Vakantiehuis De Nachtegaal

Tonen op kaart

44 reviews over Vakantiehuis De Nachtegaal

• 2019
    9Marianne24-07-2019

Rust, ruimte en geweldige bedden!

Een heerlijk rustig gelegen huis met grote tuin! De keuken was zeer goed uitgerust, heerlijke bedden, een vaatwasser en wasmachine tot onze beschikking. De badkamer beneden is vrij eenvoudig en we misten een plankje of kastje voor de toiletartikelen. Helaas waren er geen horren ( een raam boven had dit wel) zodat we veel vliegen en muggen binnen kregen. Ook bij de achterdeur geen vliegengordijn of hor helaas. De slaapkamer beneden kan haast niet gelucht worden , alleen een kiepraam wat maar een klein stukje open kon. Er waren twee fijne verstelbare tuinstoelen met kussens maar helaas voor de resterende stoelen was dit niet t geval. Het uitgebreide ontvangst met uitleg vonden wij erg prettig! Het huis is super schoon! De mooie grote vuurschaal hebben we ook een aantal keren gebruikt ,we kregen zelfs een kruiwagen vol hout van Marcel de eigenaar. we hebben een heerlijke week gehad in dit ,met wat kleine aanpassingen, perfecte huis

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Tineke Kanen10-06-2019

Prima stek !

Hebben genoten van de rust,de ruimte,de sfeer in het huis,het hartelijke welkom. Goede bedden met gezellige overtrekken, keuken heel compleet, voldoende tuinmeubilair. Badkamers netjes,een rekje in de douchecabine om zeep of shampo op te zetten,wil ik aanbevelen Overvliegende gakkkende ganzen,een kleine rood-bruine vlinder, blatende schapen,een koekoek,knalgroene sprinkhanen en de geur van meest veld. En....zo'n...en wind. Zijn heel content !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Martin en Adrienne05-06-2019

fantastisch rustig gelegen vakantiehuis ,met alles erop en aan , en vooral Marcel waar je al die tijd terecht kan ,

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Fam.Boot31-05-2019

Formidabel!

Dit idyllische plekje ligt op een wonderschone lokatie! Het is er prachtig en alles is werkelijk aanwezig,zeer luxe en schoon!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Inge13-05-2019

Voor herhaling vatbaar!

We hebben een geweldig weekend gehad in deze prachtige accommodatie. Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar. De accommodatie was netjes en de bedden lagen prima. De afgebakende tuin was ideaal voor onze honden en de kinderen vermaakte zich prima op de trampoline. Op het veldje was ruimte genoeg voor een potje voetbal. Alleen in de badkamer boven miste ik een gordijntje, maar verder ontbrak er m.i. niet veel.

We hebben in de omgeving lekker gegeten (Eetcafé Bej Ber) en de kasteel tuinen van Arcen zijn een aanrader. De volgende keer nemen we zeker de fietsen mee.

Marcel bedankt voor het fijne weekend en wie weet tot ziens.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Joke05-10-2018

Geweldig.

Samen met onze (schoon)kinderen vierden we hier de 60-jarige verjaardag van mijn echtgenoot in het laatste weekend van september met schitterend najaarsweer. De tuin is fantastisch en de rust zalig. We konden heerlijk in de zon zitten en de volwassen kinderen hebben zich heerlijk uitgeleefd op de trampoline. Door middel van een dropping maakten we kennis met de mooie omgeving en de aardige mensen die we tegenkwamen. Verder hebben we zeilbootjes geknutseld en deze laten varen op de visvijver vlakbij. Ook een succes. Alle bootjes bereikten de overkant. Een minpuntje was dat de vaatwasser in een ruimte naast de keuken stond. Met behulp van een curver bak hebben we ons prima gered. Gelukkig hadden we die bij ons. Bij de keukeninventaris mistten we wat schalen en schaaltjes. Al met al: zeer aan te bevelen voor als je van een rustige omgeving en mooie natuur houdt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Sara23-08-2018

Tof vertoeven

Mooi huis waar het gezellig vertoeven is. Buiten is het zalig zitten in de rust en het groen met uitkijk op de schaapjes. Zeer vriendelijk eigenaar, die bereikbaar is als het nodig zijn. Mooie uitvalsbasis voor toffe uitstapjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Familie uit Zuid Holland25-07-2018

Zou niet zo snel meer hier heen gaan

Mooie grote tuin wat afgeschermd is, waar bij warm weer een zwembad wordt neer gezet. Overal kun je zitten als het warm is. Huis is schoon en prima, helaas niet overal horren waardoor je met hitte niet goed kan luchten omdat er veel insecten zijn (ook s nachts dan niets open kan zetten).

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Familie uit Groningen12-06-2018

Super vakantiehuis en byzonder aardige eigenaar

Alles was top. Heerlijk vakantiehuis in mooie landelijke omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Jeanine van der Bunt13-05-2018

Fantastische ervaring in Noord-Limburg!

Een heel mooi en goed verzorgd huis met een fantastische tuin en uitzicht. Je hoeft er niet op uit maar doe je dat toch dan zit je in 20 minuten in de Maasduinen, in Irrland (leuk voor kinderen tot 12 jaar en spotgoedkoop), in Arcen en in Kevelaer DL (mooi bedevaart plaatsje)... Fijne gastheer!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

4 tips over Vakantiehuis De Nachtegaal

• Lisette, 13-05-2013

Irrland (in Duitsland) slechts 5 euro entree en wij zijn er zelfs 2 x naar toe geweest en konden ons er de hele dag vermaken.(let op het maisbad aan het einde van de dag doen want geeft veel stof maar erg leuk!). Maasduinen, natuurgebied met meer, wandelroutes, en erg leuk speelbos. Het restaurant daarbij is nieuw, mooi en ze hebben er heerlijk gebak.

• Maurice, 27-04-2015

Ook met kinderen een leuke locatie. In de omgeving veel leuke attracties zoals toverland en irrland.

• Remko Jannink, 23-02-2015

Nationaal park de maasduinen