Sorteren

Reviews over Cadier en Keer

Prima B&B!

Natasha
    6-2-2011

Deze B&B ligt boven een cafe/restaurant. Je rijdt er wel makkelijk voorbij als je niet oplet. Toen ik om 21:00 uur aankwam kon ik nog lekker een glas wijn aan de bar drinken en ook een glas mee naar boven nemen was geen enkel probleem. Een keurig nette ruime kamer, teveetje aan het voeteneind. Grote badkamer, met fijne inloopdouche. Gratis wifi, even de toegangscode vragen. Ontbijt 's ochtends is ook prima. Broodjes, koffie, jus d'orange, schaaltje zelfgemaakte rabarber (?), (ik weet het niet precies, maar was lekker fris) vleeswaren, kaas, gekookt eitje en een krantje was klaargelegd. Je ontbijt in het cafe gedeelte (aan een keurig gedekt tafeltje) en dat is wel gezellig.