Camping 't Veerhuys

26 reviews over Camping 't Veerhuys in het Nederlands

De locatie doet het 'm.

Cstmpk
10-6-2018

Prachtige locatie, veel te zien op de Maas.

Camping is sober. Heel vervelend, broodjes op 10 minuten (auto) rijden, geen winkels in Blitterswijck. Volgens website vakantiepark op 500m met supermarkt en zwembad. Maar na asielzoekers en Polen nu definitief gesloten.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Buiten het sanitair wel oké

Ab
29-5-2018

Is best wel een mooie camping met ligging aan de Maas

Had een plaats geboekt maar deze was bezet moest er dan maar naast gaan staan hier was alleen geen verharding voor de caravan is toch tot tevredenheid opgelost

Alleen het sanitair is niet meer van deze tijd maar van 30 jaar terug was overigens wel netjes schoon

Wel tel.contact opnemen mail hoor je niets van terug

Weinig menu keuze in het restaurant wanneer je hier vaker eet

In een woord geweldig

Ben en Jettie
29-9-2017

Uitzicht over het water, voorbijvarende schepen en een fantastische keuken

Mooie gastvrije camping aan de maas.

Ans
24-9-2017

Gastvrij en vriendelijk personeel op de camping en het restaurant! Mooie plekken direct aan de maas. Heerlijk eten bij restaurant tante jet. Sanitair ietswat verouderd maar super schoon. Zeker een aanrader!

Mooi rustig weekend met schitterend uitzicht op de

De Boer
17-9-2017

Sanitair wat outdated, ontvangst allervriendelijkst

Prachtig gelegen aan de Maas.

Gera K.
1-9-2017

Mooie uitvalsbasis voor b.v. een bezoek aan Overloon (oorlogsmuseum) ) Kevelaer.

Heerlijk gefietst langs de Maas.

Gastvrije ontvangst en vriendelijk personeel.

Prachtige locatie aan de Maas.

Kees van Baar
19-7-2017

Er is maar 1minpuntje op deze camping: het systeem van de douches.

Met de "sep-key" kun je niet tegelijk douchen. Dat is lastig, en ook de watertemperatuur is niet te regelen. Voor mij verplicht te heet douchen.

Bekijk het maar...!

Leo
1-9-2016

Mooie ligging maar vooraf aan onze camperdagen 2 keer gebeld om te reserveren. Te druk: worden wel teruggebeld. 2e keer, daags nadien: idem. Nooit teruggebeld. Toen er op goed geluk maar naar toe gereden. Onverschillig te woord gestaan, prijs 27€.. Ja maar in Acsi gids staat heel wat anders.. Antwoord: ja maar je staat aan het water, nou vooruit 25€..

Bejegening slecht!! Toen maar andere camping gekozen! (landgoed Geysteren, 17€, prima camping)

Mooie camping

Angela
4-10-2015

Camping ligt mooi aan de maas, alleen de vaste gasten zijn niet vriendelijk! Leuk om te vissen wandelen en fietsen. Zeker een aanrader

Mooie camping!

Goof en Truus de Graaf
7-9-2015

Prachtig uitzicht over de Maas en op de activiteiten van het voet- en fietsveer. Veel wandel- en fietsroutes en, tot onze grote verrassing, ook een route voor scootmobielers. We hebben een heerlijke, ontspannen weekje gehad dat zeker voor herhaling vatbaar is. Het eten bij 'tante Jet' alleen is al een bezoekje aan 'g Veerhuys waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Veerhuys in Blitterswijck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Veerhuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.