Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide *****

WebsiteLink naar website

Weer vandaag3°-4°

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Brunssummerheide voor je op een rij gezet:

558 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in het Nederlands

Prima huis en prima omgeving.Doen!

Schelpen, 8-2-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Mooie ligging en een goed 10 persoons huis

Heel gezellig ingericht

De schoonmaak kon beter

mooi park , schoonmaak en ouderhoud kan beter

niels, 14-1-2018
  • Onderkomen5

van 5 jan tot 12 jan in een huisje gehad op dit park , vriendelijk ontvangst medewerker , eenmaal in het huisje was ik niet echt blij , er hing een schimmel geur/muffen geur , overal kruimels , stof onder de bank , bedden , de bank hing vol haren , het plafond hing vol met spinnenwebben , stoelen bij eet tafel lag vol kruimels , bedden vooral de molton erom heen zat vol haren en anderen troep , bedden waren zeer slecht stof en oordopjes onder het bed, kussen en dekbed onder de bruinevlekken , badkamer was zeer slecht er hing een geur die er vies was , kit naden waren aan schimmelen , rubbers douch wand waren zwart van de schimmel , ook deze douch was niet schoon , toilet zat een vieze gele bril op , pot was niet schoon , naast de pot lag ook weer dik de stof en anderen rotzooi , er zaten overal haren op de tegels , ventilatie was er niet , geklaagd over de schoonmaak maar schijnbaar boeit dat niemand daar , zaterdag en zondag niet echt veel in het huisje geweest , maandag morgen op gestaan met overgeven en misselijk , dinsdag het zelfde , bleek dat de ketel niet goed was / koolmonoxide hing in het huisje , hier over weer geklaagd en gezegd dat ik een ander huisje wilde , het meisje ging het regelen , kwam nu in huisje dat echt top was , maar problemen bleven nu weer met de slagboom pas , werd totaal niks aan gedaan , kwam het park niet meer op met de auto , ook hier over geklaagd , maar meisje bleef zeggen dat het goed was . nooit meer dit park voor mij

Mooi huis

Femke, 13-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles was goed behalve het bed.

Het was mooi

Mooi park, 15-12-2017
  • Onderkomen7

Mooi park, huisje met wat mankementen zoals loszittende tegels en een raam wat niet goed was afgewerkt en er dus tocht doorheen kwam.

Ook vond ik het jammer dat we bij de receptie pas te horen kregen dat ze aan het verbouwen waren aan het huisje naast ons, terwijl het huisje waar wij in kwamen al een paar weken bekend was.

fantastisch!

Ellie Dol, 11-12-2017
  • Onderkomen9

Net terug van een geweldig weekend op dit park. En wat hadden we een mooi huisje, prachtige inrichting,mooi uitzicht over het water,sfeerhaardje, prima bedden en last but not least kregen we ook nog sneeuw. Toen was het park helemaal een mooi plaatje!

Het eten op het park is uitstekend.

Vriendelijk personeel.

Kortom , een aanrader!

Minpuntje is alleen dat je in het donker moeilijk je huisje kunt vinden als je aankomt, verlichte bordjes met nummeraanduiding op het park zou dit wat gemakkelijker maken.

Prachig net en schoon verblijf prachtige omgeving

Berend Jan Tessemaker, 10-11-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Zeer net en bijna nieuw park, geeft de uitstraling weer, mooie accommodaties schoon en netjes allen wel erg warm binnen door weinig schaduw.

mooie omgeving.

tegen het dorp ene zijde andere zijde natuurgebied, heerlijk kunnen genieten met familei en kinderen in leeftijd van 9 tot 19 jaar.

Heel leuke midweek gehad

Bjorn Huyse, 3-11-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Zeer leuke midweek gehad in Pavilion etage 8 woning. Woning aan het water met eigen steiger zodoende we vanuit eigen tuin konden vissen. Verder leuke huisje met alle voorzieningen. Ook restaurant op camping was verrassend lekker en niet heel duur. Voor kids niet zo veel te doen maar zij waren tevreden met het aanwezige speelpleintje en het feit dat we konden vissen in onze eigen tuin.

Mooie uitvalsbasis voor diverse uitstappen zoals bvb Monschau, drielandenpunt, Maastricht...

Al bij al een heel leuke tijd gehad.

Heel goed!

Roos Nieskens, 2-11-2017
  • Onderkomen10

Heel mooi huis met alles erop en eraan! Goed verzorgd. Ook restaurant is een aanrader!

Fantastisch huis gelegen op zeer net park

Jowi, 2-10-2017
  • Onderkomen9

Het zag er allemaal uit alsof het net volledig was opgepoetst. Veel vaklui doende het groen in perfecte staat te houden. Ons huis was hoog gelegen, waardoor wij een fantastisch uitzicht hadden. Alles was zeer ruim, alhoewel de slaapkamer beneden wel aan de kleine kant is. Wij hebben geadviseerd om de toegang tot huis 157 te voorzien van een toegang per trap. Zeer spijtig, dat tijdens ons verblijf het restaurant gesloten bleek te zijn.

Mooi park, slecht onderhouden en vuil

Lorenzo, 17-9-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Erg vriendelijke ontvangst en restaurant was goed, dat waren de enige pluspunten die ik kon opnoemen.

De huisjes waren er onhygienisch, schimmel in de badkamer en overal stof. Wij werden gewoon ziek door de schimmel en het vocht. Ook de bedden waren bedroevend slecht.

Wij zijn de volgende dag met gierende banden naar huis gegaan terwijl we voor 3 overnachtingen geboekt hadden, nooit meer dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide scoort een 7.84 uit 10 op basis van 560 reviews.