Hotel Vuestersterster

7.1Goed

Nederland, Limburg, Berg en Terblijt (Valkenburg)

7.1Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

69 reviews over Hotel Vue

• 5Debbie03-11-2019

Dit was de laatste keer

Kamer zou gerenoveerd zijn. Niet echt. Hele kleine kamer waar je nauwelijks om het bed kon lopen omdat er een tafel tegenaan stond. Matrassen hadden diepe kuilen. Badkamer piepklein en overal schimmel in de douche. Het geheel was wel schoon. Ontbijt en diner van prima kwaliteit! Bedienend personeel laks. Ze stonden gezellig met elkaar te kletsen en vergaten hun gasten drinken te geven of te vragen wat ze wilden eten. Meer gasten waren daar boos over. Bleek dat er 2 zieken waren en dat moest opgevuld worden, zei de ober. Maar we vonden het vreemd dat één van de zieken de afwashulp betrof. Dit zou je in de bediening niet mogen merken. Erg jammer. Over het algemeen ligt het hotel prachtig, heeft het een gezellige oubollige sfeer, maar het was voor ons na de 2e keer dit hotel bezocht te hebben, niet meer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Ron en Trudie Petiet27-09-2019

Mooie locatie voor bezoek Zuid Limburg

Zondag 22-9 t/m Woensdag 25-9 Heerlijk genoten van Allinclusive arragement in Authentiek Hotel VUE : uitgebreid ontbijtbuffet, 3 x uitstekende lunch van de kaart en datzelfde gold voor het 3- gangen menu van de kaart. Ook bij de leiding van het restaurant al gemeld wat er uit de keuken komt verdiend een dikke 10 . Prachtige rustige ligging met mooie grote tuin en voor kinderen grote speeltuin , een groot buitenterras met een buiten bar, verder een mooi overdekt terras . Bediening is heel vriendelijk en maakt het je echt naar de zin. Minpunten:, allereerst zou ik heel snel het oude vieze en los liggende tapijt bij de trapopgang voor de receptie vervangen . Wij hadden een De luxe kamer geboekt maar kamer 106 voldoet daar echt niet aan en dat ook al gemeld. Bedden gelukkig goed en kamer schoon maar badkamer zo klein dat wastafel , douche en wc er ingepropt waren en verder wat oude meubels en twee oude stoelen.

Gereisd met partner in september 2019

• 4L.van Driel26-09-2019

Slecht management. In geval van brand levensgevaar

Slecht Management. Beide Hotelmanagers waren op vakantie, De receptie was open tot 16,00 uur en we werden ingeschreven door 1 van de 2 aanwezige restaurantmedewerksters die bij gebrek aan personeel het veel te druk hadden maar ondanks de stress probeerden de problemen op te lossen. Complimenten voor deze dames. We kregen een envelop met 2 kamersleutels (1 voor ons en 1 voor een ander stel) en we moesten zelf maar zien wie welke kamer nam. Dit impliceert echter dat de kamers niet op naam stonden. Dit gold voor de hele groep zodat in geval van calamiteit niemand weet wie zich nog in het hotel bevindt. In geval van brand zou het toch al lastig zijn om weg te komen daar de nooduitgang geblokkeerd werd door schoonmaak karretjes. Verder bleek dat de diners en drankjes niet op ons kamernummer konden worden geregistreerd dus werd dat op de kamer van onze vrienden bijgeschreven m.a.w. zoek het maar uit.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Vlasman24-09-2019

Heerlijk en fijn hotel

Heerlijk rustig hotel, niet al te grote badkamer maar wel compleet. Ontbijt en diner waren heerlijk. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Minpuntjes: onze kamer was boven de rookplek van het personeel en volgens mij is het beter voor de gasten als er 2 mensen bedienen tijdens het ontbijt vooral omdat de koffie achter de bar vandaan moet komen. De ene die er nu was moest afruimen, aanvullen en koffie zetten( de tweede dag ook voor heet water zorgen voor de thee). Ondanks dit zeker een aanrader maar zo lang de rook plek er is kamer 110 vermijden.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sandra Jonker04-08-2019

Warme sfeer

Onze kamer was een vrij eenvoudige kamer. Wij hadden er dan ook niet veel voor betaald via SD. Prima. Meer dan twee goede bedden hadden wij ook niet nodig. Het hotel ademt rust uit en het personeel was zeer gastvrij. Wat een heerlijk terras met uitzicht op een prachtig rustgevende tuin. Wij hebben meer gekregen dan dat wij hadden gehoopt. Dank!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Eva Bastiaans02-08-2019

Een aanrader

De kamer is netjes en schoon. Geweldige bedden dus heerlijk geslapen. Het is een mooi en authentiek hotel in een hele mooie omgeving. Ontbijt is compleet, en voor de avond kun je lekker zitten met goed bier op de tap. Wij hadden via een aanbieding geboekt dus een super prijs/kwaliteit verhouding, maar ook zonder deal is het een goede kwaliteit. Echt een aanrader voor een dagje weg of voor langere tijd!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Fam. Peters+Adriaanse12-07-2019

Geweldig

Prima gerenoveerde kamers, uitstekend gevarieerd ontbijt in buffetvorm, diner zeer goed, bediening vriendelijk en attent.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 3An02-06-2019

Teleurstellend

Familiekamer geboekt, ivm kleine kids. Deze was om een vage rede niet beschikbaar. Alleen 2, 2 persoonskamers beschikbaar. Helaas waren deze kamers maar half gerenoveerd, echt geen 3 sterren. Stroomkabel uit de muur boven bed, slecht gepoetst, vieze vloerbedekking, geen nachtlampje of niets. Ik snap dat er een renovatie gaande is maar gooi hotel 2 maanden dicht en renoveer alles van top tot teen. Zorg dat je systeem op orde is zodat er geen overboeking is op familiekamers. Voor ons nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 3Hanna19-05-2019

Zou het niet aanraden

Niet echt tevreden: Ik vroeg of de hotelkamers ook gehorig waren aan de medewerkster. Zij gaf aan van niet . Maar ik hoor letterlijk mensen plassen, en boven mij lopen. Dus oordoppen zijn wel nodig. Ook vind ik het personeel niet voorkomend en aardig overkomen, jammer want dat is zo ontzettend belangrijk. Wij waren wat later bij het ontbijt, wat voor ons betekende dat heel veel dingen al op waren, zonde. Ook zaten er bij ons nog tandpasta vlekken in de douche, dat heeft mij in ieder geval niet echt een gevoel van hygiëne. Zou het niet aan anderen aanraden. Ligging is wel mooi.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Gerdien Nijboer10-05-2019

Vriendelijke service, mooi hotel, lekker ontbijt

Vriendelijke bediening! Goede en behulpzame service! Mooie tijd gehad, omgeving is fantastisch.

Gereisd met vrienden in mei 2019

11 tips over Hotel Vue

• Van Oeveren, 27-04-2014

De wandelroute van 6 kilometer waarbij je de 7 heuvels van Valkenburg tegenkomt, is prachtig! Wel een aantal pittige klim- en daalmomenten.

• Mario, 21-02-2014

Vue des Montagnes. Een heerlijke locatie om een feestje te vieren.

• Denise, 22-01-2014

Bezoek Kerststad Valkenburg, maak vooral een heerlijke wandeling door de omringende bossen en ga ook lekker een dagje winkelen in Maastricht.

1 vraag over Hotel Vue

• Lydia de Gier, 05-10-2017

huisdier

mogen huisdieren (honden ) mee?

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)