Vakantiehuis

18 reviews over Vakantiehuis Meschermolen in het Nederlands

Nooit meer!

Patrick
6-10-2018

Mooie oude hoeve, maar in het appartement is het een kille rommelige bedoening. Dit was onze eerste keer maar wij komen hier niet meer.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Idyllische plek, ervaring rijker, illusie armer.

Loetje
15-8-2018

Overnachting in een tipi tent. Idyllische plek en daar is ook alles mee gezegd. Een ervaring rijker, een illusie armer. Alles wat in de voorgaande 2 reviews staat klopt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Niet voor herhaling

Nik
4-7-2017

Mooie omgeving en mooie hoeve alleen erg krap met meerdere personen. De beheerder was bij vertrek niergens te bekennen Zen niet te bereiken. Met de vele hanen die om 5.00 begonnen te kraaien waren wij niet zo blij( zacht uitgedrukt) er zaten 2 grote in een hok bij onze achterplaats en we hadden oordoppen nodig. Ook het zwijn poepte voor de deur alleen werd dat niet opgeruimd en lag er bij vertrek nog

Gereisd Met vrienden in januari 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Meschermolen voor je op een rij gezet:

Mooie plek maar nooit meer!

Weekendje weg
27-6-2017

Een heel mooi huis maar de eigenaarse en de franstallige medewerker totaal niet gastvrij en onvriendelijk! Geboekt voor 2 pers. A 90,- euro maar dat is het totaal niet waard!! Een goede les voorr de volgende keer eerst de reacties lezen! Volgend jaar weer naar Mesch maar wij zoeken even een andere accomodatie!

Gereisd Met partner in juni 2017

Nooit meer

Iwaarden
24-8-2015

Huisje zelf was op zich prima, kamers zijn niet heel ruim maar groot genoeg voor een weekend. Alles is wel stoffig, zeker onder de bedden. Wij hadden bedlinnen bij gehuurd wat beneden op een grote tafel lag, dit moesten we zelf nog om de bedden doen. Kinderbedjes waren niet fris. Ik zou aanraden deze zelf mee te nemen. Het ontbijt! Wij wilde als verassing voor het 30 jarig huwelijk van onze ouders een ontbijt regelen. In een grote zaal stond het ontbijt klaar wat bestond uit: Verse broodjes (3 soorten), wat vlees beleg en voor de rest aangebroken potten zoet beleg van de Lidl. Voor een bedrag van 8,50 pp mag je wel wat meer verwachten dan potten beleg waar andere gasten al uit gegeten hebben. Ik zou dus ook hierin aanraden om zelf in het dorp bij de slager en bakker vlees en broodjes te halen en dit gezellig in het huisje op te eten. eigenaren zijn helaas niet gastvrij. Bij elke vraag een grote zucht, en een nog grotere bij het antwoord. Jammer, want er is echt wat leuks van te maken!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Prima plek

hofman
24-11-2014

vakantiewoning ""de Meschermolen""is ons allemaal goed bevallen,we waren een lang weekend met 2 gezinnen en Opa en Oma vanwege het 50 jarig Huwelijk.Iedereen was enthousiast over de accomodatie.En ook de eigenaresse en het personeel zijn erg vriendelijk.in Eijsden hebben we heerlijk gegeten,en ook in Mesch.

Gereisd Met vrienden in november 2014

Een unieke plek!

Inge
24-9-2012

Een mooie accommodatie op een unieke rustige plek gelegen. Vriendelijk personeel. Bij aankomst bleek de verwarming niet te werken maar dit was binnen een uur verholpen. Ruimte genoeg in het 6 persoons appartement maar in de woonkamer/ keuken was het wat krap. Een ruime mooie privétuin. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in september 2012

Nooit meer Meschermolen voor ons!!

Renes
2-1-2012

Accomodatie was prima, al was het vrij donker door het beperkt aantal ramen. Helaas was het personeel vreselijk en dat is nog zwak uitgedrukt! De eigenaresse was erg klantonvriendelijk en ronduit onbeschoft.
Toen wij de oven halverwege de week wilden gebruiken, viel de (bij aankomst scheve) glasplaat uit de oven. Geen stofzuiger te vinden (volgens de eigenaresse kunnen gasten niet met een stofzuiger omgaan), maar wel een keuken vol glasscherven en splinters. Fijn met twee kleine kinderen en een hond. Ook viel de koelkast voorover uit de ombouw (hij stond op een rotte houten plank). Toen we dit telefonisch meldden, zei de eigenaresse sarcastisch dat we maar weg moesten gaan, als we ons niet veilig voelden.. Als toppunt: we kregen de borg niet terug i.v.m. de kapotte glasplaat, ondanks het feit dat er ons eerder die week beloofd was dat ons de defete keukenaparaten NIET aangerekend zouden worden. Deze klacht ligt nu bij touroperator.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekkere plek om Limburg te verkennen

Edith
14-9-2011

We hebben hier ons vrienden weekend gehouden en het was super gezellig. We hadden perfect weer, waardoor we tot 's avonds laat hebben buiten kunnen zitten op de binnenhof. Het buitenzitje achter was wat vochtig. Tijdens ons verblijf was er een bruiloft, erg gezellig! We hebben ons prima vermaakt. Het appartement voor 8 personen was prima. De vriendelijke eigenaresse heeft ons de molen laten zien, erg leuk!!! Zeker een aanrader. Je bent binnen no-time in Maastricht.

Gereisd Met vrienden in september 2011

De warmte van vervlogen tijden

Toon Cornelissen
12-8-2011

Ons verblijf met zes personen in het 'Herenhuis' van Meschermolen was fantastisch. Het authentieke woongedeelte met het passende en knusse interieur vormden een sfeervolle en respectvolle combinatie. Je neemt direct afstand van het dagelijkse en ervaart de warmte van vervlogen tijden. De krakende planken vloeren en oude trap spreken tot je verbeelding. Een Robuuste eikenhouten deur gaf toegang tot onze privétuin met een oude waterpomp en bakhuis. De directe omgeving met weelderige fruitbomen, landerijen, Friese paarden ....en vriendelijke mensen maken het compleet. een bezoek aan het zeer nabij gelegen auberge ' 't koffer' is een culinaire aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Meschermolen in Eijsden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Meschermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.