Tijdelijk €25 aanbetaling

Meschermolen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Meschermolen voor je op een rij gezet:

3.8OnvoldoendeScore uit 22 reviews
+12

3.8OnvoldoendeScore uit 22 reviews
  • 5.2Inrichting
  • 6.2Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Meschermolen

• 3Chrissy03-10-2021

Verschrikkelijke gastvrouw

Onze eerste ervaring met de eigenaresse was toen wij op het erf van het verblijf kwamen aanrijden. De gastvrouw begon bij het uitstappen al tegen ons te schreeuwen, (20 m verder dus konden haar niet verstaan). Ik kwam dichterbij en zei dat ik haar niet goed kon horen. Meteen was mw ronduit asociaal aan het schreeuwen dat we geen rekening hielden met de dieren en dat ze, citatie: 'm'n tanden uit m'n bek ging slaan als er een kuiken dood was door ons!'. Op het verblijf lopen ALLE dieren los en poepen letterlijk overal. Daarnaast was het één onhygiënische bedoeling, het was er ZO smerig buiten en in de linnenkamers. Het huis zelf was oké. Ook veel overlast van hanen en kippen die overal en nergens lopen. De locatie is goed, 15 min rijden naar Maastricht. Al met al is wat betreft de gastvrijheid en hygiëne GEEN aanrader.

• 4Stel10-08-2021

Slechte hygiëne

Gebouw is authentiek, ligging is mooi. Helaas was onze kamer in het bijgebouw. Ziet er op eerste gezicht leuk uit maar bed is echt te hard, smoezelig beddengoed, douche is onhandig, bekers in badkamer zijn vies, airco werkt onvoldoende, er kan geen raam open. Ergste is de mooie eetzaal. Daar ruikt het naar honden, er liepen kippen binnen, ontbijtprpducten komen van de Lidl (Milsani). Voor thuis prima, maar voor 100 euro per nacht verwacht ik iets anders. De keuken waarin alles wordt voorbereid is echt heel smerig en ook daar lopen de kippen los rond. Gastvrouw is aardig, maar moeilijk te bereiken. Wij zijn na 1 nacht vertrokken en mondeling afgesproken dat we het geld voor de tweede nacht terug zouden krijgen. Helaas wordt dit nu, na meerdere pogingen, niet gedaan. Geld kwijt dus.

• 5Sabrina18-09-2020

Eenmalig bezoek

Huis en omgeving super mooi. Echter boek je ook voor je kinderen en de bijbehorende ' speeltuin' deze mocht niet gebruikt worden want er stonden 2 geitjes in. Op het moment dat mijn kind dan vraagt of het de dag erna wel kan, word er vreselijk onvriendelijk gereageerd en tegen mijn kind van 13 en geroepen ' weet niet wat jij tussen je oren hebt' ... cursus gastvrijheid zou voor betreffende mevrouw goed zijn.. voor ons een eenmalig bezoek!

• 6Lisa28-07-2020

Ongastvrij verblijf

De locatie ziet er aan de buitenkant precies zo uit als op de foto's, heel idyllisch en sfeervol! Echter werd deze sfeer verstoord door het ronduit ongastvrije ontvangst. De eigenaresse was onaardig en dreigde ons uit het appartement te zetten wanneer we tussen de verschillende huishoudens geen 1,5 meter afstand zouden bewaren. Ze plaatste ons in een ander appartement dan we geboekt hadden met hele grote ramen, waardoor wij ons continu in de gaten gehouden voelde. Bij ons appartement zat een privé tuin, maar deze konden wij helaas niet gebruiken omdat er continu 20 kippen op de stoelen en tafel zaten en overal poep lag. Over het terrein liepen verschillende dieren los (geit, varken, honden, katten, kippen). De geit viel een gezinslid aan waar de eigenaresse bij was, zij greep niet in en volgens haar was het onze eigen schuld. In het appartement hingen A4'tjes met allerlei regels en boetes, ook dit kwam op ons niet gastvrij over.

• 6Anna26-09-2019

niet voor herhaling vatbaar

mooi kader en ligging Jammer dat er s'avonds een groep was die een BBQ hadden met de nodige muziek naast ons appartement waardoor we geen goede nachtrust hadden.In regelement staat wel om 22u stilte....

• 4Patrick06-10-2018

Nooit meer!

Mooie oude hoeve, maar in het appartement is het een kille rommelige bedoening. Dit was onze eerste keer maar wij komen hier niet meer.

• 5Loetje15-08-2018

Idyllische plek, ervaring rijker, illusie armer.

Overnachting in een tipi tent. Idyllische plek en daar is ook alles mee gezegd. Een ervaring rijker, een illusie armer. Alles wat in de voorgaande 2 reviews staat klopt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 5Nik04-07-2017

Niet voor herhaling

Mooie omgeving en mooie hoeve alleen erg krap met meerdere personen. De beheerder was bij vertrek niergens te bekennen Zen niet te bereiken. Met de vele hanen die om 5.00 begonnen te kraaien waren wij niet zo blij( zacht uitgedrukt) er zaten 2 grote in een hok bij onze achterplaats en we hadden oordoppen nodig. Ook het zwijn poepte voor de deur alleen werd dat niet opgeruimd en lag er bij vertrek nog

• 3Weekendje weg27-06-2017

Mooie plek maar nooit meer!

Een heel mooi huis maar de eigenaarse en de franstallige medewerker totaal niet gastvrij en onvriendelijk! Geboekt voor 2 pers. A 90,- euro maar dat is het totaal niet waard!! Een goede les voorr de volgende keer eerst de reacties lezen! Volgend jaar weer naar Mesch maar wij zoeken even een andere accomodatie!

• 5Iwaarden24-08-2015

Nooit meer

Huisje zelf was op zich prima, kamers zijn niet heel ruim maar groot genoeg voor een weekend. Alles is wel stoffig, zeker onder de bedden. Wij hadden bedlinnen bij gehuurd wat beneden op een grote tafel lag, dit moesten we zelf nog om de bedden doen. Kinderbedjes waren niet fris. Ik zou aanraden deze zelf mee te nemen. Het ontbijt! Wij wilde als verassing voor het 30 jarig huwelijk van onze ouders een ontbijt regelen. In een grote zaal stond het ontbijt klaar wat bestond uit: Verse broodjes (3 soorten), wat vlees beleg en voor de rest aangebroken potten zoet beleg van de Lidl. Voor een bedrag van 8,50 pp mag je wel wat meer verwachten dan potten beleg waar andere gasten al uit gegeten hebben. Ik zou dus ook hierin aanraden om zelf in het dorp bij de slager en bakker vlees en broodjes te halen en dit gezellig in het huisje op te eten. eigenaren zijn helaas niet gastvrij. Bij elke vraag een grote zucht, en een nog grotere bij het antwoord. Jammer, want er is echt wat leuks van te maken!

Vakantiehuis Meschermolen info

Soort hotel