Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Valkenberg voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Valkenberg

• 8Fam. de Been16-08-2022

Heerlijk plekje

Mooie camping met speelse indeling. Knusse sfeer met lantaarntjes en loslopende kipjes op het terrein. Geheel doet een beetje flower power aan vonden wij heel gezellig. Het wandelgebied achter de camping met het meer is fijn om langs te wandelen en de hond kon er zwemmen. Fijn dat de hond welkom is, dat ze aan de lijn moet op de camping is logisch , dat is ze ook gewend, het is alleen wel onpraktisch dat de hond (overigens een lieverd) van de eigenaren los over het terrein tussen de caravans loopt dat kan wel eens onhandig en verwarrend zijn.

• 5Eetgelegenheden
  • 10John16-06-2022

In een woord. Geweldig wat een lieve mensen

Het klopt helemaal. Elke dag word er gepoetst.ook voor 35 euro per nacht is niks teveel gevraagd

• 10Eetgelegenheden
  • 10Corrie16-06-2022

Zonder meer een aanrader…….veel bomen en struiken!

We hebben het enorm naar onze zin gehad. Over het algemeen ruime plaatsen, speels van opzet. Hartelijke ontvangst en schoon sanitair. Winkels en eetgelegenheden in overvloed binnen 5 km. De camping ligt naast een enorm meer dat het gevolg is van zandafgravingen. Prima om (met) de hond daar te wandelen. Geen water en afvoer op de kampeerplaats. Voordat ik deze review opstelde keek ik uit nieuwsgierigheid naar voorgaande reviews. Allen in lijn met mijn review, behalve de laatste review. Reviewer gaf het cijfer 1, resp 3, resp. 5 voor het onderdeel zwembad, eetgelegenheden en kindvriendelijk. Echter geen zwembad op de camping! Eetgelegenheden in overvloed in omgeving. Op de website staat…..camping richt zich op medioren, senioren en rustzoekers, dus kindvriendelijkheid geen item voor een cijfer. Conclusie: review is door het terecht moeten betalen voor een langer verblijf dusdanig van streek dat hij zijn gram haalt. Treurig!

• 5Ton Apeldoorn12-06-2022

Afknapper op het eind.

Leuke en rustige boerencamping. Wij hebben 2 overnachtingen gehad en volgens de tarieven 2022 komt dat op 50 euro. Helaas moesten we 60 betalen omdat we iets vroeger aankwamen en op de vertrekdag wat later vertrokken. En dat op een kwart gevulde camping. Zo jammer dit. Zo jammer!!!!!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 10Marja04-08-2021

Pareltje van rust en ruimte.

Dit is zo'n camping welke je eigenlijk voor jezelf wilt houden, maar daar doen we de eigenaren en de liefhebbers van kamperen geen plezier mee. Rust, privacy, grote plekken, vriendelijke eigenaren, schoon sanitair. Alleen wasgelegenheid met wat meer privacy zou ik aanbevelen.

• 10Edwin Vogel09-10-2020

Je komt helemaal tot rust!

Mooie en rustige ligging. Geen poespas maar gewoon goed.

• 9Loes04-10-2020

sfeervol

geen minpunten, leuke dieren

• 9Connie07-08-2020

Mooie en sfeervolle camping!

Een kleine camping met zeer ruime plaatsen en met veel oog voor detail ingericht. En door mensen met een paar hele groene vingers! Mooie hoge bomen, potten met bloeiende planten, mooie grasmat en last but not least kippen en vijftien kuikens die los rondlopen over het terrein. Vooral aan die laatste hebben wij zeer veel plezier beleefd, prachtig om ze rond te zien scharrelen. We hebben nooit hoeven wachten bij het sanitair en we hebben ons corona-technisch ook nooit ongemakkelijk gevoeld. Supermarkt op (ruim) drie kilometer. Geen koelkast en wasmachine aanwezig op de camping.

De camping grenst aan de ene kant aan het nieuwe natuurgebied De Diepeling. Daaromheen is het heel uitgestrekt agrarisch gebied en dat betekent dat je afhankelijk van de wind en tijd van het jaar wel mee kunt genieten van de geuren en geluiden van de boerenbedrijven en ook de snelweg is soms hoorbaar.

• 9Janny van Rosmalen14-06-2019

een dag geleden Een plek om echt tot rust te komen ! Kleinschalig, grote plaatsen, veel groen en door indeling van het terrein veel privacy, Schoon sanitair. Aan deze kleine camping wordt door de eigenaren veel liefde, tijd en aandacht besteed. Tel daarbij op de mooie omgeving en dan heb je alle ingrediënten voor een heerlijk verblijf. Een aanrader deze parel! Bedankt Esther en John

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marleen Van Bree03-05-2019

Geweldige mooie plek

Prachtige rustige camping met volop wandel en fiets mogelijkheden in de buurt, Ook diverse leuke steden om te bezoeken. De camping ligt naast een mooi natuurgebied, je hoort voortdurend het fluiten van de vogels, en kippetjes scharrelen gezellig rond. Kortom een aanrader!

Camping Valkenberg info

Camping-informatie