5,3

7 reviews over Hotel Onder de Panne in het Nederlands

nooit meer

annie_vervest
22-7-2013

hotel onder de panne is erg verouderd trapjes en opstapjes,daarbij moet er geen brand komen maar een enge trap ook nog van hout met dikke laag verf (brandgevaarlijk!)de omgeving is mooi maar de service is erg slecht we zijn na een nacht vertrokken .We hadden kamer 104 was vlgs reactie ochtend al bekend bed piept en ligt niet!De doucheknop ligt eraf onveilig vooral ivm heet water! 2 persoonskamer en maar 1 stoel? oude tv slecht ontvangt en slecht gepoetst vooral onder de bedden lag zelfs nog vieze was.Dit is zeker een afrader!!!De zakenvoerster zou erbij gehaald worden maar kwam niet zij deed geen enkele optie ,toen we sávonds terug waren wilden we het bed cheqen maar niets aangedaan?besluit vertrekken!!! ze zijn nog wel bij horeca nederland aangesloten erg slecht dat dit toegestaan wordt en niet gecontroleerd!!!Je vakantie wordt er niet vrolijker van!

Gereisd Met partner in mei 2013

We komen niet meer terug

H. Aarts
18-10-2012

We hadden 3 nachten geboekt. Bij aankomst kon men onze reservering niet vinden. Na overlegging van een door ons uitgeprinte bevestiging, bleek dat de naam verkeerd was overgenomen. Er moest het een en ander omgeboekt worden. Dit alles ging gepaard met een zeer onvriendelijke toon van de medewerkster. Zij deelde ook nog mee dat we uiterlijk om 9 uur moesten ontbijten, werd anders te duur i.v.m. personeel. Kamer was netjes maar ouderwets. Vanuit het zitje kon men geen tv kijken, een dikke pilaar stond in de weg. Er was koffie- en theefaciliteit maar de koffie ontbrak. Navraag leverde een koffiestick voor 4 dagen op. Er ontbrak ook een hangkast , kleding moest maar aan een haak aan de muur met 2 hangers. Bedden waren prima. Badkamer was netjes, maar de vulling van de luchtverfrisser ontbrak, na melding werd niet vernieuwd. De bediening van het andere personeel was goed en vriendelijk.

3 sterren waard

edwin
21-8-2012

De kamers zijn proper en ruim, maar eerder rustiek uitgevoerd. Een ventilator brengt een beetje afkoeling in het heetste weekend van het jaar. Het is zijn drie sterren zeker waard.

Vriendelijk onthaal, zeer lekker eten, zeer aangename tuin, ideaal gelegen in het rustife Eijsden en vlakbij Maastricht (bus stopt nagenoeg voor de deur).Degelijk ontbijt aan tafel opgediend, maar als je nog iets nodig hebt moet je er maar naar vragen

Enig minpunt is dat het gratis wifi nagenoeg onbruikbaar is wegens zeer zwak en onstabiel. De nodige aanpassingen zouden echter besteld zijn..

Gereisd Met partner in Sun Aug 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sober familiehotel

Denys paul
14-7-2012

De ontvangst was eerder nors, de indruk dat we niet echt welkom waren. De kamer was proper maar eerder ouderwets, donker en toch wel aan vernieuwing toe. De badkamer was heel net en lekkere warme douche. We kwamen om te fietsen en hadden vooraf de website van het hotel geraadpleegd waar vermeld stond dat we in het hotel info konden krijgen over fietsroutes en de omgeving maar op onze vraag hiernaar kregen we een nogal bot antwoord, de fietskaarten waren op (begin juli!!!!) ze wisten ook niet waar we info konden krijgen. De fietsenstalling was langs een steile trap in de kelder. Het ontbijt was sober , geen verse broodjes en minimaal. Algemeen kan er nog heel veel verbeterd worden .Nochtans een echt fietsparadijs en erg mooie omgeving

Gereisd Met partner in juli 2012

aardig hotel , met groupon aardige prijs

connybohnen
8-5-2012

Een hotel in dorp , aardig gelegen, oudbollige inrichting, badkamer prima. Bediening aardig en behulpzaam, veel plaatselijke bevolking in restaurant. Het diner was goed verzorgd.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk hotel

Fam. Snoek
18-9-2011

Het ontvangst was vriendelijk. De familie kamer waar we logeerde kan beter. De meubels waren gedateerd en daardoor versleten en moeilijk schoon te maken/houden. Ook de elektrische bedrading mag wat worden opgeknapt, er hingen en lagen diverse kabels los en in het zicht. Het restaurant was zeer goed. Het diner was niet duur maar zeeeeeer lekker. Het personeel was zeer vriendelijk voor ons en vooral ook voor de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

volle hotelkamer, geluidoverlast ventilator

gezin
16-6-2011

Uit logeren bij Tante, staat in een recensie die hangt in het restaurant. Inderdaad, het lijkt wel op een kamer bij een oude tante, (antieke) kasten, beeldjes, grote oude stoelen, krakende bedden. Twee steile trappen. De douche van onze familiekamer is piepklein en de deur kan maar half open. De ventilator staat buiten op het dak, is afkomstig van de keuken en is storend hoorbaar. Ik houd meer van frisse uitsraling met goed schoon te maken meubilair en een beetje ruimte maar voor sommigen zal dit juist zijn charme heben. Het eten was erg lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onder de Panne in Eijsden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onder de Panne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.