Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide

Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide
7,8

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Brunssummerheide voor je op een rij gezet:

577 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in het Nederlands

Fantastisch!

B. Hoevenaar
13-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Ik wilde er een weekje tussenuit met mijn hond, om tot rust te komen in de natuur. Ik heb een 6-persoons huisje Pavilion geboekt met voorkeur voor nummer 171. Het park is erg schoon. Openingstijden receptie beperkt, maar op mijn e-mail welke ik buiten de openingstijden verzonden had, werd snel gereageerd. Zelfde dag kwam er iemand langs om het hek te repareren. Het huisje is fantastisch, prachtige keuken, moderne schone badkamer met een ruime douche en toilet, en dan is er nog een apart toilet. Het huisje heeft twee fijne slaapkamers, de derde slaapkamer is niet geschikt voor 2 volwassenen (stapelbed en de kamer is echt heel smal).

De ligging van dit huisje is geweldig! De tuin is volledig omheind waardoor de hond los in de tuin kan. Dit hebben bij lange na niet alle huisjes! Vanuit de tuin loop je zo de poort door naar de heide. De tuin biedt, zeker in verhouding met de andere huisjes erg veel privacy en je kijkt uit over de bossen.

Jammer

Marie
8-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Prima huizen alleen erg jammer dat de schoonmaak zo slecht is. Onder ieder meubelstuk dat je verschuift, liggen kruimels etc. Toiletten en badkamers zijn ook allemaal met de Franse slag schoongemaakt. Vooral niet in de hoeken kijken. Personeel is zeer vriendelijk. Jammer dat de plaatselijke bevolking ( variërend van zwerver tot alcoholist tot vreemde snuiters) de recreatieplas en strandje op het park als hangplek gebruikt en de hond daar laat zwemmen, zou toch voorkomen moeten worden want dat komt je park niet ten goede.

Omgeving is mooi.

Hendriks
3-9-2018
  • Onderkomen9

We zaten in huisje 138 niks op aan te merken schoonmaak was goed.

We konden de spullen uitpakken deuren open en heerlijk genieten van het weer.

Onze zoon konden we makkelijk in de gaten houden terwijl hij fijn speelde in het zand ... we komen zeker nog eens terug

• Activiteiten3
  • Onderkomen7

Mooi opgezet park, vriendelijke dames aan de receptie. Bij binnenkomst chalet werd ik iets minder blij...het leek wel of er helemaal niet was schoongemaakt! Douchehoek vies met zand, haren etc. Douchegordijn vies kan zeker een wasbeurtje gebruiken of een keer een nieuwe ophangen! Onderaan de wc pot viezigheid, de voegen van de vloer en douchehoek mogen ook een keer aandacht krijgen. Keuken in mijn ogen niets aan gedaan wasbak vies, aangekoekte koffie op het aanrecht, achter het kookgedeelte vies en vet! Het hele huisje niet gedweild! Gelijk melding gemaakt bij receptie, met 5 min. was er een schoonmaakster, heeft douchehoek en wc gedaan en de wasbak, maar verder ook niet gekeken dan dat haar neus lang was...niet gedweild, dus zelf maar aan de poets! Jammer dat je het zo moet aantreffen, je betaald voor een week wel ongeveer 800 euro! Dan mag je toch verwachten dat het wel enigzins schoon is!

Nooit meer

Jansen
13-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Bij aankomst dachten we : wat een verzorgd park, mooie paden, rustige wegen, nette huizen. Aankomst van het huisje leek ook een perfecte plek, totdat we de deur openden (huisje 126). Wat een ongelooflijk vieze boel. Vingerafdrukken overal, schimmel in de vaatwasser, stoel en parasol kapot. Bank die aan vervanging toe was. Vaat nog in de vaatwasser en ga zo maar door. Na klachten is de volgende dag de schoonmaak wel geweest en kregen we een tegoedbon voor een patatje en 2 snacks bij het naastgelegen resort. Later bleek dat naastgelegen bijna 30 minuten met de auto was. De vaatwasser is vernieuwd, parasol en stoel vervangen. Echter de eerste indruk hebben ze niet kunnen wegnemen. We zijn eerder naar huis gegaan. Het restaurant hoort niet bij het park en na 1900 kun je niet meer bestellen omdat de keuken dichtgaat. We waren al met al zeer teleurgesteld.

Zeker voor herhaling vatbaar

Els
4-8-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park in de glooiende heuvels van Limburg.

Je loopt zo de brunsummerhei op vanuit het park.

Mooi huisje van alles voorzien.

Door het uitzicht over het park lijkt het net of je in Oostenrijk of Zwitserland bent.

• Activiteiten1
  • Onderkomen5

wij verblijven hier nu een week.. en nog 1 te gaan in een 10 persoons villa 153. het park is rustig... schoonmaak is idd erg slecht... terwijl je er 95 euro voor moet betalen... kun je over klagen, wordt niks mee gedaan, ligging van het huisje is perfect... veel ruimte en vrijheid... veel spullen ontbraken, en moeten nog steeds gebracht worden... is een rustig park.. waar echt niks te doen, geen amimatie...echt helemaal niks.. het restaurant hoor er niet bij... en is echt slecht... er is een Aldi aan de overkant voor lekkere broodjes... de omgeving is mooi.. in Brunssum zelf is genoeg aan winkels te vinden, van uit deze plaats hoor je bijna elke avond muziek... geen idee waar vandaan... ook hoor je vaak de vliegtuigen over vliegen naar Maastricht... zwemvijver is leuk.. de groenvoorziening, daar wordt hard aan gewerkt... speeltuin is er maar eentje van.. helemaal vooraan.. dus als je achter op het park zit.... dan is het minder.

Leuke vakantie

Jan
30-7-2018
  • Onderkomen8

In de review las ik kritiek op bungalow 190, die wij toevallig ook huurden.

Schitterend weekend gehad met 12 personen (vier gezinnen, vier kinderen 0-4 jaar).

Afwasmachine werkte inderdaad niet (goed). Technische dienst kwam kijken en resetten. Maar dat was niet voldoende. Pomp zal moeten vervangen worden. Tuinmeubilair was goed en ruim voldoende. Net als keukenmateriaal. Rustige ligging. Ruimte rondom de bungalow. Bungalow was ruim en netjes gepoetst. Heel veel mogelijkheden in de omgeving. Wij waren heel tevreden.

Misschien

Jacqueline
15-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Omschrijving chalet nr. 169 klopt niet. Piepklein parkeerplekje, geen ruimte om de fietsen te plaatsen, geen tuin of extra ruimte om het chalet heen alleen een flonder, geen extra luxe een bad. Ik had de informatie gevraagd aan Kiki en zei zij alles wat het dus niet was. De voorkeurskosten inmiddels terug gehad. Wij zijn er nog tot 23 juli...één Tip geef geen informatie als je het niet weet. Het kost ons nu € 700,- voor iets wat wij dus niet wilde.

fijn, deze zomer weer!

danielle van leest - Derix
10-7-2018
  • Onderkomen9

heerlijk rustig en huisdier vriendelijk. prachtige winterwandelingen over de heide en mooie uitvalsbasis voor diverse mooie uitstapjes.

huisje mooi ingericht, compact en schoon

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.