Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

61 Reviews over De Nachtegaal

• 9Familie de Jongste15-09-2022

Een aanrader!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in de Nachtegaal. De gastheer was heel vriendelijk en deed zijn best om het ons naar de zin te maken. Het huisje was schoon en de inrichting compleet. We waren heel blij met de horren in de ramen. Eindelijk een keer geen muggen in een vakantiehuis :). Heel leuk ook dat het zwembadje voor de kinderen gevuld was en dat de sproeier aan mocht bij warm weer. We hebben genoten van de grote tuin met een heerlijk rustgevend uitzicht. Kortom: dit vakantiehuis is een aanrader!

• 9Natuur
  • 9Liesl13-09-2022

Zeker nog een keer

Mooi rolstoel toegankelijk huis met een slaapkamer en badkamer op de begane grond in fraaie omgeving.

• 9M.L. Bax02-09-2022

Fantastisch huis midden in de natuur

Geweldig huis met een grote tuin en een natuurgebied naast je deur

• 9Fam. Colbers30-08-2022

Een aanrader.

Ruim comfortabel huis. Goed uitgeruste keuken. Insectenhorren op alle kamers. Ruim terras met grote tafel en fijne stoelen. Ook waren we heel blij met de twee badkamers en met de heerlijk liggende bedden. Prettige ontvangst door de eigenaar.

• 9Lianne van der Velden22-08-2022

Top vakantiehuis !

Vakantiehuis De Nachtegaal is een aanrader als je houdt van rust en ruimte. Over het huis: Er staan heerlijke bedden met fijne matrassen. Het is absoluut een schoon proper huis, dat moet echt benoemd worden want dat hebben we al anders meegemaakt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De buiten ruimte/tuin: Enorme fijne grote tuin met uitzicht op de schaapjes. Grote tuintafel, picknicktafel, grote parasol en bbq aanwezig. Wil je hondjes meenemen dan wel even vragen. Als je je aan de regels houdt dan is dat ook geen probleem. Wij hebben onze eigen afzethekjes meegenomen omdat we kleine hondjes hebben, ze genieten van de ruimte buiten. De vriendelijke verhuurder staat meteen voor je klaar als je vragen hebt. Al met al wat ons betreft een heerlijke plek om te genieten van de vakantietijd. Marcel, complimenten zijn hier op zijn plaats zoals jij hier de boel runt. Wij hebben dan ook vandaag al geboekt voor volgend jaar!

• 9Spruitjes19-09-2021

Geweldige week in vakantiehuis de nachtegaal

Wij hebben vorige maand een geweldige week doorgebracht in dit vakantiehuis.De kinderen hebben zich geen moment verveeld en willen volgende vakantie weer naar de Nachtegaal.

De fraaie groene speelweide, de grote veilig ingegraven trampoline, het met kristalhelder water gevulde zwembad en niet 1 maar 2 luxe hangmatten. Het was geweldig. Het was mooi weer, op de speelweide stond een sproeier. Door de enorme hoeveelheid water die eruit kwam werd ook dat een bijzondere belevenis voor ons allemaal. Ruim en heel schoon gepoetst huis met geweldig fraai uitzicht op een natuurgebied. Alles tip top in orde. Vriendelijke en behulpzaam eigenaar bovendien! We hadden een top week.

• 7Ruimte
  • 8Fam van der Velden24-08-2021

Heerlijk verblijf op prachtige locatie

Gastvrij ontvangen. Veel privacy en rust. Schitterende plek.Huis is ruim en praktisch. In de omgeving is genoeg te doen en te beleven voor elke leeftijdscategorie. Aanrader!!

• 9Maurice10-08-2021

Je komt tot rust.

Door de lock down weer terug geweest in de Nachtegaal zie review 17/02/2016 en 27/04/2015. Het was weer als van ouds rust ruimte en gastvrijheid. Een schitterende natuur en een goed huis. Juist omdat we er al vaker geweest zijn is het bijzonder te zien dat ondanks het veelvulling gebruik het nog steeds in goede staat verkeerd .Dat vraag onderhoud en aandacht van de eigenaar.Daarom verbaast ons de reactie van mevr. Doorneveld je maakt een afspraak als huurder en verhuurder en daar hou je, je aan. We kennen de verhuurder als betrouwbaar anders zouden we er niet terug komen. Ik nodig u uit ook de natuur en de ruimte van de Nachtegaal te ervaren het doet je goed.

• 9Hans10-08-2021

super

Mooi huis in een heerlijke rustige omgeving met veel natuur, grote tuin met mooi uitzicht en in het huis ruime kamers en alles is aanwezig, en een hele aardige gastheerkortom voor herhaling vatbaar

• 9Titia10-08-2021

Prachtige plek.

Wij hebben een hele fijne week gehad in vakantiehuis “De Nachtegaal”. Doordat het heel mooi weer was hebben we de meeste tijd in de hele grote tuin, onder de boom , doorgebracht. Prachtig uitzicht, veel privacy, veel vogels.Vanuit het huis kun je direct al leuke wandelen en fietsenIn het huis zelf was ook alles dik in orde, leuk ingericht met een goed uitgeruste keuken. En, niet onbelangrijk, alles was schoon.Het was alleen jammer dat de trap kraakte en een ophangmogelijkheid voor de natte handdoeken in de douche was ook handig geweest.

Vakantiehuis De Nachtegaal info

• CafeNiet beschikbaar