Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide

6.9Voldoende

• 5.9Activiteiten
  • 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Brunssummerheide voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum is een ruim opgezet park met comfortabele huisjes. De schoonmaak is niet altijd even grondig, maar dit wordt vaak snel opgelost. Voor de kinderen is er geen uitgebreide animatie, maar wel een leuke speeltuin. Je wandelt zo natuurgebied Brunssummerheide in. Ook Valkenburg is mooi om te bezoeken.

614 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide

• 8Thomas14-01-2020

Voor herhaling vatbaar.

Weekend gaan fietsen in het mooie Limburg en we verbleven toen in Brunssum op het park. Prima woning, mooie omgeving en lekker centraal. Receptie was vriendelijk maar weinig geopend helaas, evenals het restaurant. Verder was de woning schoon en in goede staat. Ik zal hier zeker terug komen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Bjorn13-01-2020

Top verblijf.

Met een groep vrienden hier een weekend doorgebracht en het was top. We konden al vroeger in de woning inchecken als gedacht en we hadden er niets op aan te merken. Centrale ligging en mooie omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Manon13-01-2020

Heerlijk

Super verbijf gehad met ons gezin. Heerlijk rustige mooie omgeving en het huisje was mooi. Mooie ligging, schoon en leuke dingen om te doen op kleine rij-afstand.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Fam Vermeulen12-01-2020

Mooi huis met prachtige ligging.

We waren hier met onze familie (6 volwassen en 4 kinderen in de leeftijd van 10-13). Mooi groot houten huis (nr 131) aan de vijver. Hele mooie ligging. Huis van binnen erg gezellig, knus maar toch modern ingericht. 3 moderne badkamers, waarvan 2 met douche en 1 met bad en douche. Mooi overdekt terras (met vlonder) aan het water. Beneden 1 slaapkamer en badkamer. Boven 4 slaapkamers, 2 badkamers en sauna. Slaapkamers met losse bedden die tegen elkaar aan staan. Woonkamer is sfeervol ingericht, kussentjes in de bank, vaasjes, theelichtjes enz. Helaas deed de gaskachel het niet. Dat was een minpuntje. Gelukkig wel de verwarming ;-) Schoonmaak was ook prima. Al stonden er een paar vieze glazen in de kast. Daar doen wij niet moeilijk over. Uitspoelen en klaar. Wel misten we een schaar in de lade. Verder voldoende serviesgoed. Mooie omgeving, veel wandel en mountainbike mogelijkheden. Aldi t.o het park, ideaal. Ook voor verse broodjes!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 6C Boudewijn01-01-2020

Voldeed niet aan de verwachting

Bewust gezocht naar Vuurwerk vrij park ivm zeer bange honden maar dat was Het tegenovergestelde erg veel net buiten het park op de parkeerplaats en zelfs op het park. Tevens niet schoon veel stof en spinnenrag Wel leuk huis en mooie omgeving .

• 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    3Peter Moes04-11-2019

nooit meer

Schoon en net park, huisjes smerig. Koude koffie stond al dagen in de koffiekan. Wij denken dat het niet schoongemaakt is.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Jan A21-10-2019

Mooie chalets in prachtig park direct naast Brunssummerheide. Comfortabele inrichting en van alle gemakken voorzien. Grote diversiteit aan grootte en type chalet. De beoordeling is gebaseerd op verblijf in Velthorst 4. Bushalte (frequente dienst) en ALDI direct bij ingang park.

• 1Activiteiten

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Sabrina Vos28-09-2019

Genoten , maar geen tweede keer meer.

Europarcs brunssumserheide is op een mooi gelegen locatie. Het park ziet er goed verzorgt uit , rustig en ligt aan het bosrijke natuur gebeid. Heerlijk met een hond. De schoonmaak van de huisjes laat wel aan de wensen te over. En de apparatuur van de keuken was ook niet helemaal in orde. Receptie 2 dagen per week gesloten , zo ook het restaurant. Verder een prima week vakantie gehad , veel gezien van de prachtige omgeving en veel gewandeld in het nabijgelegen natuur gebied.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9fam coninx18-09-2019

we komen zeker terug

zeer mooi en gezellig vakantiehuis,prachtige natuurlijke omgeving vriendelijke mensen,vlotte regeling

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 1J.W19-08-2019

Nooit meer. Slechtste europarcs ooit gezien

Meerdere huisjes bekeken. Oud en gedateerd. Enkele modernere huisjes. Huisjes ruiken muf naar hond. Meerdere plekken schimmels aanwezig. Knoppen van de kasten af. Hier stop je geen mensen in voor een vakantie. Andere huisje zeer slecht schoongemaakt. Alles onder de honden haren en echt te smerig voor woorden.

Kon geen oplossing aangeboden worden.

Zeer slecht park!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

55 tips over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide

• T. Nicolaas, 04-06-2014

Plaatsing van b.g. ontbrekende artikelen zou ook voor u denk ik welkom zijn. Mooi wandel-fietsgebied na verlaten park door hek dicht bij slagboom. Indien gemotoriseerd leuke uitstapjes te maken naar o.a. Duitsland en België. Winkelen kan op korte afstand b.v. in Heerlen Park was zeer rustig. Misschien nog wat vroeg in seizoen. Eten in restaurant was zeer goed. Compliment aan kok(s) en bediening!!

• Jolanda, 12-05-2014

Boek een groter huisje als dat kan... misschien dan wat meer ruimte

• Lily Vink, 06-06-2014

Sinds kort is er een brasserie op het park waar je uitstekend kunt eten voor weinig geld. Het grote terras biedt uitzicht op het park, de zwemvijver en de bossen rondom. Let op: de herder met schaapskudde komt regelmatig voorbij! En loop dwars over de heide 400 meter verder naar het pannekoekenhuis en het bezoekerscentrum van Natuurmonumenten.

10 vragen over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide

• ed, 12-02-2020

vissen Resort Brunssummerheide

kan je hier ook vissen en zit er vis

• Ellie Dol, 20-09-2017

Huisje huren

Wij hebben een aantal jaren terug een huisje bij jullie gehuurd. Alleen maar positief!!! Mooi huisje en erg schoon. Nu willen wij graag terugkomen met mijn ouders , maar ik lees veel slechte reacties , voornamelijk over dat de huisjes zo smerig zijn. Weet niet wat ik nu moet doen. Negeren en gewoon hopen dat wij wel een schoon huisje krijgen....weet het even niet!

• Veen, 08-08-2017

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Magnetron

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen