Camping Marisheem

7.1GoedScore uit 136 reviews
  • 6.9Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

138 Reviews over Marisheem

• 7Cathelijn01-08-2020

Mooie camping, Corona niet nageleefd

Ik vond de plaatsen op de camping erg groot. We stonden in een hoek dus veel schaduw en een rustig plekje. Echter werd de zeep in de wc’s al een paar dagen niet aangevuld. Slechts met water. Dit helpt niet tegen Corona. Sowieso was er maar 1 pompje voor alle vrouwen op de camping. Dat vind ik in deze tijd niet kunnen. Verder wel mooie sanitair en zwembad.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Marie de Jong15-08-2019

Gezellig en gastvrij

Gezellige camping met veel vriendelijkheid. We hebben genoten van de gezellige avonden, maar ook van t mooie zwembad. En heerlijk gefietst in de omgeving.

• 5Versteeg14-08-2019

Oordoppen mee

Hard rijdende auto's, blaffende honden en het ergste de propaganda toren elke dag 2x (iets voor 12 en half5). Terrascafe van 12:00, Frituur/bar van 17:00-20:00, Bingo op vrijdag 20:00.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Annie11-08-2019

Slecht onderhouden camping

Het chaletgedeelte ziet er nieuw en onderhouden uit, maar het campinggedeelte wordt slecht onderhouden. De wegen liggen open met overal steentjes. Gras overal geel en dor. Zwembad is leuk voor de kids, maar bodem van zwembad begint los te laten. Dit zou een mooie camping kunnen zijn, echt jammer van het onderhoud.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 10Sophie van der Berg26-08-2018

Een camping met veel opties!

De camping is ons zeer goed bevallen. Wat we vooral een plus punt vonden zijn de mogelijkheden op de camping. Van dobberen in het water tot aan een biertje drinken op de ‘tiroler avond’. Het personeel was zeer vriendelijk. Zelfs toen wij problemen hadden met de caravan kwam er gelijk iemand naar ons toe om ons te helpen. Het sanitairgebouw werd telkens goed schoon gemaakt.

Pluspunten : - Schoon sanitair - Mooie fiets omgeving ( dicht aan de grens ) - Gezellige thema avonden Min punten: - Geen fietsen verhuur op de camping

• 10Eetgelegenheden
  • 10Cathinka Verbloem14-08-2018

Fantastische camping met vriendelijke sfeer!

Perfect verzorgde camping in Limburg met een vriendelijke uitstraling. Het motto, rust, ruimte en vrijheid komt goed tot zijn recht in alle opzichten. Van gezellige feest-avonden op het terras tot rustige, zonnige dagen bij de caravan of langs het zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel die je echt het gevoel geven dat je welkom bent. Tevens schoon en hygienisch sanitair.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marc de Boer14-08-2018

Super vakantie

Heerlijk zwembad, schoon sanitair. Kids hebben genoten, wij ook. Heerlijke broodjes smorgens.

• 6Kerstman13-08-2018

Zweep erover!

Wat opvalt als je hier een jaarplaatst hebt. - Auto's rijden als idioten over de camping. - Honden blafparadijs. - Hele hoogseizoen een omroep toeter die elke dag weer meermaals per dag je rust ontneemt, en elke dag hetzelfde vertelt...wat ook in het programma staat, welke iedereen heeft. Per mail of bij de receptie word meegegeven. Lijkt wel of ze bang zijn dat er niemand naar de activiteiten komt.

• 3Eetgelegenheden
  • 7Daan03-08-2018

Rust, ruimte en genieten was ver te zoeken.

PLUSPUNTEN : Zwembad met glijbaan fijne douches MINPUNTEN: geen animatie, activiteiten die wel worden georganiseerd beginnen pas na 21:00 en gaan door tot midden in de nacht, veel vaste gasten die menen meer rechten te hebben, door alle vaste gasten hebben de Kids dit keer geen vriendjes kunnen maken, 's avonds laat veel lawaai door jongeren (vaste gasten), kleine kampeer plek. Nu alleen vouwwagen met luifel opgezet, met voortent had het niet gepast. De slogan rust, ruimte en genieten geldt denk ik alleen voor de chalets en niet voor de camping. Ik verwacht dan ook dat hier over een aantal jaar alleen nog maar chalets staan. Voor ons eens maar niet weer.

• 8Daisy Cornelissen22-07-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik heb ze als zeer klantvriendelijk ervaren en met inlevingsvermogen naar de kinderen. De wc's en douches vond ik heel fijn en schoon. Wel een aandachtspuntje bij de faciliteiten in het S-gedeelte: de temperatuur van het water is niet in te stellen. Voor mij en mijn dochter is het water te heet. Voor de rest prima. Het zwembad met de grote glijbaan is erg geliefd bij ons hele gezin :-) Ik vraag me wel of hoe de beschikbaarheid in het zwembad en ligplaatsen is, bij top drukte (in het hoogseizoen lijkt het mij klein). Wellicht nog een zwembad of natuurbad creëren op de vele stukken land die nog bij het park liggen? Dat laatste lijkt me een waardevolle toevoeging.

• 8Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar