Hotel Kasteel Doenrade

Hotel Kasteel Doenrade
7,9

7 tips over Hotel Kasteel Doenrade

Dave, 22-10-2014
kasteel Hoensbroek is erg mooi en leuk
Patricia, 18-8-2014
Het ontbijt was heel goed, allemaal verse producten en heerlijk brood. Het restaurant in het hotel is een aanrader, goede bediening en heerlijk eten.
Rosa Loeffen, 31-7-2014
Mijn tip is, lekker er op uit, naar kasteel Doenrade en voel je als een "kasteelbewoner". Één kanttekening: mijn verblijf was tè kort!

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Doenrade voor je op een rij gezet:

Ellen, 22-7-2014
Neem nooit genoegen met kamer 2. Controleer bij uw reservering dat u op de 1e of 2e verdieping verblijft. Kamer 2 zou eigenlijk bij het kantoor gevoegd moeten worden.
Carina Dresschers, 29-5-2013
Voor een huwelijk een toplocatie.
B. Nolet, 6-2-2013

Maastricht is een prachtige stad met veel oude gebouwen en leuke restaurants en terassen en een groot winkelgebied.

GaiaZoo, een bijzonder mooie dierentuin.

reneg69, 8-1-2013

Lekker gegeten in de blijkbaar net geopende Braserie~

Wij komen zeker terug deze zomer, om ook van het prachtige terrras te kunnen genieten,

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Doenrade voor je op een rij gezet: