Camping Boerderijcamping Pepinushof

Camping Info

7 reviews over Camping Boerderijcamping Pepinushof in het Nederlands

• 10Wiel Verbeet12-08-2019

Fantastisch.

Camping Pepinushof is een fijne camping met geweldig sanitair, heel goede wifi, mooie plaatsen en prettige beheerders. Het is een prima uitvalsbasis voor vele fietstochten in Nederland, naar Duitsland en naar Belgie.

10Ligging
    10Hygiëne

• 9Familie Nolden17-08-2015

Alweer een super vakantie!

Nadat wij in juli 2012 al eens op deze camping waren, zijn we dir jaar met een groepje hier geweest. 2 Families elk in een huisje, 1 familie in een caravan en wij met de tent. Het was weer een gezellige boel. We hebben samen met de boerin en de boer gebarbequed en de kinderen hebben zich weer prachtig vermaakt. Het was in het asperge seizoen, waardoor de boer en de boerin veel te doen hadden, maar dat was geen probleem. Het ijs smaakte alweer heerlijk en de asperges zo vers van het veld kan niet beter. Wij komen weer hoor!!!!

10Ligging

Met vrienden

• 8coopmans16-08-2015

Wij waren afgelopen juli op de camping met ons kindje van 3 jaar oud. Hij heeft zich fantastisch geamuseerd op de camping, er was een klein speeltuintje, zandbak en trampoline. Hij heeft mee op de tractor gereden en meegeholpen met melken, waar hij voor het eerst verse melk proefde! Maar dat lustte hij toch niet :-) Het sanitair gebouw was heel netjes en goed gepoetst. Ook met de andere gasten was het erg gezellig 's avonds. Het ijsje hebben we ons verschillende keren laten smaken. Het was een heerlijke week, met goed weer en als de kleine het naar zijn zin heeft, dan hebben wij dat ook. Familie van Lumich bedankt voor de goede zorgen!

8Ligging

• 6desperado07-06-2015

niet meer

Zijn een weekend daar geweest met 4 stellen. 2caravans, een camperbusje en een camper. De boerin wash not amused, dat we niet doorgegeven hadden, dat er een camper bij was en liet dat ook duidelijk merken. Er kon geen lachje vanaf. Elke avond om 6 uur was het winkeltje van de ijsboerderij al gesloten.???. Het was erg warm weer, dan zou een ijsje wel smaken, maar ja, dat was er niet bij. En overal hangen papiertjes op A4 formaat met regels wat mag en niet mag. Schoolmeester type. De camping en de ligging zijn prachtig. Ook het sanitair gebouw is uitstekend. Wij vermoeden, dat een beetje vriendelijke en hartelijke aanpak, deze camping zeer ten goede zou komen. Dus, mevrouw de boerin, verruim de openingstijden van uw ijswinkel (vooral in het weekend). Dan zult u zeer zeker, meer tevreden gasten hebben.

Met vrienden

• 9Nolden03-10-2012

Super boerderijcamping

Wij waren juli 2012 op deze camping met 2 volwassenen en 2 kinderen. Er is voor iedereen wel iets te doen. Genoeg plaatsen om te bezoeken, maar ook op de camping zelf was voor de kinderen een klein speeltuintje met skelters en ander materiaal. Ook mochten ze mee op de tractor of beesten voeren. Ook in de melkstal waren ze welkom. De boerin maakt zelf heerlijk boerenijs, nou dat konden we elke dag in grote hoeveelheden eten. Er is een nieuw sanitair gebouw gebouwd, wat super schoon was. Ook voor de kinderen een klein wasbakje, goed idee! Iedereen was behulpzaam, boer, boerin en zoon. Ook de plaats was voor ons perfect. Je kon het hele veld overzien, daarom was het voor ons lekker ontspannen, omdat je de kinderen niet de hele tijd achterna moest lopen. Er waren verschillende campinggasten die spellen speelden, waar iedereen gezellig 's avonds aan mee deed. Ook werd er een bbq-avond georganiseerd. Super gezellig! Wij komen in elk weer!

9Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair

• 9YvonneR21-09-2011

Gezellige boerencamping

Wij hebben ruim een week op Pepinushof gestaan. Een erg leuke boerencamping. De boerin maakte zelf héérlijk ijs. Elke dag moesten we wel een ijsje gaan eten. Heerlijk ijs. Ik wou dat ze hier in de buurt zat hoor ! Verder waren we in de aspergetijd, die ze ook zelf teelde en verkochtte. Dus hebben we ook heerlijk regelmatig asperges gegeten. Genieten was dat !!! Verder hadden we het geluk dat het heerlijk weer was, dus was het super ! Ze waren een nieuw sanitairgebouw aan het bouwen, maar dat was nog niet klaar. Dat was wel nodig, want nu was het sanitair in een soort container en een klein gebouwtje ernaast. Maar als het nieuwe gebouw klaar is zal het super zijn ! Verder twee leuke dierentuintjes en een speeltuin en veel kinderspeeltuig is er voor de kinderen klaar gezet. Een nadeel is, dat veel mensen die ijs komen eten, daar ook naar het toilet gaan en de kinderen in de speeltuin laten spelen.

5Staat v/h sanitair
    8Ligging

• 8Maaike25-07-2011

super boerderijcamping

Erg vriendelijke boerderijcamping. Er wordt teven ijs gemaakt en asperges geteeld. Is het goede seizoen zit je dus gebakken. Voor de kinderen is er genoeg vermaak. Trampoline en skelters kleine dieren etc. Ze mogen mee in de melkkelder of op de tractor. Helpen met de 'dieren' voeren etc. Dichtbij is een grote speeltuin en leuke plaatsen om te bezoeken. Helaas moesten wij eerder weg ivm ziekte van mijn moeder.

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit