Hotel Kasteel Geulzichtsterstersterster

9.6Fenomenaal

Nederland, Limburg, Berg en Terblijt (Valkenburg)

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Geulzicht voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

231 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht

• 9Wilma09-01-2020

Wat een aangenaam hotel, uitstekende service en ook onze hondjes waren van harte welkom. We hadden een prachtige kamer met uitzicht over het Geuldal en een Romeins bad, waar vindt je dit nog ! Ontbijt was goed verzorgd en onze gastheer was zeer vriendelijk en gastvrij. Ik kijk uit naar de zomers, dan gaan weer 🥰. Rob en Wilma Dekker, Rotterdam

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10M.D. Peterse24-12-2019

Superfijn hotel !

Geweldig verblijf in sfeervol kasteel. Grote kamer (kamer 9 in ons geval) met goede bedden en een fenomenaal uitzicht via groot eigen terras. Ruime badkamer met bad en stoomsauna / douche. Prima ontbijt ! Helaas geen dinermogelijkheid maar meer dan voldoende in de omgeving te vinden (bijvoorbeeld zeer prettig wildmenu gegeten) Wij hebben erg veel regen gehad dus niet van alle wandelmogelijkheden gebruik kunnen maken maar deze bevindt zich al bij de ingang van het kasteel. Wij hebben genoten en hopen snel weer terug te mogen komen !

Gereisd met partner in december 2019

• 10Joke Kok Nieuwenhuis04-08-2019

Betoverend

Fantastische plek, schoon, vriendelijk en goed. Entourage geweldig, goede bedden ,goed ontbijt met mooi weer buiten geserveerd, echt waanzinnig

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam Bunte07-05-2019

Het is een fantastisch hotel, nergens vindt je zo iets. Het kasteel is erg mooi, heeft een mooie uitstraling. kortom genieten. Vriendelijk personeel, werd ons het een en ander verteld over het kasteel. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jeroen Nijland29-01-2019

Geweldig!

Een klein en heerlijk rustig hotel vanwaar je de mooie omgeving goed kunt ontdekken. Het ontbijt is eenvoudig, maar erg goed. De gastheer is oprecht geïnteresseerd en de kamers zijn prima.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Matthieu16-12-2018

Onovertroffen

Werkelijk een prachtig hotel. Het ziet er allemaal authentiek uit. De eigenaars waren onovertroffen vriendelijk en zeer behulpzaam. Omgeving was ook prachtig. Leuke wandelingen gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Ivon01-09-2018

Ik zou hier wel willen wonen!

De kasteelheer is heel vriendelijk en gastvrij. Koffie en thee op de kamer perfect geregeld. Ontbijt meer dan prima, geen overdaad, maar alles wat je nodig hebt. Kasteel zelf heel mooi en authentiek. Kamer is precies wat je verwacht in een kasteel en heel schoon. Uitzicht en rust adembenemend. Niet 1 minpuntje kunnen vinden.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Jaap van Dijk03-05-2018

Mooie rustieke omgeving.

Erg vriendelijk. Gastvrij. Mooie kamers. fantastisch ontbijt. Goed verzorgd. Schoon en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 9H. van Dijk14-01-2018

"Buitengewoon"

Zojuist terug van heerlijke dagen in Kasteel-Hotel "Geulzicht". We werden hartelijk ontvangen door de kasteelheer, het was lekker warm in het kasteel (heel aangenaam in deze tijd van het jaar) en de kamer ruim. We genoten van een rijk ontbijt. Het kasteel is kasteel gebleven met mooie details. We genoten van de omgeving en we maakten onder andere een mooie wandeling naar Valkenburg. Al met al, een aan te raden locatie!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Marga en Ton28-11-2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Leuk kasteeltje met mooie kamers. Goed ontbijt. Gezellig beheerdersechtpaar. Valkenburg en Maastricht goed bereikbaar. We hebben genoten!

Gereisd met partner in november 2017

31 tips over Hotel Kasteel Geulzicht

• C. van de Geest, 01-03-2014

Dagje Valkenburg. In de zomer wel meer te beleven als in voorjaar. Overigens vele goede eetgelegenheden in de nabijheid van het kasteel, maar uiteraard ook in Valkenburg. Ligt om de hoek.

• Chattelin , 17-12-2013

Wandelen in de omgeving ,met leuke en goede wandelroutes van het hotel, zeker de moeite waard

• Arno Hardy, 01-12-2013

Wij hadden een ruime kamer met een groot balkon en een prachtig uitzicht over het Geuldal. Het hotel is gelegen in een rustige omgeving op korte (rij)afstand van Maastricht en Valkenburg.

2 vragen over Hotel Kasteel Geulzicht

• Stehmann, 26-05-2018

Ga hier nooit naar toe

Zeer stoffige kamer. Vieze badkamer. Naargeestige sfeer. Voor een krankzinnig hoge prijs. We zijn binnen het uur weggegaan ondanks dat we al betaald hadden (€135!), zo naar vonden we het. We kregen geen euro terug (“regels zijn regels”). Klantvriendelijk is anders. Maar wat waren we opgelucht om daar weg te rijden!!! Lieve mensen, laat je dus niet misleiden door de foto’s op hun website.

• Saar, 12-09-2014

bungalow kamer??

Bij familie kamer wordt er geschreven over bungalow, betekend dat dit gedeelte niet in het kasteel ligt?

Stefan, 04-11-2014

Er is inderdaad een familiekamer in de bungalow die 3 meter naast het kasteel ligt. Hier naar volle tevredenheid verbleven omdat de kasteelkamers al vol waren, De kasteelsfeer maak je mee bij het ontbijt, je profiteert wel maximaal van de uitstekende ligging van deze accommodatie.

Volgende keer boek ik vroeger want ook in het kasteel is een fijne familiekamer met tweede slaapkamer met leuke badkamer en een eigen terras!

sjakiet, 21-09-2014

Klopt, op de site kun je precies zien welke kamer je boekt. Wij hadden kamer E (of 1), "Tristan", die is gewoon in het hotel zelf. Het staat er duidelijk bij!!

Hotel Kasteel Geulzicht info

• Aantal sterrensterstersterster

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out