Camping Marisheem

Weer vandaag3°-3°
Camping Marisheem
8,2

133 reviews over Camping Marisheem in het Nederlands

Een camping met veel opties!

Sophie van der Berg,
26-8-2018

De camping is ons zeer goed bevallen. Wat we vooral een plus punt vonden zijn de mogelijkheden op de camping. Van dobberen in het water tot aan een biertje drinken op de ‘tiroler avond’. Het personeel was zeer vriendelijk. Zelfs toen wij problemen hadden met de caravan kwam er gelijk iemand naar ons toe om ons te helpen. Het sanitairgebouw werd telkens goed schoon gemaakt.

Pluspunten :

- Schoon sanitair

- Mooie fiets omgeving ( dicht aan de grens )

- Gezellige thema avonden

Min punten:

- Geen fietsen verhuur op de camping

Fantastische camping met vriendelijke sfeer!

Cathinka Verbloem,
14-8-2018

Perfect verzorgde camping in Limburg met een vriendelijke uitstraling. Het motto, rust, ruimte en vrijheid komt goed tot zijn recht in alle opzichten. Van gezellige feest-avonden op het terras tot rustige, zonnige dagen bij de caravan of langs het zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel die je echt het gevoel geven dat je welkom bent. Tevens schoon en hygienisch sanitair.

Super vakantie

Marc de Boer,
14-8-2018

Heerlijk zwembad, schoon sanitair. Kids hebben genoten, wij ook. Heerlijke broodjes smorgens.

Zweep erover!

Kerstman,
13-8-2018

Wat opvalt als je hier een jaarplaatst hebt.

- Auto's rijden als idioten over de camping.

- Honden blafparadijs.

- Hele hoogseizoen een omroep toeter die elke dag weer meermaals per dag je rust ontneemt, en elke dag hetzelfde vertelt...wat ook in het programma staat, welke iedereen heeft. Per mail of bij de receptie word meegegeven.

Lijkt wel of ze bang zijn dat er niemand naar de activiteiten komt.

PLUSPUNTEN :

Zwembad met glijbaan

fijne douches

MINPUNTEN:

geen animatie, activiteiten die wel worden georganiseerd beginnen pas na 21:00 en gaan door tot midden in de nacht, veel vaste gasten die menen meer rechten te hebben, door alle vaste gasten hebben de Kids dit keer geen vriendjes kunnen maken, 's avonds laat veel lawaai door jongeren (vaste gasten), kleine kampeer plek. Nu alleen vouwwagen met luifel opgezet, met voortent had het niet gepast.

De slogan rust, ruimte en genieten geldt denk ik alleen voor de chalets en niet voor de camping.

Ik verwacht dan ook dat hier over een aantal jaar alleen nog maar chalets staan.

Voor ons eens maar niet weer.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Daisy Cornelissen,
22-7-2018

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik heb ze als zeer klantvriendelijk ervaren en met inlevingsvermogen naar de kinderen.

De wc's en douches vond ik heel fijn en schoon. Wel een aandachtspuntje bij de faciliteiten in het S-gedeelte: de temperatuur van het water is niet in te stellen. Voor mij en mijn dochter is het water te heet. Voor de rest prima.

Het zwembad met de grote glijbaan is erg geliefd bij ons hele gezin :-)

Ik vraag me wel of hoe de beschikbaarheid in het zwembad en ligplaatsen is, bij top drukte (in het hoogseizoen lijkt het mij klein). Wellicht nog een zwembad of natuurbad creëren op de vele stukken land die nog bij het park liggen? Dat laatste lijkt me een waardevolle toevoeging.

Super service

Fam. Jansen,
19-7-2018

Prachtig mooi zwembad en heel schoon sanitiair. Eigenaren hebben ons top geholpen. Nog echte persoonlijke service. Wi-Fi was top.

Mooie camping, grote plaatsen was niet zo heel erg druk jammer dat er de helft van de WC's en douche's gesloten waren een ergernis gedateerd maar wel schoon

Prima, maar niet geweldig.

Jeu DelaHaye,
13-5-2018

Wij waren voor de tweede keer op deze camping en dat viel toch een beetje tegen. De vorige keer was vier jaar geleden en tijd leek stil te hebben gestaan.

Het zwembad is goed onderhouden, maar de toiletten verdienen wel wat meer aandacht. Het sanitair was wel schoon, maar op het damestoilet hing een ontzettende rioollucht.

Er wordt reclame gemaakt met het woord rust, maar geluid van de bar dreunt de camping over.

Medewerkers/eigenaars zeer vriendelijk, maar toon ik belde werd er vooral geklaagd over hoe druk het was en dan moet seizoen nog beginnen. Kortom prima camping maar niet meer wat het geweest is.

Voor jeugd niets te doen.

Kaat,
19-4-2018

Zeer onvriendelijke eigenaren. Als je in hun straatje past kun je feesten tot 01.00 uur. Reglement wordt niet gehandhaafd.

Ook bij het meeste personeel is vriendelijkheid ver te zoeken. Niet voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marisheem in Echt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marisheem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.