Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide

Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide
7,8

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Brunssummerheide voor je op een rij gezet:

564 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in het Nederlands

mooi park voor Race en MTB fietsen

Fam.Zahradnik
12-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Het is een uitstekend park voor gewone fietsers maar meer voor mtb en racefietsers en dan zeker bij evenementen die in zuid Limburg worden georganiseerd,wij waren er voor LM, helaas zou ik daar niet voor langere tijd verblijven dan een weekend omdat er verder geen faciliteiten zijn op het park,en de Brasserie los staat vh park die keuken al om 20.00 sluit, je er ook niet terecht meer om een afzakkertje te nemen of een ijsje te eten.

en je moet engelen geduld hebben als je daar wel zit om iets te nuttigen.

Lidl,Aldi en AH in Brunssum te vinden eetgelegenheden in Brunssum iets minder ga dan maar naar Valkenburg.

Dit park is niet geschikt voor mensen met rolstoel of die slecht ter been zijn daarvoor moeten ze te veel obstakels nemen.

Nooit meer!

Rita
4-6-2018

Ongezellig binnenkomen in t chalet! Afgebladderde doorgezakte bank,beschadigd behang,vette kapotte afzuigkap, beschimmelde douche.Schoon maak kwam pas een uur na onze aankomst. Waren klaar in 20 minuten,dweiltje erdoor maar slaapkamers werden overgeslagen. Schoon is anders...😐Het vreemdste was toch wel dat we uitzicht hadden op n chalet waar heren op discrete wijze werden ontvangen door 2 dames van plezier😝Al met al is dit voor ons de eerste en tevens de laatste keer geweest hier!

Mooie locatie, gastvrijheid kan beter.

Stolten
30-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Prachtige locatie, rustige omgeving. Het mindere is dat het restaurant aangeeft open te zijn tot 21.00 uur maar dat het personeel zelf bepaalt dat ze om 20.00 sluiten.. Borg wordt pas na 2 weken teruggestort. Tuinset niet voldoende aanwezig. Verder hebben wij een super weekend gehad. Dus zeker aanbevolen.

Nooit meer!

Fam.segeren
23-4-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Gelukkig mooi weer weekend 20-21-22 april gezin ouders kinderen kleinkinderen 12 pers. 7 tot 70 jaar.

Ligging redelijk . Huisje nr. 190 voor 12 pers. Bij mooi weer ging het .

Vaatwasser kapot , 1 bed kapot ,tuinstoel 2 te weinig en 1 kapot ,stofzuiger vol honden haar met stank,keuken kraan kapot, toiletbril los eraan,enz.enz.restaurant geen tafeltje om zetten anders wist de bediening het nr. Niet meer.

Helemaal goed

Jo
14-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mooi park, mooie huisjes, prachtige omgeving

Geweldig genoten!

Diana
9-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Tijdens de carnavalsvakantie op dit park verbleven. Wat een plaatje: prachtig, rustig park gelegen in de natuur en toch dichtbij verschillende bezienswaardigheden/ activiteiten. De ontvangst bij de receptie was zeer hartelijk en behulpzaam. We hadden een zeer gezellig ingericht 6 persoons huisje van alle gemakken voorzien en heerlijk schoon bij aankomst. Enkel de vaatwasser sputterde wat tegen, maar na telefonisch contact met de technische dienst, is dit vakkundig verholpen. Heerlijk gegeten in de brasserie op het park en ook buiten het park zijn er dichtbij lekkere restaurantjes te vinden. Wij zijn erg tevreden over het verblijf op dit schitterende park in het goed verzorgde huisje en over de vriendelijkheid en welwillendheid van de medewerkers. Zeker een aanrader, wij hebben genoten!

Prima huis en prima omgeving.Doen!

Schelpen
8-2-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Mooie ligging en een goed 10 persoons huis

Heel gezellig ingericht

De schoonmaak kon beter

• Onderkomen5

van 5 jan tot 12 jan in een huisje gehad op dit park , vriendelijk ontvangst medewerker , eenmaal in het huisje was ik niet echt blij , er hing een schimmel geur/muffen geur , overal kruimels , stof onder de bank , bedden , de bank hing vol haren , het plafond hing vol met spinnenwebben , stoelen bij eet tafel lag vol kruimels , bedden vooral de molton erom heen zat vol haren en anderen troep , bedden waren zeer slecht stof en oordopjes onder het bed, kussen en dekbed onder de bruinevlekken , badkamer was zeer slecht er hing een geur die er vies was , kit naden waren aan schimmelen , rubbers douch wand waren zwart van de schimmel , ook deze douch was niet schoon , toilet zat een vieze gele bril op , pot was niet schoon , naast de pot lag ook weer dik de stof en anderen rotzooi , er zaten overal haren op de tegels , ventilatie was er niet , geklaagd over de schoonmaak maar schijnbaar boeit dat niemand daar , zaterdag en zondag niet echt veel in het huisje geweest , maandag morgen op gestaan met overgeven en misselijk , dinsdag het zelfde , bleek dat de ketel niet goed was / koolmonoxide hing in het huisje , hier over weer geklaagd en gezegd dat ik een ander huisje wilde , het meisje ging het regelen , kwam nu in huisje dat echt top was , maar problemen bleven nu weer met de slagboom pas , werd totaal niks aan gedaan , kwam het park niet meer op met de auto , ook hier over geklaagd , maar meisje bleef zeggen dat het goed was . nooit meer dit park voor mij

Mooi huis

Femke
13-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles was goed behalve het bed.

Het was mooi

Mooi park
15-12-2017
  • Onderkomen7

Mooi park, huisje met wat mankementen zoals loszittende tegels en een raam wat niet goed was afgewerkt en er dus tocht doorheen kwam.

Ook vond ik het jammer dat we bij de receptie pas te horen kregen dat ze aan het verbouwen waren aan het huisje naast ons, terwijl het huisje waar wij in kwamen al een paar weken bekend was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide scoort een 7.82 uit 10 op basis van 566 reviews.