Géén boekingskosten

NederlandLimburgBroekhuizen

7.8GoedScore uit 30 reviews

30 Reviews over Het Maashotel

• 8Willem03-05-2021

Goed maar wel wat aanmerkingen

Kamers prima ,eten lekker maar ontbijt niet aan alles gedacht,zo misten wij een flesje jus de orange en melk en karnemelk!!

• 6Carla01-07-2020

Matig.

Grote, schone, rustige kamer en badkamer. Er is een schuur voor de fietsen. De kamer en gang is aan een update toe. Er is geen raam dat open kan blijven staan, waardoor het erg snel warm is. In kamer 5 ligt er een matras op het twee persoonsbed dat door 'schommelt' als de ander zich omdraait, waardoorde ander steeds wakker wordt. Het voelde niet als een hotel, je voelt je meer een onverwachte voorbijganger. Geen service of gastvrijheid. Het bed was opgemaakt met 2 éénpersoonslakens omdat de tweepersoonslakens op waren. De overlap precies op het midden van het deel waar mijn man lag. Toen we op het terras gewone engelse thee bestelden, kregen we te horen dat ze dit niet hadden. Bij het ontbijt waren de eieren of potjes yogert besteld en er was geen alternatief voor jus d'orange . Uitzondering was Elly die ons bij het ontbijt zeer gastvrij ontving en haar uiterste best deed om het gasten , ondanks de tekorten, naar de zin te maken.

• 10Moniek Peters12-01-2020

GEWELDIG

Geweldig!! We werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamer is zeer ruim, en aan alles is gedacht. Zelfs aan kussentjes voor op het terras, en heerlijke fleece dekentjes. Je zit gewoon letterlijk aan de maas. Veel lampen om er een gezellig sfeertje te maken. Koffie en thee ( nespresso ) aanwezig . Bureau om aan te kunnen werken, maar ook een tafel met heerlijke stoelen, waardoor je niet verplicht bent om op bed tv te kijken. Koelkast op kamer. Zeer ruime badkamer, waar ook een föhn aanwezig is , en zelfs schoenpoets , nagelvijl tje , watjes , en wattenstaafjes. Het ontbijt was fantastisch. Zeer veel keuze. Brood, fruit , yoghurt , sap , koffie , thee , echt van alles was aanwezig. Het is zeer zeker een aanrader .

• 8Cora en Carin06-10-2019

Mooi Limburg

Wij zijn 2 nachten hier geweest om het mooie limburg te zien. De hotelkamer een suite is ruim, alles aanwezig buro voor de zakelijke bezoeker, tv die met een beugel verstelbaar is, een klein koelkastje. De prijzen voor de minibar waren aan de hoge kant bv klein flesje wijn 0.25 voor 7 euro. Er stond wel een nespresso apparaat met 4 cupjes koffie en theezakjes. Dit is een goede service. Kopje koffie in restaurant met limburgse vlaai, jammer dat er geen echte slagroom bij geserveerd werd. 1ste avond gegeten een hoofdgerecht en als nagerecht een schaaltje ijs met 3 bolletjes vanille ijs koekkruim en slagroom...glas rode wijn en fris, 70 euro.. Douchen in bad is voor ouderen niet echt geweldig, ik moest mijn moeder helpen zodat ze niet viel. Ik vindt persoonlijk een bad erg waterverspillend in deze huidige tijd, maar dat is mijn mening, kan begrijpen dat er mensen zijn die het heerlijk vinden. Het ontbijt was super, zoals het personeel.

• 6Dohmen18-09-2019

Management volledig afwezig

Maashotel een bekend en goed hotel, maar gaat er iets mis dan is de leiding van het management ver zoek! Vooraf groepsdiner besteld met keuze voor vis of vlees tegen een stevige menu prijs. Nee dus; er werd niets gevraagd en menu, alleen vlees, werd "gewoon" geserveerd. Volgende ochtend, geen water om te douchen; men wist hiervan, maar het zou zo zijn vanaf 10.00 uur. Nee dus vanaf 08.00 uur ! Voor onze groep volledig onbekend. Op onze navraag rond 08.30 uur geen antwoord gekregen, evenals achteraf bij betaling; geen excuses; geen extra aandacht, geen korting op kamerprijs. Dienstdoende dam,e was zeer meegaand en meelevend maar kon kennelijk de directie ook niet in beweging krijgen.

• 6Fam. van Dijk26-07-2019

Na renovatie leuk voor een weekend fietsen.

Verouderd hotel op een prachtige locatie aan de Maas. De kamer is ruim, alleen zeer verouderd, matig bed, de douchegelegenheid is een balzaal maar lijkt op een campingfaciliteit. Wat ik nergens terug lees en mij ook zeer verbaast is de presentatie van het ontbijt, dit kan echt niet! Opgesteld in een donkere keuken, dit geeft het een zeer armoedige/smoezelige indruk, voor een 4 sterren hotel vinden we dit echt een domper, er is mijn inziens voldoende ruimte in een van de twee restaurantgedeeltes dit wel mooi te presenteren. Personeel doet zeker zijn best om de gast het naar hun zin te maken. Bij de naast gelegen restaurants een lekkere pannenkoek of een heerlijk vleesgerecht bij Christoffel.

Kindvriendelijkheid niet beoordeeld.

• 9Marten Kingma29-03-2019

Geweldig!

Prachtig locatie aan de Maas. Keurige kamers, heerlijk eten, netjes personeel. Kortom prima hotel!

• 10Corine den Hollander10-02-2019

Zeer gastvrij en sfeervolhotel op fijne plek.

Fijne plek om tot rust te komen. De omgeving te verkennen te voet, fiets of met auto.

• 10Bert10-02-2019

Gastvrij in de breedste zin

Vriendelijke mensen schone kamers

• 9H. v.Oorschot11-08-2018

Fantastisch met een dikke hoofdletter

Alles goed! ! Alleen maar lof ! Hier kunnen Veel hotels nog een voorbeeld aan nemen!

Hotel Het Maashotel info

• CafeBeschikbaar (1)