Vakantiehuis De Nachtegaal

Review geschreven door L Jonker

Heerlijke plek!

L Jonker
24-7-2017

Wij zijn hier tien dagen geweest en hebben alle vijf genoten! (Twee volwassenen, 3 kinderen 11, 8 en 6 jaar) Het is er erg ruim; van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine, opgemaakte bedden, handdoeken, washandjes, toiletpapier enz). Wij kozen dit huis ivm de ligging ten opzichte van Irrland (20 min per auto), maar hebben ook veel in de tuin gezeten. Kids op trampoline, of lekker met een bal. Ruimte zat! Ook in de omgeving zijn er voldoende uitjes voor zowel volwassenen als kinderen. De Machtegaal is een meer dan prima uitvalsbasis. Wij hopen nog eens te gaan!