Bed and Breakfast Helena's Hoeve

Laatste review

Heerlijke ervaring

w_poulie5,
4-10-2016

Ik kreeg dit van mijn vrouw als verassing voor mijn verjaardag s'morgens hoorde ik waar we naar toe gingen. Naar Buggenum naar een Bed en Breakfast , oh dat hebben we nooit eerder gedaan zei ik tegen haar, het ligt in midden Limburg vlak bij Roermond.Wij gaan altijd naar een Hotel naar Zuid Limburg. We kwamen rond 19.30 aan en werden op een hartelijke manier verwelkomt , ze liet ons de fraaie zeer grote kamer zien met alles er op en aan , fraaie badkamer, aparte hal en toilet. s'morgens het uitstekende ontbijt op de kamer alles in een grote mand, het zag er geweldig uit en smaakte heerlijk.Overdag naar de Outlet en naar het centrum van Roermond, het is een hele mooie en gezellige stad, we hebben ook nog een boottocht gemaakt op de Maas. Kortom een geweldige Bed en Breakfast en we komen zeker nog een terug.Het is beslist een aanrader.

Kenmerken

4-10-2016

Absolute aanrader

eric.goyvaerts
13-8-2012

We hadden de kamer op de begane grond met het 'Floriade-arrangement' (aug 2012). Uitstekende ligging om het noorden van Nederlands Limburg te ontdekken. Mooi verzorgde kamer met zithoek, goed bed, ruime badkamer met douche en apart toilet. Supervriendelijke uitbaatster. Mooie tuin waarvan je vanop je terras geniet. Er is ook een klein zwembad dat de gasten mogen gebruiken.

Alsof je thuis bent!

Fons Koenders
10-7-2012

Onze eerste B&B was meteen een topper. Gastvrouw Marleen verwelkomt je hartelijk en geeft je meteen een thuisgevoel.

De kamer(boven) was erg ruim en van alle luxe gemakken voorzien.

Het ontbijt wordt in een picknickmand geserveerd op de plek naar je eigen keuze; op de kamer of op een van de vele mooie plekjes in de tuin.

Net als de verse broodjes.....Warm aanbevolen!

Aan te bevelen !

Country Simon Hattem
13-5-2012

Vooral het Floriade arrangement is de moeite waard. Het drie gangen menu dat daarbij hoort was voortreffelijk .

Aanrader

Paul
3-11-2011

Prachtig B&B in een verbouwde limburgse boerderij. Hele grote mooie kamer, met (elektrisch) haardje in de zithoek en groot goed bed. Aparte badkamer en toilet.

Als het mooi weer is kun je lekker buiten ontbijten onder het een afdak midden tussen allerlei oude/borcante spulletjes, hebben wij beide dagen gedaan.

Vanuit deze B&B kun je heerlijk fietsen door de mooie omgeving of Roermond bezoeken.

Een aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Helena's Hoeve in Buggenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Helena's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.