Appartement De Vorsthof

Appartement De Vorsthof
9,6

10 tips over Appartement De Vorsthof

Els en Leo Toet, 4-7-2015
Lekker zelf de mooie omgeving bekijken .
j_h_thesingh, 20-6-2015
neem fietsen mee en geniet van de maasduinen
Loes de Bruin van Aarst, 29-5-2015

Alleen 1 tip, deze appartementen te bezoeken voor een vakantie.

De omgeving moet jezelf ontdekken. Zeer verrassend.

Fam. Smets, 7-10-2014
Een echte aanrader voor senioren die van rust, fietsen en wandelen houden.
anita, 4-10-2014
van aijen naar overloon is heerlijk te doen met de fiets het oorlogmusea is zeker de moeite waard
anita en louis , 4-10-2014
van aijen kun je heel makenlijk per fiets naar oorlogs musea in overloon,heel mooi,je kun over de grens naar kevelaar en goch mooi plekjes veel vacantie plezier

Henk en Hanny Dekker, 23-9-2014
Tip: zowel op de fiets als met de auto een prima uitvalsbasis om van Noord-Limburg, Noord-Brabant en een stukje Duitsland te genieten.In en om het appartement zelf geniet u volop van rust en ruimte. Vooral geschikt voor senioren. Ook is er een voor rolstoelgebruikers aangepast appartement.
John en Jolanda van Gulik, 17-8-2014

Bij "Maeszicht" (500 meter vanaf De Vorsthof) kan je heerlijk eten en ook "Happen en Trappen" is daar te boeken, een leuk arrangement (koffie met vlaai, uitgebreide lunch en -diner, fietsroute's) voor een prima prijs!

Mooi fietsen langs Reindersmeer en verder geeft de gastvrouw talrijke tips. Arcen, wat toeristischer maar op woensdag een leuke braderie en langs de Maas mooie terrassen. Ook de Maashopper gaat daar vandaan, fiets mee en bijvoorbeeld in Baarlo van de boot afstappen en terugfietsen.

Riet Noomen, 6-8-2014
Tip: Heerlijk genieten daar van de rust, ruimte en vriendelijkheid!
A. Diepeveen, 2-8-2014
langs de maas fietsen over fietspaden en zandwegen, diversen voet en fietsveer overgangen. Door de Maasduinen wandelen en fietsen.