Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs Brunssummerheide

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs Brunssummerheide voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 714 reviews

• 7.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Middenin het glooiende heidelandschap van de Brunssummerheide vind je EuroParcs Brunssummerheide. Vooral de karakteristieke houten accommodaties vallen op in dit Limburgse vakantiepark. Voor zowel natuurliefhebbers als gezinnen met kinderen is dit een heerlijk vakantiepark met een natuur- en strandbad, restaurant, dierenweide, animatie en speeltuinen. Binnen 10 minuten rijden ben je in Duitsland.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

714 Reviews over EuroParcs Brunssummerheide

• 6snel07-11-2022

prachtige liggin en omgeving. Hygiene belabberd

we hebben genoten van elkaar en de omgeving. Helaas veel punten van aandacht op hygiene: stof en haren in douche, strepen op spiegels, vieze lades (kruimels) in badkamers en keuken, volle en riekende stofzuigerzak, vies servies met opgedroogde etensresten, vieze ramen binnen vol vingers/handen/vegen, vieze oven, vieze magnetron, vervuilde vuilnisbak (tomatensmurrie) in keuke, plakkerige vloeren, plakkerige trapleuning. Ook technisch aandachtspunten: TV maakte geen verbinding, een afstandsbediening zonder batterijen, glazen met stukjes eraf, raam dat niet open kan, dimmer die niet werkt

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 5EB05-09-2022

Allemaal net niet

Een prachtige omgeving met vakantiehuizen erop. Weinig faciliteiten en diegene die ze hadden, het restaurant, sloot op 5 september gewoon de deuren. Overigens een restaurant met een juiste kwaliteit/prijs verhouding en vriendelijk personeel. We hebben er 2 dagen kunnen eten en toen gingen ze zelf met vakantie. Het huis wat wij hadden was ronduit smerig. Bij aankomst hebben we zelf het e.e.a. maar goed schoongemaakt. Qua wandelen/fietsen zit je hier wel perfect, Brunssumerheide als achtertuin met vele wandel en fietsroutes. Voor verder vertier ben je aangewezen op rond liggende steden en dorpen. Wel wat moeilijker als je een hond bij hebt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, ben je een rust en natuurliefhebber dan kan je je hart hier ophalen. ps: Management, zet voortaan als je iets sluit duidelijk op de hoofdpagina van de website. Als we dit van te voren wisten hadden we een ander park uitgekozen.

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 10GJ31-07-2022

Super tijd

Heel erg fijn huis, ruim, alles aanwezig, leuk park tegen de brunssummerheide aan. Fijne bedden.

• 10Activiteiten
    • 10Waardering
  • 7Wim kaffa25-05-2022

Fantastisch mooi park

Prima park vooral voor mensen zonder kids.Is niet zoveel voor de jeugd.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 6Sanne28-03-2022

Te doen

Het park ziet er leuk uit. Niet echt veel faciliteiten. Dit hebben we niet echt nodig gehad maar als onze dochter ouder zou zijn was dat wel leuk geweest

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Jo22-03-2022

Jammer

Mooie omgeving en huis, echter voor niet werkende tv en vieze vaatwasser de technische dienst gevraagd maar deze is helaas niet gekomen. Zelfs na 2 dagen vragen.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Johan21-03-2022

Weekendje

Het betrof een weekendje weg. Een fijn en prachtig gelegen park. Ideaal gelegen om te gaan fietsen of wandelen.

• 8Activiteiten
  • 9Familie C.T. van Silfhout08-03-2022

Familie C.T. van Silfhout

Ja, wij hebben erg genoten; hadden geluk met het mooie uitzicht op de heide. het huisje 202 was erg goed voorzien en ruim. Veel natuur en heuvels om te genieten

• 8Lin07-03-2022

Mooi huisje, prachtige omgeving

Mooie bungalow. Ruim, netjes, goed onderhouden. Door hoogteverschil ook ruimtelijk gelegen. Direct naast Brunsummerheide, erg mooi om te wandelen. En aan de andere kant een super markt direct bij de uitgang. Leuke speeltuin.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Nick23-02-2022

Top park

Het park ligt prachtig. Heeft hele mooie huisjes/huizen en lekker schoon. Een heerlijk restaurant, waar je van ontbijt tot diner kunt genieten. De receptie is top. Heeft een probleempje prima voor ons verholpen. Kortom een park waar we graag nog eens terug willen komen.

Vakantiepark EuroParcs Brunssummerheide info

Camping-informatie