Appartement Hof Kricheleberg

6 reviews over Appartement Hof Kricheleberg in het Nederlands

Perfecte vakantieplek!

Jet
16-1-2017

Heerlijk genoten van het knusse, schone, compleet ingerichte huisje met bedstee, de ezeltjes, de houten treinbaan voor onze zoon, alle toeristische info die ter plekke was, het vriendelijke contact en natuurlijk van het schone Limburgse landschap, deze keer in de sneeuw!

Oude reviews (archief)

Sfeervol, knus en voor herhaling vatbaar.

Gezin met jonge kinderen
29-10-2016

We waren in de herfstvakantie op Hof Kricheleberg met onze kinderen. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam. Als er iets is, dan lossen zij dat op, 1x lag (gratis) internet eruit, maar dat was goed op te lossen.

De studio/appartement was heel knus, ademde sfeer uit. De kinderen hebben geslapen in de bedstee met gordijntjes en wij hebben op de slaapbank gelegen (er komt een apart matras uit de bank waar je voor lekker zacht slaapcomfort de topper uit de bedstee overheen kunt leggen: Goeie tip!!). Heerlijk geslapen.

Er is zelfs koffie en thee aanwezig (zelfs aan suiker, melk, peper en zout is gedacht). En er is een föhn, douchespullen en wc papier in de badkamer. En we mochten zelf bepalen of we eigen beddengoed en handdoeken meenamen. Dat scheelt in de bijkomende kosten.

Er staat achter het huis een schommel, glijbaantje, een tractor, skelter enz. en een trampoline. De pijl en boog was ook leuk. Maar vooral de ezels waren erg leuk en lief.

Het is een aanrader om fietsen mee te nemen of te huren in het dorp. Ze hebben fietsroutes en wandelkaarten bij de receptie.

Met de auto ben je binnen 10 tot 15 minuten in de mooiste en leukste plekjes in Zuid-Limburg (het ligt vlak bij Vaals, Gulpen, Valkenburg, Aken en Mechelen).

Het dorp zelf is niet zo interessant, maar er is wel een supermarkt en bakker op loopafstand.

Een goede basisplek om Limburg te ontdekken vanuit de heerlijke appartement.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof Kricheleberg voor je op een rij gezet:

Heerlijk om hier een paar dagen te verblijven. Alles is zo goed als nieuw en super schoon.

De appartementen zijn voorzien van alles wat men nodig heeft. De gastheer en vrouw zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Op de boerderij zelf is er ook veel te doen voor de kinderen. Ze kunnen er spelen in het weiland en er is een trampoline en een schommel, ook zijn er 2 ezels en kippen.

Wij zijn naar Valkenburg geweest en naar de dierentuin in Kerkrade. We hebben in Aken gegeten en zijn ook nog naar het drie landen punt geweest in Vaals. De omgeving is prachtig en er is veel leuks te doen.

Begin januari hebben we 1 nacht geslapen in een van de appartementen met onze 2 kinderen van 4 en 7 jaar. Alles zag er keurig uit, nieuw, sfeervol ingericht. Prachtig mooie badkamer en alles super schoon! Fijn dat we zelf de keuze hadden tussen het wel of niet afnemen van beddengoed en ontbijt. Appartment van alles voorzien met keuken, oven, TV, etc. We mochten zelfs gebruik maken van de stoomcabine in de hal.

We werden gastvrij ontvangen. De kinderen mochten meteen bij de dieren kijken. Er zijn 2 ezels waar ze mee mochten knuffelen en borstelen.

1 nacht is veel te kort voor deze omgeving. Wij gingen naar het drielandenpunt, uit eten in Aaken en de dag erna skiën in Snowworld, maar er is nog zoveel meer te doen in de omgeving.

Wij vonden dit een goede centrale locatie om de omgeving te verkennen.

Echt een aanrader!!

Voor herhaling vatbaar!

HeJo
    10-1-2016

Prima appartement in Zuid-Limburg. Vrijwel nieuw, maar toch een authentieke sfeer, mooi afgewerkt met oog voor details en kwaliteit. Alles is ruim aanwezig, appartement is schoon! Grote badkamer.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Achter het huis staan twee ezels, er is een mogelijkheid om deze mee te nemen voor een wandeltocht.

Bocholtz is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Maastricht en Aken en het maken van fiets- en wandeltochten.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof Kricheleberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hof Kricheleberg in Bocholtz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hof Kricheleberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hof Kricheleberg scoort een 9.83 uit 10 op basis van 6 reviews.