel

Jolanda, 12-1-2018

Alkenrode is een perfecte uitvalsbasis om het Zuid-Limburgse land te ontdekken. Wat je ook doet: shoppen in Maastricht, grotbiken, een bezoekje brengen aan het hoogst gelegen boscafe van Nederland, wandelen..... het is altijd heerlijk "thuis" komen in het prachtige, ruime vakantiehuis dat werkelijk van alle gemakken is voorzien. Tel daar nog de zeer gastvrije eigenaren bij op en vraag jezelf af wat je nog meer wil.... Ga en geniet in Alkenrode!

We blijven hier terugkomen

Kim, 27-12-2017

Voor de tweede keer rond kerst hier verbleven en het voelde als thuiskomen. Het mooie huis helemaal in kerstsfeer aangetroffen met een knapperend vuurtje erbij. De gastheer en gastvrouw verzorgen een hartelijk welkom met lekkere koffie en vlaai. Bij het ontbijt eitjes van de eigen kippen. En de keukeninventaris is beter dan thuis. Dat maak je niet vaak mee in een vakantiewoning. Een heerlijke omgeving om te wandelen of het heuvelland te verkennen. En dan heerlijke bedden en een lekkere regendouche. Het was weer helemaal prima.

Volgend jaar weer terug!!

A. Peppelman, 11-12-2017

Alles was in één woord goed!! Ontvangst met heerlijke vlaai, super schoon, vriendelijke gastvrouw/heer. Fantastisch ontbijt, heel stijlvol ingericht, alles super schoon. De keuken hebben we uitgebreid gebruikt, alles is voldoende aanwezig. Volgend jaar komen we voor de 3e maal!! Reserveer alvast maar het zelfde weekend voor ons!!

Verrassend luxe, licht en met zorg ingericht.

Angelica, 5-12-2017

Wat een gezellig huis. Je kunt zien en voelen dat het met zorg is gerestaureerd en ingericht. Sfeervolle slaapkamer met fris en schoone badkamer. Een heerlijke Limburgse vlaai verwelkomde ons in de sfeervolle keuken waarin alles aanwezig was. Fijn gewandeld in mooie omgeving en daarna heerlijk bij de open haard genoten van onze vrienden. We komen graag nog een keer terug.

Een prachtig verbouwd ruim en super compleet huis!

Diana en Rik, 4-12-2017

Na een warm welkom met koffie en limburgse vlaai en een rondleiding door de verbouwde hoeve, kon het genieten beginnen. Het huis is nog mooier dan we op de site konden zien. Er is aan alles gedacht, echt super compleet. Heerlijk gewandeld in de sneeuw en daarna genoten in de sauna. We komen graag nog eens terug!

Fantastisch qua huis en locatie

Ton, 22-11-2017

Echt een super locatie met alle luxe die je maar kunt denken (hadden de sauna niet gebruikt) maar nog belangrijker dat alles ontzettend schoon was. Het verblijf rond de haard maakten de sfeer helemaal compleet.

Karakteristiek luxe gastenverblijf

Simone Sprakel, 19-11-2017

Landhuis Alkenrode , prachtig luxe gastenverblijf dat van alle gemakken is voorzien. Gastvrije ontvangst , goede bedden , sfeervolle inrichting en een goed uitgeruste keuken. Wandelen , golfen in een landelijke omgeving of shoppen in Maastricht alles is binnen handbereik.

Een aanrader ...tot de volgende keer !

Ècht de moeite waard om naar toe te gaan!

Charly, 19-11-2017

Prachtig huisje, mooie locatie! leuke inrichting, alles aanwezig. Hartelijke eigenaren. We komen graag nog een keertje terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Alkenrode in Elkenrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Alkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Alkenrode scoort een 9.67 uit 10 op basis van 55 reviews.