Vakantiehuis De Nachtegaal

Review geschreven door Joke

Geweldig.

Joke
5-10-2018

Samen met onze (schoon)kinderen vierden we hier de 60-jarige verjaardag van mijn echtgenoot in het laatste weekend van september met schitterend najaarsweer. De tuin is fantastisch en de rust zalig. We konden heerlijk in de zon zitten en de volwassen kinderen hebben zich heerlijk uitgeleefd op de trampoline.

Door middel van een dropping maakten we kennis met de mooie omgeving en de aardige mensen die we tegenkwamen.

Verder hebben we zeilbootjes geknutseld en deze laten varen op de visvijver vlakbij. Ook een succes. Alle bootjes bereikten de overkant.

Een minpuntje was dat de vaatwasser in een ruimte naast de keuken stond. Met behulp van een curver bak hebben we ons prima gered. Gelukkig hadden we die bij ons.

Bij de keukeninventaris mistten we wat schalen en schaaltjes.

Al met al: zeer aan te bevelen voor als je van een rustige omgeving en mooie natuur houdt.