Hotel Het Maashotel

Tonen op kaart

28 reviews over Hotel Het Maashotel

• 7hanna11-09-2017

fijn verblijf

het uitzicht was prachtig, hotelkamer netjes, de bedden zijn aan vernieuwing toe. Het ontbijt was niet voor een 4* hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Jan05-12-2016

Top hotel

Top Hotel met een prachtige kamer, perfect ontbijt, zeer vriendelijke bediening en een prachtige uitzicht op de Maas. Top Klasse.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Guyot26-04-2016

Kreukvrij!

Warme ontvangst, met een oprechte vriendelijkheid.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Lex04-08-2014

Uitmuntend!

Voorbereid op een overnachting in een eenvoudig hotel werden we bij aankomst in het Maashotel meer dan aangenaam verrast door de luxe, zeer royale en fraai ingerichte kamer met balkon en een schitterend uitzicht op de Maas. In de kamer ontbrak het aan niets: een ruime badkamer met bad en douche, koffie- en theefaciliteiten, goed werkend wifi, gemakkelijke stoelen, een bureautje etc. etc. De gastheer en -vrouw en het overige personeel waren allervriendelijkst. Het restaurant is modern en smaakvol ingericht. Gerechten zijn voortreffelijk, worden smaakvol opgediend en zijn heel betaalbaar. We waren er op een mooie zomeravond en konden op het fraaie terras (met dito uitzicht) dineren. Onvergetelijk. Kortom: aanbevolen!

Gereisd met partner in juli 2014

• 4Vervoort13-07-2014

Erg jammer!

Mooi hotel met mooie kamers maar erg jammer dat de service ronduit slecht is.

Wij hebben afgelopen zaterdag op zondag het bruidspaar een hotelkamer cadeau gedaan voor de huwelijksnacht. Vooraf de kamer geboekt en afgesproken dat het met ontbijt was én het hotel zou voor een verrassing zorgen voor het bruidspaar. We hebben in de middag de sleutel opgehaald en al betaald.

In de nachts hebben we het bruidspaar afgezet. Helaas hebben ze het niet gered om te ontbijten.

De dag erna kreeg het bruidspaar bij het inleveren van de sleutel het verzoek om te betalen. Terwijl het de dag ervoor betaald was en het kamernummer op de bon stond. De "verrassing" is er helaas ook niet geregeld

Na telefonisch contact werd ons aangegeven dat dit om een foutje ging maar dat ze er helaas niks aan konden doen, hooguit zou het bruidspaar nog een keer kunnen komen ontbijten. Het teveel betaalde bedrag wordt terug overgemaakt maar het cadeau is dus totaal niet wat wij ervan hadden verwacht.

Erg jammer!

Gereisd in juli 2014

• 8I.D. van der Wedden18-04-2012

eten ho maar

Dit hotel werd door ons geboekt omdat we uit ervaring weten dat je er ook heerlijk kan eten. Bij aankomst werd ons meteen gemeld dat we er die avond niet konden eten: hoezo gezellig weekendje.......

Gereisd met partner in april 2012

• 10Joey Soplantila27-05-2011

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

We werden zeer gastvrij ontvangen. De kamers waren groot en ruim. Zeer netjes! Voorzien van TV, wekkerradio, bad en douche, minibar, koffiemachine, waterkoker en nog meer luxe. Meeste hotelkamers zijn toch kleiner voor deze prijs, dus we waren zeer onder de indruk wat we zagen (veel lof hierover).

Service was uitermate van hoog niveau. Een van ons was die avond beetje ziek geworden, maar de service van de bediening en keuken waren zelfs bereidt om onze zieke patient te voorzien in de hotelkamer van eten en drinken. Dit noem ik pas echt gastvrijheid van ongekende hoogte. Gewoon de tijd en service geven die een gast kan krijgen. Kortom, uitstekende service! Uitstekende bediening!

Het eten in het restaurant was zeer verrassend! Tartaar kalfshaas, zeebaars, kwartel, cappuccino van kreeft, kalfshaasfilet en een assortiment van desserts.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Hans12-07-2010

Netjes & verzorgd.

Wij hebben hier slechts één nacht verbleven met s'morgens een ontbijt. De ontvangst was prima. De kamer was erg netjes. Wij sliepen met ons zoontje op dezelfde kamer en dat was zeker géén probleem. Het was een warm weekend en op de kamer stond de ventilator al te draaien. Het ontbijt ( 08.00 -10.00 ) is super vers en verzorgd en er is volop keuze. Het hotel ligt zoals de naam al zegt aan de maas en de meeste kamers hebben daar ook mooi uitzicht op vanaf het balkon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10A.s.Blitz08-01-2010

Het Maashotel is voor ons super sinds vele jaren.

Het Maashotel is voor ons de plek om verwend te worden. Te genieten van het mooie uitzicht op de Maas en het heerlijke eten. De synpathie van alle medewerkers en de gezelligheid van het retaurant maken het verblijf tot een feest voor ons.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Ad en Bep van Tuyl16-10-2009

Culinair Hoogstandje

Wij hebben genoten van het geweldige diner. Dit was echt een culinair hoogstandje. Geweldige kamer met een prachtig uitzicht over de Maas. Vriendelijke bediening en alles goed geregeld Het is aan te bevelen om hier een paar dagen in volle rust te verblijven.

Gereisd met partner in oktober 2009

1 tip over Hotel Het Maashotel

• I.D. van der Wedden, 18-04-2012

vraag bij het boeken of je er ook kan dineren!!!

0 vragen over Hotel Het Maashotel

Hotel Het Maashotel info