Géén boekingskosten

Hotel Kasteel Geulzicht

NederlandLimburgBerg en Terblijt (Valkenburg)

9.2FenomenaalScore uit 233 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 233 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

235 Reviews over Kasteel Geulzicht

• 9Mariska Nijdam-kraan16-07-2021

Geweldig

Wat een geweldig mooie locatie, zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Humor, aandacht voor de gasten, meedenkend. Mooie nette kamers. Goed verzorgd ontbijtbuffet. Warme huiselijke sfeer direct bij binnenkomst.

• 9Edy22-10-2020

Heerlijk!

Een heerlijk verblijf in dit prachtige kasteel. De kasteel dame en heer deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Erg flexibel, aardig, humor. Kortom erg fijn om er op deze manier coronaproof even op uit te zijn!

• 10Jacobs07-09-2020

Geweldige ervaring!

Wij waren hier een weekendje met onze 2 honden, en wat hebben wij genoten. Zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaren, en het kasteel is werkelijk prachtig. Het interieur is precies wat bij een kasteel hoort en sfeervol. Onze kamer was zeer groot en super schoon, en de bedden waren uitstekend. Hele grote badkamer met een romeins bad, heerlijk. Het ontbijt was ook zeer goed met voldoende keus. Vanuit het kasteel kun je heerlijk door het bos naar Valkenburg wandelen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9Eric29-06-2020

Rustig hotel, ideaal voor een lekker weekend weg

Gedateerd hotel, maar dat maakt het juist aantrekkelijk. De lift die eerst 45 graden draait is al een beleving op zich. Ontbijt is goed verzorgd en het personeel is aardig en service gericht.

• 9Wilma09-01-2020

Wat een aangenaam hotel, uitstekende service en ook onze hondjes waren van harte welkom. We hadden een prachtige kamer met uitzicht over het Geuldal en een Romeins bad, waar vindt je dit nog ! Ontbijt was goed verzorgd en onze gastheer was zeer vriendelijk en gastvrij. Ik kijk uit naar de zomers, dan gaan weer 🥰. Rob en Wilma Dekker, Rotterdam

• 10M.D. Peterse24-12-2019

Superfijn hotel !

Geweldig verblijf in sfeervol kasteel. Grote kamer (kamer 9 in ons geval) met goede bedden en een fenomenaal uitzicht via groot eigen terras. Ruime badkamer met bad en stoomsauna / douche. Prima ontbijt ! Helaas geen dinermogelijkheid maar meer dan voldoende in de omgeving te vinden (bijvoorbeeld zeer prettig wildmenu gegeten) Wij hebben erg veel regen gehad dus niet van alle wandelmogelijkheden gebruik kunnen maken maar deze bevindt zich al bij de ingang van het kasteel. Wij hebben genoten en hopen snel weer terug te mogen komen !

• 10Joke Kok Nieuwenhuis04-08-2019

Betoverend

Fantastische plek, schoon, vriendelijk en goed. Entourage geweldig, goede bedden ,goed ontbijt met mooi weer buiten geserveerd, echt waanzinnig

• 9Fam Bunte07-05-2019

Het is een fantastisch hotel, nergens vindt je zo iets. Het kasteel is erg mooi, heeft een mooie uitstraling. kortom genieten. Vriendelijk personeel, werd ons het een en ander verteld over het kasteel. Wij komen zeker terug.

• 10Jeroen Nijland29-01-2019

Geweldig!

Een klein en heerlijk rustig hotel vanwaar je de mooie omgeving goed kunt ontdekken. Het ontbijt is eenvoudig, maar erg goed. De gastheer is oprecht geïnteresseerd en de kamers zijn prima.

• 9Matthieu16-12-2018

Onovertroffen

Werkelijk een prachtig hotel. Het ziet er allemaal authentiek uit. De eigenaars waren onovertroffen vriendelijk en zeer behulpzaam. Omgeving was ook prachtig. Leuke wandelingen gemaakt.

Hotel Kasteel Geulzicht info

• AirconditioningBeschikbaar