Kleine hotelsWeer vandaag27°10°

15 reviews over Hotel Edenpark in het Nederlands

Aanrader

Janine
22-4-2019

Ik heb een aantal keren in hotel Edenpark overnacht i.v.m. werk en vond mijn verblijf erg prettig! Het hotel beschikt over mooie en schone kamers, een goed ontbijt en vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!

Gereisd Zakelijk in april 2019

Fantasties

Piet van Wijk
7-10-2018

Prachtig hotel. Mooie ligging. goed ontbijt.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder aangenaam en vriendelijk hotel

Frans Timmerhuis
31-3-2018

In de afgelopen maanden heb ik al vijftien keer bij Hotel Edenpark overnacht. Ik kan alleen maar positieve dingen noemen: + Handige centrale ligging + Mooi gelegen aan een grote vijver + Sfeervolle ruime kamers + Uitstekende bedden + Rustig + Schoon + Uitstekend ontbijt + Veel restaurants op loopafstand

Gereisd Zakelijk in maart 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Edenpark voor je op een rij gezet:

Klasse, erg goed, voor herhaling vatbaar

D. Bloemen
31-8-2015

Hier een nacht van zaterdag op zondag verbleven en buitengewoon positief verrast. Prima ruime kamer, goede bedden, luxe badkamer, koelkast etc. En allemaal tiptop in orde. Klasse. Rustig gelegen, leuk uitzicht. Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk geholpen. Een plek om zeker nog een keer terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch familiehotel

Jan Vos
4-1-2015

Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen vanwege de service, vriendelijkheid, ligging van het hotel, mooie kamers.

Gereisd Zakelijk in augustus 2013

Echt een familie Hotel, kan ik iedereen aanbevelen

Jan Vos
4-1-2015

Bijna 18 maanden lang elke week vanaf zondag tot donderdag verbleven in het hotel. Vriendelijk personeel altijd bereidt om advies te geven en te helpen. Mooie ligging vlakbij het centrum. Goede service, omdat ik om 7 uur moest beginnen op mijn werk en dus niet kon ontbijten werd er iedere dag een lunchpakket voor mij klaar gemaakt. Altijd tijd voor een praatje.

Gereisd Zakelijk in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel fijn .

Dubbeldam
7-11-2014

Wij zijn in Oktober 4 dagen in Hotel Eden geweest, het was super. Heel aardig personeel ,s'morgen heerlijk ontbijt er was echt van alles te eten. De bedden waren heerlijk en erg rustig.Kan niet beter.

Gereisd Met partner in oktober 2014

wij komen hier graag ieder jaar terug.

psvwillem1948
30-10-2012

ieder jaar met de october feesten komen wij daar en altijd met plezier.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Zeer fijn hotel

Lydia van veen
12-8-2012

Midden in het centrum van Brunssum op loop afstand van de Brunsummer heide en tegen over een park.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Leuk verzorgd hotel

rita08
30-9-2011

Wij waren hier voor een bedrijfsuitje in de buurt. Is een keer wat anders dan bv een van der Valk. Kleinschalig en keurig ingerichte kamers. Koelkast waterkoker, magnetron en zelf een strijkplank met strijkijzer aanwezig. Wel een superklein (ouderwets) tv'je. Klein minpuntje was de lichtkoepel die 's-nachts de kamer wel licht hield. Pluspunt was de persoonlijke benadering van de heer Timmermans sr. en de mooie binnentuin met zitjes. Ook de fietsen hebben we een dagje gehuurd. Heerlijke fietsen overigens en de Brunssummerhei is zeker de moeite waard. Publiek in hotel was gevarieerd Amerikanen, Duitser en Nederlanders.

Gereisd Met partner in september 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Edenpark voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edenpark in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edenpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.