Hotel Het Maashotel

Tonen op kaart

28 reviews over Hotel Het Maashotel

• 10Moniek Peters12-01-2020

GEWELDIG

Geweldig!! We werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamer is zeer ruim, en aan alles is gedacht. Zelfs aan kussentjes voor op het terras, en heerlijke fleece dekentjes. Je zit gewoon letterlijk aan de maas. Veel lampen om er een gezellig sfeertje te maken. Koffie en thee ( nespresso ) aanwezig . Bureau om aan te kunnen werken, maar ook een tafel met heerlijke stoelen, waardoor je niet verplicht bent om op bed tv te kijken. Koelkast op kamer. Zeer ruime badkamer, waar ook een föhn aanwezig is , en zelfs schoenpoets , nagelvijl tje , watjes , en wattenstaafjes. Het ontbijt was fantastisch. Zeer veel keuze. Brood, fruit , yoghurt , sap , koffie , thee , echt van alles was aanwezig. Het is zeer zeker een aanrader .

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Cora en Carin06-10-2019

Mooi Limburg

Wij zijn 2 nachten hier geweest om het mooie limburg te zien. De hotelkamer een suite is ruim, alles aanwezig buro voor de zakelijke bezoeker, tv die met een beugel verstelbaar is, een klein koelkastje. De prijzen voor de minibar waren aan de hoge kant bv klein flesje wijn 0.25 voor 7 euro. Er stond wel een nespresso apparaat met 4 cupjes koffie en theezakjes. Dit is een goede service. Kopje koffie in restaurant met limburgse vlaai, jammer dat er geen echte slagroom bij geserveerd werd. 1ste avond gegeten een hoofdgerecht en als nagerecht een schaaltje ijs met 3 bolletjes vanille ijs koekkruim en slagroom...glas rode wijn en fris, 70 euro.. Douchen in bad is voor ouderen niet echt geweldig, ik moest mijn moeder helpen zodat ze niet viel. Ik vindt persoonlijk een bad erg waterverspillend in deze huidige tijd, maar dat is mijn mening, kan begrijpen dat er mensen zijn die het heerlijk vinden. Het ontbijt was super, zoals het personeel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 6Dohmen18-09-2019

Management volledig afwezig

Maashotel een bekend en goed hotel, maar gaat er iets mis dan is de leiding van het management ver zoek! Vooraf groepsdiner besteld met keuze voor vis of vlees tegen een stevige menu prijs. Nee dus; er werd niets gevraagd en menu, alleen vlees, werd "gewoon" geserveerd. Volgende ochtend, geen water om te douchen; men wist hiervan, maar het zou zo zijn vanaf 10.00 uur. Nee dus vanaf 08.00 uur ! Voor onze groep volledig onbekend. Op onze navraag rond 08.30 uur geen antwoord gekregen, evenals achteraf bij betaling; geen excuses; geen extra aandacht, geen korting op kamerprijs. Dienstdoende dam,e was zeer meegaand en meelevend maar kon kennelijk de directie ook niet in beweging krijgen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Fam. van Dijk26-07-2019

Na renovatie leuk voor een weekend fietsen.

Verouderd hotel op een prachtige locatie aan de Maas. De kamer is ruim, alleen zeer verouderd, matig bed, de douchegelegenheid is een balzaal maar lijkt op een campingfaciliteit. Wat ik nergens terug lees en mij ook zeer verbaast is de presentatie van het ontbijt, dit kan echt niet! Opgesteld in een donkere keuken, dit geeft het een zeer armoedige/smoezelige indruk, voor een 4 sterren hotel vinden we dit echt een domper, er is mijn inziens voldoende ruimte in een van de twee restaurantgedeeltes dit wel mooi te presenteren. Personeel doet zeker zijn best om de gast het naar hun zin te maken. Bij de naast gelegen restaurants een lekkere pannenkoek of een heerlijk vleesgerecht bij Christoffel.

Kindvriendelijkheid niet beoordeeld.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marten Kingma29-03-2019

Geweldig!

Prachtig locatie aan de Maas. Keurige kamers, heerlijk eten, netjes personeel. Kortom prima hotel!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Corine den Hollander10-02-2019

Zeer gastvrij en sfeervolhotel op fijne plek.

Fijne plek om tot rust te komen. De omgeving te verkennen te voet, fiets of met auto.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Bert10-02-2019

Gastvrij in de breedste zin

Vriendelijke mensen schone kamers

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9H. v.Oorschot11-08-2018

Fantastisch met een dikke hoofdletter

Alles goed! ! Alleen maar lof ! Hier kunnen Veel hotels nog een voorbeeld aan nemen!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9J van Hees25-06-2018

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

Prachtige ligging, ruime kamer met groot balkon en uitzicht op de Maas, goede bedden, ruime en nette badkamer, niet overdreven luxe maar goed ontbijt, vriendelijk personeel, prima prijs/kwaliteitverhouding. Hadden ook graag het restaurant willen " testen " maar dit was volledig gereserveerd voor een gezelschap.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Ron & Annelies van Gameren14-04-2018

Geweldig

Fijn hotel, mooie ligging. Zeer vriendelijk personeel. Komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2018

1 tip over Hotel Het Maashotel

• I.D. van der Wedden, 18-04-2012

vraag bij het boeken of je er ook kan dineren!!!

0 vragen over Hotel Het Maashotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV