Vakantiehuis
8,4

8 reviews over Vakantiehuis Aait Hoes in het Nederlands

Echt een huis om terug te komen!

Ingeborg en Astrid
13-1-2019

Fijn ruim huis, zeer hartelijke ontvangst door de eigenaresse die de cv al voor ons had aangezet. De open haard had goede trek, het was reuzegezellig om erbij te zitten lezen. Heerlijk diep geslapen ook, op hele goede matrassen en het was er fijn stil. We ontbeten in de grote keuken, gezellig aan de grote tafel. De keuken is van alle gemakken voorzien, het ontbrak ons aan niets. De ligging was ook goed, dichtbij plezierige horeca, wandelen enzovoort.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Heerlijk en gemoedelijk

Martine M
6-3-2018

Gelegen aan een rustige weg. De gezellige horeca en supermarkt te Slenaken is op loopafstand. Gulpen is ong 5 kilometer waar alles te krijgen is en gezellige horeca. Ook zijn er fietsen te huur. Het huis Aait Hoes is een heel fijn verblijf: ruim, gezellig en schoon. Heel geschikt om eens lekker tot rust gekomen. Zalige gerookte forel te koop aan de overkant, b8j de forellenkwekerij. Op het terras zit je s middags lekker in het zonnetje. Prima keuken en een vaatwasser die makkelijk in gebruik is. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De inrichting komt niet overeen met de foto's.

Heleen
23-8-2017

Er is een balkon zonder balustrade! De trap is moeilijk begaanbaar voor oudere mensen. Vanuit het huis en de terrassen is er geen uitzicht.

Prima, en al voor de vierde keer

Tiny en Rob Willemsen
4-4-2017

Alles goed. We hadden een aanmerking. Deze wordt door de eigenaresse in orde gemaakt. Een heerlijk huis in een prachtige omgeving. Direct vanuit het huis zijn schitterende wandelingen te maken. Ook met de auto veel mogelijkheden, veel interessante zaken te bezoeken. Wij hadden deze keer wel het geluk om in maart 10 dagen van geweldig weer te kunnen genieten. Maar ook bij minder weer is het hier goed toeven, ook dat hebben we meegemaakt

Gereisd Met partner in maart 2017

een heerlijk huis!

Familie van der Meer
26-3-2017

We hebben een fijne vakantie gehad in Aait Hoes, een heerlijk huis met een gezellige tuin waar je tot laat in de avond kan vertoeven op het overdekte terras. Het huis is van alle gemakken voorzien en de keuken is meer dan kompleet. Je kan zelfs een taart bakken want alles is hiervoor aanwezig! Je moet dan wel je eigen appels en bakmixen kopen! Achter het huis loop je zo het bos in en daar kan je uren wandelen. We komen deze zomer weer!

Gereisd Met partner in juli 2016

Al tien keer geweest naar alle tevredenheid.

Marcel Assies
2-1-2017

Goede authentieke 6 persoons boerderij met goede service om volledig tot rust te komen en te wandelen of om uitstapjes te maken naar Maastricht of Aken. Boodschappen doet men in Gulpen. Eigen auto wel makkelijk daarvoor.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Compleet en ruim huis

Karin
21-9-2016

Heerlijk ruim huis van alle gemakken voorzien.

Gereisd Met partner in september 2016

Een sfeervol ruim huis met een heerlijke tuin

Nel de Vries
2-7-2016

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Aait Hoes. Het is een ruime woning met een meer dan genoeg uitgeruste leefkeuken , een gezellige woonkamer met open haard en een bloemrijke, lange en smalle tuin. De grote slaapkamer is een frisse en lichte kamer met hele goede bedden. De badkamer heeft een bad en een aparte doucheruimte, dus er hoeft niet in bad gedoucht te worden. De tuin met 2 overdekte terrassen zijn voorzien van goed meubilair, de ene met verstelbare stoelen en een ruime tafel om in het avondzonnetje te kunnen eten. Het andere terras grenst aan de woonkamer met de openslaande deuren en hier komt het ochtendzonnetje. Het gezellige meubilair nodigt uit om heerlijk je ontbijt daar te nuttigen. Ook kun je op warme dagen goed in de schaduw zitten. Verder was de Wifi uitstekend. Wij kwamen op een warme en benauwde dag maar in de woning was het niet te warm. Ook was het overal erg schoon. Het enige minpuntje was de lucht van de open haard. Die bleef nogal hangen in de woonkamer

Gereisd Met partner in juni 2016
Marlou Wetzels, eigenaar, 27-8-2016

Beste Nel en Jos, Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie. Ik ben er heel blij mee. Natuurlijk heb ik jullie compliment doorgegeven aan mijn helpers, die jullie review ook enorm konden waarderen. Misschien zie ik jullie nog eens bij een volgend bezoek aan Limburg; of inspireert jullie commentaar andere mensen tot een bezoek aan het Aait Hoes. Hartelijk groeten en tot ziens,

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aait Hoes in Beutenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aait Hoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.