Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide

6,9

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten5,3

Omschrijving
EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum is een ruim opgezet park met comfortabele huisjes. De schoonmaak is niet altijd even grondig, maar dit wordt vaak snel opgelost. Voor de kinderen is er geen uitgebreide animatie, maar wel een leuke speeltuin. Je wandelt zo natuurgebied Brunssummerheide in. Ook Valkenburg is mooi om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Brunssummerheide voor je op een rij gezet:

581 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in het Nederlands

Benjamin Janssen,
19-10-2018
  • Activiteiten5

Een heel rustig gelegen park...je komt hier echt tot rust...helaas niet veel voor de kinderen te doen maar dat mag de pret niet bederven...mooie huisjes van binnen

Comfortabel,mooi ingericht wel erg vies

Jonna,
17-10-2018
  • Activiteiten5

Super mooi comfortabel chalet. Gezellig ingericht .

Helaas is het chalet superslecht schoon gemaakt, pinda,s onder de bank, vies toilet papier onder badkamer meubel, overal stof en spinnenwebben. Schoonmaak is nog terug geweest om sanitair voor tweede keer te poetsen helaas was er bijna geen verschil.

lekkere midweek

Philip,
6-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Park is mooi opgezet en de huisjes zijn keurig,al staan sommige wel heel dicht op elkaar.

Inrichting van het huisje was prima en ook de bedden waren redelijk.

Schoonmaak was slecht. Smerige koelkast en vriesvak,alles stoffig en veel spinnenrag.

Na 2x klagen redelijk schoon.

Jammer dat de horeca op de aankomstdag gesloten is.

In de directe omgeving zit nl. niets om even een hapje te eten.

De dag dat wij het wel open aantroffen hebben wij er prima gegeten en liep er uiterst vriendelijk personeel rond.

Park zelf heeft behalve je onderkomen niets te bieden,de heide rondom het park is schitterend.

Het is een prima uitvalsbasis,maar zou meer kunnen zijn

fantastisch

Els Vandaele,
3-10-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Zeer mooi en verzorgd park, een luxe woonst met alles erop en eraan.

Fantastisch!

B. Hoevenaar,
13-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Ik wilde er een weekje tussenuit met mijn hond, om tot rust te komen in de natuur. Ik heb een 6-persoons huisje Pavilion geboekt met voorkeur voor nummer 171. Het park is erg schoon. Openingstijden receptie beperkt, maar op mijn e-mail welke ik buiten de openingstijden verzonden had, werd snel gereageerd. Zelfde dag kwam er iemand langs om het hek te repareren. Het huisje is fantastisch, prachtige keuken, moderne schone badkamer met een ruime douche en toilet, en dan is er nog een apart toilet. Het huisje heeft twee fijne slaapkamers, de derde slaapkamer is niet geschikt voor 2 volwassenen (stapelbed en de kamer is echt heel smal).

De ligging van dit huisje is geweldig! De tuin is volledig omheind waardoor de hond los in de tuin kan. Dit hebben bij lange na niet alle huisjes! Vanuit de tuin loop je zo de poort door naar de heide. De tuin biedt, zeker in verhouding met de andere huisjes erg veel privacy en je kijkt uit over de bossen.

Jammer

Marie,
8-9-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Prima huizen alleen erg jammer dat de schoonmaak zo slecht is. Onder ieder meubelstuk dat je verschuift, liggen kruimels etc. Toiletten en badkamers zijn ook allemaal met de Franse slag schoongemaakt. Vooral niet in de hoeken kijken. Personeel is zeer vriendelijk. Jammer dat de plaatselijke bevolking ( variërend van zwerver tot alcoholist tot vreemde snuiters) de recreatieplas en strandje op het park als hangplek gebruikt en de hond daar laat zwemmen, zou toch voorkomen moeten worden want dat komt je park niet ten goede.

Omgeving is mooi.

Hendriks,
3-9-2018
  • Activiteiten7

We zaten in huisje 138 niks op aan te merken schoonmaak was goed.

We konden de spullen uitpakken deuren open en heerlijk genieten van het weer.

Onze zoon konden we makkelijk in de gaten houden terwijl hij fijn speelde in het zand ... we komen zeker nog eens terug

• Activiteiten3
  • Activiteiten3

Mooi opgezet park, vriendelijke dames aan de receptie. Bij binnenkomst chalet werd ik iets minder blij...het leek wel of er helemaal niet was schoongemaakt! Douchehoek vies met zand, haren etc. Douchegordijn vies kan zeker een wasbeurtje gebruiken of een keer een nieuwe ophangen! Onderaan de wc pot viezigheid, de voegen van de vloer en douchehoek mogen ook een keer aandacht krijgen. Keuken in mijn ogen niets aan gedaan wasbak vies, aangekoekte koffie op het aanrecht, achter het kookgedeelte vies en vet! Het hele huisje niet gedweild! Gelijk melding gemaakt bij receptie, met 5 min. was er een schoonmaakster, heeft douchehoek en wc gedaan en de wasbak, maar verder ook niet gekeken dan dat haar neus lang was...niet gedweild, dus zelf maar aan de poets! Jammer dat je het zo moet aantreffen, je betaald voor een week wel ongeveer 800 euro! Dan mag je toch verwachten dat het wel enigzins schoon is!

Nooit meer

Jansen,
13-8-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Bij aankomst dachten we : wat een verzorgd park, mooie paden, rustige wegen, nette huizen. Aankomst van het huisje leek ook een perfecte plek, totdat we de deur openden (huisje 126). Wat een ongelooflijk vieze boel. Vingerafdrukken overal, schimmel in de vaatwasser, stoel en parasol kapot. Bank die aan vervanging toe was. Vaat nog in de vaatwasser en ga zo maar door. Na klachten is de volgende dag de schoonmaak wel geweest en kregen we een tegoedbon voor een patatje en 2 snacks bij het naastgelegen resort. Later bleek dat naastgelegen bijna 30 minuten met de auto was. De vaatwasser is vernieuwd, parasol en stoel vervangen. Echter de eerste indruk hebben ze niet kunnen wegnemen. We zijn eerder naar huis gegaan. Het restaurant hoort niet bij het park en na 1900 kun je niet meer bestellen omdat de keuken dichtgaat. We waren al met al zeer teleurgesteld.

Zeker voor herhaling vatbaar

Els,
4-8-2018
  • Activiteiten7

Prachtig park in de glooiende heuvels van Limburg.

Je loopt zo de brunsummerhei op vanuit het park.

Mooi huisje van alles voorzien.

Door het uitzicht over het park lijkt het net of je in Oostenrijk of Zwitserland bent.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.