Hotel Het Maashotel

Hotel Het Maashotel
8,9

21 reviews over Hotel Het Maashotel in het Nederlands

Fantastisch met een dikke hoofdletter

H. v.Oorschot
11-8-2018

Alles goed! ! Alleen maar lof ! Hier kunnen Veel hotels nog een voorbeeld aan nemen!

Fantastic venue in all respects.

Judith Smith
21-7-2018

Everything! Great breakfast. Lovely room - spacious, clean, comfortable, well- furnished, well-equipped with fantastic view from balcony. Excellent service from ALL staff - owners, reception, waitresses, cleaners. Everyone very friendly, helpful and efficient. Owners kind and generous - nothing is too much trouble and they go one step further than what is expected. Wonderful stay! Our 4th time there and we will go again!

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

J van Hees
25-6-2018

Prachtige ligging, ruime kamer met groot balkon en uitzicht op de Maas, goede bedden, ruime en nette badkamer, niet overdreven luxe maar goed ontbijt, vriendelijk personeel, prima prijs/kwaliteitverhouding. Hadden ook graag het restaurant willen " testen " maar dit was volledig gereserveerd voor een gezelschap.

Geweldig

Ron & Annelies van Gameren
14-4-2018

Fijn hotel, mooie ligging. Zeer vriendelijk personeel. Komen zeker terug!

fijn verblijf

hanna
11-9-2017

het uitzicht was prachtig, hotelkamer netjes, de bedden zijn aan vernieuwing toe. Het ontbijt was niet voor een 4* hotel.

Top hotel

Jan
5-12-2016

Top Hotel met een prachtige kamer, perfect ontbijt, zeer vriendelijke bediening en een prachtige uitzicht op de Maas. Top Klasse.

Kreukvrij!

Guyot
26-4-2016

Warme ontvangst, met een oprechte vriendelijkheid.

Uitmuntend!

Lex
4-8-2014

Voorbereid op een overnachting in een eenvoudig hotel werden we bij aankomst in het Maashotel meer dan aangenaam verrast door de luxe, zeer royale en fraai ingerichte kamer met balkon en een schitterend uitzicht op de Maas. In de kamer ontbrak het aan niets: een ruime badkamer met bad en douche, koffie- en theefaciliteiten, goed werkend wifi, gemakkelijke stoelen, een bureautje etc. etc.

De gastheer en -vrouw en het overige personeel waren allervriendelijkst.

Het restaurant is modern en smaakvol ingericht. Gerechten zijn voortreffelijk, worden smaakvol opgediend en zijn heel betaalbaar.

We waren er op een mooie zomeravond en konden op het fraaie terras (met dito uitzicht) dineren. Onvergetelijk. Kortom: aanbevolen!

Erg jammer!

Vervoort
13-7-2014

Mooi hotel met mooie kamers maar erg jammer dat de service ronduit slecht is.

Wij hebben afgelopen zaterdag op zondag het bruidspaar een hotelkamer cadeau gedaan voor de huwelijksnacht. Vooraf de kamer geboekt en afgesproken dat het met ontbijt was én het hotel zou voor een verrassing zorgen voor het bruidspaar. We hebben in de middag de sleutel opgehaald en al betaald.

In de nachts hebben we het bruidspaar afgezet. Helaas hebben ze het niet gered om te ontbijten.

De dag erna kreeg het bruidspaar bij het inleveren van de sleutel het verzoek om te betalen. Terwijl het de dag ervoor betaald was en het kamernummer op de bon stond. De "verrassing" is er helaas ook niet geregeld

Na telefonisch contact werd ons aangegeven dat dit om een foutje ging maar dat ze er helaas niks aan konden doen, hooguit zou het bruidspaar nog een keer kunnen komen ontbijten. Het teveel betaalde bedrag wordt terug overgemaakt maar het cadeau is dus totaal niet wat wij ervan hadden verwacht.

Erg jammer!

eten ho maar

I.D. van der Wedden
18-4-2012

Dit hotel werd door ons geboekt omdat we uit ervaring weten dat je er ook heerlijk kan eten. Bij aankomst werd ons meteen gemeld dat we er die avond niet konden eten: hoezo gezellig weekendje.......

Hotel Het Maashotel 8.94 10 21 .