Blotevoetenpark

8.9Fantastisch

1.7km van centrum

• 8M07-09-2016

Verrassend leuk!

We wisten niet zo goed wat te verwachten, maar het was écht eens iets anders! Super leuk!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Natasja Kluitmans09-08-2015

Botevoetenpark

Erg leuk om te doen. 4 kilometer wandelen door het bos op blote voeten met allerlei uitdagingen. Zoals door modderbaden en watertjes oversteken

juli 2015

• 9Maartje30-06-2015

Super origineel als kinderfeestje!

Aangezien onze kinderen het geweldig vinden om moeders te laten wassen, vinden ze natuurlijk het blotenvoetenpark ook geweldig. Nu moet ik toegeven dat toen ik boekte ik toch wel mijn twijfels had, maar tijdens het feestje van de jongste zelfs ik het stiekem leuk begon te vinden.

Eens heel iets anders dan normaal!

juni 2015

• 9swaggerman12316-06-2015

Absoluut geslaagd!

's Ochtends besloten we om naar het blotevoetenpark/pad te gaan. We zagen namelijk een folder liggen bij ons op het vakantiepark. Het was een geslaagde dag! Vooral de parcours over het water zijn geweldig! Tip: Neem droge kleren mee voor de kinderen...

juni 2015

• 10Saskia20-10-2014

blotevoetenpark

helemaal geweldig, superervaring voor groot en klein!

oktober 2014

• 9amandaenlen20-08-2014

ontzettend leuke ervaring

Een hele mooie wandeling door bos, met afwisselende ondergronden, hindernissen en aankleding (beedjes, versjes). Kluisjes voor waardevolle spullen en schoenenvakjes bij de ingang. We zijn l 4x geweest, en telkens is het anders, vernieuwd. Gelegenheid om voeten te wassen na afloop. Prettig ook dat je niet over alle paden (en de hindernis over de vijver) hoeft te doen, maar eromheen kan lopen.

• 8Arie15-08-2014

blotevoeten pad

Dit is heel erg leuk om te doen. Wandelen op blotevoeten in de modder en over stenen. Echt een aanrader.

• 9J.10-08-2014

een ontzettend leuk uitje

Wat een ontzettend leuk uitje. Wij zaten in van der Valk hotel Heerlen en zagen dit in een informatieboekje. het was goed weer dus besloten om hier heen te rijden. slechts 12 minuten rijden van het hotel. het is geschikt voor familie uitjes maar ook voor schoolreisjes, vriendenuitjes etc. geopend bij goed en slecht weer

• 8Danielle03-07-2014

Leuk bij goed weer

Het blotevoetenpark is een leuk dagje uit bij goed weer. Je loopt met je blote voeten door een mooi aangelegd park, waar je verschillende structuren onder je voeten ervaart.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Kimii02-07-2013

Super belevenis

Een echte ervaring. Super leuk voor oud en jong

juni 2013

10 van de 11 reviews gezien