Appartement

63 reviews over Appartement De Vorsthof in het Nederlands

Fantastisch .

Fam Westendorp
3-8-2019

We zijn gastvrij ontvangen. Het appartement was prachtig! Veel gefietst inde mooie omgeving. Echt een aanrader! Dank voor de fijne week.

Gereisd Met partner in juli 2019

A.de Weerd.
29-6-2019

Het was fantastisch mooi en schoon appartement . Veel liefde en zorg aan besteed. Rust en ruimte.

Voor herhaling vatbaar! Top accommodatie

Fried & Annie
16-6-2019

Zeer gastvrij ontvangen. Accommodatie aangepast voor gehandicapten met of zonder rolstoel, binnen zeer veel leefruimte. Brandschoon!! Vooral de stilte en rust rondom de appartementen is ons zeer wel gevallen. Fijne omgeving om te wandelen en/of fietsen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Dit is zeker voor herhaling vatbaar!!

Familie van Gorkum
27-5-2019

We hebben genoten van de rust en ruimte waar dit mooie appartement gelegen is, een appartement met alles erop en eraan, we werden vriendelijk en gastvrij ontvangen door de heer en mevrouw Joosten. We hebben heerlijk gefietst in de maasduinen en omgeving.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijk ruim en schoon appartement .

Dora en Lourens
15-9-2018

Een mooi en vooral schoon appartement in een mooie omgeving met een mooi uitzicht. Wij werden heel vriendelijk ontvangen door de Fam. Joosten en hebben de vakantieweek doorgebracht met veel fietsen door het prachtige Maasduinen. Een aanrader voor mensen die rust zoeken en van de natuur houden. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Ed en Anke
9-9-2018

Fantastisch gewoon. Keurig schoon en gerieflijk appartement, mooi uitzicht , mooi fietsgebied en fijne verhuurders. Geen negatieve punten.

Rust ,ruimte en hartelijkheid.

Fam Hiemstra. Friesland
8-9-2018

We werden getroffen door de hartelijke ontvangst. En het keurige appartement, wat met zorg en veel liefde was schoon gemaakt .Fietsen is een feest in de maasduinen. En het lopen over de nieuw aangelegde dijk, die mensen in de toekomst moet behoeden voor water overlast heeft zeker bijgedragen aan het gevoel van rust en ruimte. We hebben een geweldige week gehad dank zij de betrokkenheid,en zorgzaamheid van de fam. Joosten. En we werden tot slot nog positief geraakt door hele aardige lieve mede huurders in een naast ons gelegen appartement. Uit het noorden [Friesland ] komend gingen we huiswaarts met een meer dan tevreden en voldaan gevoel.

volgend jaar zeker weer terug

Fam. Lieverse
4-9-2018

Noord-Limburg: een prachtig gebied met de Maas als aandachtstrekker. Knooppuntenroutes voor zowel fiets- als wandelliefhebber.

Helemaal geweldig.

R Fokkink
31-8-2018

Of je nou van wandelen houdt of van fietsen

Wij hebben hier een heerlijke week gehad, mooi appartement en heel schoon. Mooie omgeving , heel veel gefietst. En wat een lieve mensen . Hartelijk dank Fam. Joosten.

Heel bijzondere locatie! Echt een aanrader

Suzan en Kees van den Heuvel
17-9-2017

Hartelijke ontvangst Rust en ruimte voor wie hier van houdt!En heerlijk schoon, vaak moet je eerst alles nakijken maar dit was super! Heerlijke bedden , en alles wat je nodig had was aanwezig. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Het was voor ons heerlijk om bij te komen. We gaan de Vorsthof zeker in onze familie en vriendenkring aanprijzen p

Gereisd Met partner in september 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Vorsthof in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Vorsthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.