Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Bonheur voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 16 reviews

7.6GoedScore uit 16 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Bonheur voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Le Bonheur

• 9Conny03-01-2019

Aanrader!

Wat een geweldig hotel is dit! Al drie generaties in de familie, wat goed te merken is aan de sfeer en de leuke decoraties, je kijkt je ogen uit. Frisse ruime kamers, lekkere bedden, uitstekend ontbijt. En ideaal gelegen: vlakbij het station, bij de Maas, temidden van een geweldig wandel- en fietsgebied. We hebben hier nu tweemaal gelogeerd met een wandelgroep en waren het er unaniem over eens: Een top hotel, met heel vriendelijke mensen die het runnen.

• 8A. van Hilst23-12-2016

Prima hotel

Prima hotel met een waard die is zoals hij zijn gasten vertrouwd! Rustige kamers, schoon maar voorzien van dat wat nodig is. Zeker een aanrader voor een hotel in deze classificatie (). Ikzelf ervaar het vervlijf als zeer prettig.

• 6Anja19-04-2016

Simpel hotel

Het bed aan de linkerkant in kamer nummer 12 kraakt bij iedere beweging. Schuifdeuren van douche zijn echt aan vervanging toe. Sokken van een vorige bezoeker nog in de kast. Ontbijt erg sober voor € 10,-.

• 10Ad van Es03-04-2016

Rustige, vriendelijke accomodatie.

Prima, niet al te grote, kamers. Vriendelijk en zeer behulpzame eigenaar.

• 8Dies04-08-2015

een mooi hotel

Klant vriendelijke en een gezellig hotel zeker een aanrader om te ver blijven

• 8Linda03-08-2015

Prijs/kwaliteit inorde

We hebben er 1 nachtje verbleven.Prijs kwaliteit was ok. Een vriendelijke gastheer.Propere kamer. Lekker ontbijtbuffet,er was zeker voldoende.

• 7Privacy26-04-2013

Erg eenvoudig, maar wel sfeervol

Wij hadden hier voor 3 nachten geboekt en hebben het daar bij gehouden. Hotel ligt aan klinkerstraat alwaar verkeer overdag en 's avonds aardig door raast. Dat hoor je duidelijk in kamers aan straatzijde. Het hotel is erg gedateerd en dat geldt ook voor kamers en sanitair. Wel hadden wij een erg ruime kamer en die was behoorlijk fris en schoon (niet achter het bed..). Vriendelijke eigenaar, eenvoudig ontbijt, geen restaurant (maar daar zijn er genoeg van in Eijsden), gezellige bar voor de locals en verder heel romantische inrichting met vele oude foto's en snuisterijen. Leuk terras aan straatzijde (dus rumoerig) op het zuiden. Wij eisen wat meer luxe (met name de bedden gaven ons problemen met hoge, harde rand) en een face lift voor het hotel zou ons pas doen terugkomen.

• 9karin31-12-2012

Een net hotel met een gezellig cafe

Wij verbleven 1 nachtje in dit hotel,een schone kamer en zag er netjes uit.Erg vriendelijke gastheer en een erg uitgebreid ontbijt.Het station ligt vlakbij ,10 minuten in de trein naar Maastricht.Dit is voor herhaling vatbaar.

• 6Anonieme fietser17-07-2010

Een heel eenvoudig hotelletje

Wij verbleven hier de eerste twee dagen van een fietsvakantie. Het hotel is heel eenvoudig en kan een fikse opknapbeurt gebruiken. Kamer was klein (geen zitje), het bed smal maar goed en het sanitair matig (de douche liet zich niet regelen). Hotel is gehorig. Ontbijt was goed. Eigenaar en medewerkers zijn heel vriendelijk. Achteraf was diit het slechtste van de tien hotels waar we verbleven. Voor wie z'n eisen niet hoog stelt, is het een goed adres voor een of enkele nachten; wie enige eisen aan z'n hotel stelt komt hier niet aan z'n trekken.

• 9Lambert13-05-2010

een heerlijke plek om iets te ondernemen

We hebben dit hotel geboekt als uitvalsbasis om te gaan wandelen en fietsen. Het ontbijt is zeer uigebreid en indien nodig geven ze je ook een lunchpakket mee. De bedden zijn gewoon goed en de kamers zijn leuk ingericht. Kortom alles bij elkaar een goede prijs/kwaliteisverhouding.

Hotel Le Bonheur info

• AirconditioningNiet beschikbaar