Bed and Breakfast Pincky

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag13°5°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pincky voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Pincky in het Nederlands

Wij zijn voor de 3e keer daar.

psvwillem1948
21-10-2015

In een woord heel goed schoon een goed bed een uitstekend ontbijt en hele vriendelijke mensen

Lekker ontbijt en goede bedden.

Willy
1-12-2011

Voor wie een eenvoudige slaapplek zoekt voor een uitstapje in het prachtige Zuid Limburg is dit B&B een goed adres. Prima bedden. Uitstekend ontbijt. Genoeg restaurantjes in de buurt voor het avondeten. Valkenburg dichtbij.

Electrische fietsen gehuurd in Landgraaf en een prachtige tocht gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pincky in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pincky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.