Vakantiehuis De Nachtegaal

39 reviews over Vakantiehuis De Nachtegaal

Geweldig.

Joke,
5-10-2018

Samen met onze (schoon)kinderen vierden we hier de 60-jarige verjaardag van mijn echtgenoot in het laatste weekend van september met schitterend najaarsweer. De tuin is fantastisch en de rust zalig. We konden heerlijk in de zon zitten en de volwassen kinderen hebben zich heerlijk uitgeleefd op de trampoline.

Door middel van een dropping maakten we kennis met de mooie omgeving en de aardige mensen die we tegenkwamen.

Verder hebben we zeilbootjes geknutseld en deze laten varen op de visvijver vlakbij. Ook een succes. Alle bootjes bereikten de overkant.

Een minpuntje was dat de vaatwasser in een ruimte naast de keuken stond. Met behulp van een curver bak hebben we ons prima gered. Gelukkig hadden we die bij ons.

Bij de keukeninventaris mistten we wat schalen en schaaltjes.

Al met al: zeer aan te bevelen voor als je van een rustige omgeving en mooie natuur houdt.

Tof vertoeven

Sara,
23-8-2018

Mooi huis waar het gezellig vertoeven is. Buiten is het zalig zitten in de rust en het groen met uitkijk op de schaapjes. Zeer vriendelijk eigenaar, die bereikbaar is als het nodig zijn.

Mooie uitvalsbasis voor toffe uitstapjes.

Zou niet zo snel meer hier heen gaan

Familie uit Zuid Holland,
25-7-2018

Mooie grote tuin wat afgeschermd is, waar bij warm weer een zwembad wordt neer gezet. Overal kun je zitten als het warm is.

Huis is schoon en prima, helaas niet overal horren waardoor je met hitte niet goed kan luchten omdat er veel insecten zijn (ook s nachts dan niets open kan zetten).

Super vakantiehuis en byzonder aardige eigenaar

Familie uit Groningen,
12-6-2018

Alles was top. Heerlijk vakantiehuis in mooie landelijke omgeving

Fantastische ervaring in Noord-Limburg!

Jeanine van der Bunt,
13-5-2018

Een heel mooi en goed verzorgd huis met een fantastische tuin en uitzicht. Je hoeft er niet op uit maar doe je dat toch dan zit je in 20 minuten in de Maasduinen, in Irrland (leuk voor kinderen tot 12 jaar en spotgoedkoop), in Arcen en in Kevelaer DL (mooi bedevaart plaatsje)... Fijne gastheer!!!

Midden in de natuur en een zeer mooi verblijf 🎄

Marlopu & Constant,
31-12-2017

Mooi, midden in de natuur en een zeer mooi verblijf. Dit zijn samengevat onze bevindingen van een midweek in het natuurhuisje “ de Nachtegaal” in Broekhuizenvorst.

(Verblijf van 25 december tot en met 29 december 2017)

Bij aankomst werden we opgevangen door de gastheer en kregen een uitgebreide uitleg over het huis, de vier slaapkamers, de keuken de apparatuur en de mogelijkheden om heerlijk te vertoeven in het natuurhuis. Aan alles is gedacht en er ontbreekt niets voor een veilig en prettig verblijf. Omdat we met zeven volwassenen en twee kleine kinderen gebruik maken van het verblijf ontbrak nog een traphekje. Maar dit was binnen vijf minuten geregeld, de gastheer heeft het traphekje direct geplaatst zodat we zonder zorgen van de dagen konden genieten. De omgeving is schitterend en er zijn voldoende mogelijkheden voor vermaak. Er zijn de brouwerij in Arcen, het natuurgebied rondom het huisje en op zeer korte afstand winkels en stad- dorpscentra zodat er voor ieders behoefte een oplossing is te bedenken.

Alle ruimtes zijn schoon en voorzien van alle mogelijke apparatuur en meubilair zodat niemand iets te kort is gekomen.

Bij het verlaten van de accomodatie zijn we door de gastheer uitgezwaaid en hebben we met een voldaan gevoel de week kunnen afsluiten.

Voor iedereen die een goed verzorgd vakantie accommodatie zoekt is deze zeker een aanrader.

We zeggen tot ziens en wie weet tot een andere keer.

Marlou, Constant, Marcon, Ice, Mace-Asavin, Victor, Kim, Liv en Amber.

Het is ons hier uitstekend bevallen

Jan,
5-11-2017

4 mooie, schone slaapkamers. Een van deze kamers keek met een groot raam uit over de tuin en de weilanden erachter. Met twee badkamers was het nooit lang wachten. Ruime huiskamer/keuken met voldoende mogelijkheden.

Alle nodige zaken waren aanwezig.

Veel leefruimte, fijne badkamers, 1 beneden, ( bij fraaie slaapkamer beneden) en 1 boven bij de 3 andere ruime slaapkamers. Goed uitgeruste keuken, huis is lekker warm te krijgen in de koude maanden! Het huis ligt fraai in de natuur,

vanuit het huis zijn prachtige wandel- en fietstochten te maken. Ruim eigen terras, naast het huis woont de aardige eigenaar van het huis.

Wat we hebben gemist is een muziekinstallatie ( muziek was wel uit de TV te toveren) en de DVD speler vertoonde kuren.

Verder niets dan lof!

Een mooie ervaring rijker

José Drok,
4-9-2017

We kregen een hartelijke ontvangst en het huis was erg schoon. De achtertuin gaf een schitterend uitzicht op het prachtige landschap. We hebben genoten van een zonnig weekend in een wat onbekende, maar zeer mooie omgeving.

Heerlijke plek!

L Jonker,
24-7-2017

Wij zijn hier tien dagen geweest en hebben alle vijf genoten! (Twee volwassenen, 3 kinderen 11, 8 en 6 jaar) Het is er erg ruim; van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine, opgemaakte bedden, handdoeken, washandjes, toiletpapier enz). Wij kozen dit huis ivm de ligging ten opzichte van Irrland (20 min per auto), maar hebben ook veel in de tuin gezeten. Kids op trampoline, of lekker met een bal. Ruimte zat! Ook in de omgeving zijn er voldoende uitjes voor zowel volwassenen als kinderen. De Machtegaal is een meer dan prima uitvalsbasis. Wij hopen nog eens te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Nachtegaal in Broekhuizenvorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Nachtegaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.