Hotel Kasteel Geulzicht

Kleine hotels
Hotel Kasteel Geulzicht
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Geulzicht voor je op een rij gezet:

223 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Ik zou hier wel willen wonen!

Ivon
1-9-2018

De kasteelheer is heel vriendelijk en gastvrij. Koffie en thee op de kamer perfect geregeld. Ontbijt meer dan prima, geen overdaad, maar alles wat je nodig hebt. Kasteel zelf heel mooi en authentiek. Kamer is precies wat je verwacht in een kasteel en heel schoon. Uitzicht en rust adembenemend.

Niet 1 minpuntje kunnen vinden.

Mooie rustieke omgeving.

Jaap van Dijk
3-5-2018

Erg vriendelijk. Gastvrij. Mooie kamers. fantastisch ontbijt. Goed verzorgd.

Schoon en netjes.

"Buitengewoon"

H. van Dijk
14-1-2018

Zojuist terug van heerlijke dagen in Kasteel-Hotel "Geulzicht". We werden hartelijk ontvangen door de kasteelheer, het was lekker warm in het kasteel (heel aangenaam in deze tijd van het jaar) en de kamer ruim. We genoten van een rijk ontbijt. Het kasteel is kasteel gebleven met mooie details.

We genoten van de omgeving en we maakten onder andere een mooie wandeling naar Valkenburg. Al met al, een aan te raden locatie!

Direct boeken

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Marga en Ton
28-11-2017

Leuk kasteeltje met mooie kamers. Goed ontbijt. Gezellig beheerdersechtpaar.

Valkenburg en Maastricht goed bereikbaar.

We hebben genoten!

Heerlijk(heid)

Andre Witbreuk
30-10-2017

Twee super nachten door gebracht in dit charmante familiebedrijf. Enorm hartelijk ontvangst. Een kasteel met stijl en gelukkig niet kapot gerestaureerd. Prachtige omgeving. Aanrader

het was allemaal dik in orde !

henk littel
13-9-2017

Waren er met ons hondje en logeerden 2 nachtjes in de naastgelegen bungalowkamer.

We betaalden € 285 inclusief hond.en ontbijt.

Het was allemaal piekfijn in orde.

Bij de ontvangst door Johan werd het een en ander uitgelegd.

Bij het ontbijt mocht ons hondje niet mee in de ontbijtzaal maar werd er voor

ons speciaal op het terras een tafeltje gereed gemaakt door een heel opgewekte

Astrid en die zorgde dat we heerlijk konden ontbijten met een uniek prachtig uitzicht.

Ook om te wandelen hoef je maar honderd meter te lopen en je hebt een prachtige wandelroutes.

Minpuntjes , eigenlijk geen maar een extra krukje of haakje om kleding op te hangen in de overigens zeer ruime

badkamer zou geen kwaad doen.

Ook is er een inloopkast voor kleding en daar een of twee legplanken in maken zou t allemaal nog

prettiger hebben kunnen maken.

Maar dit is kniesoor-gezeur.

WiFi was niet optimaal en TV kijken ook zwak signaal.

Al met al , een heel fijn hotel !

Vorig jaar na onze trouwdag in het mooie kasteel geweest in kamer Parcival Dit jaar weer geweest maar nu in de Torenkamer, Camelot. Hier komen we graag terug. Heel bijzonder om in dit kasteeltje te overnachten. Het personeel is heel gastvrij, kamers zijn schoon en ruim en het ontbijt is prima. Zeker als je op het terras met prachtig uitzicht kunt ontbijten.Prijs is prima betaalbaar om een keer (of meer) in het kasteeltje te overnachten. En het ligt ook nog heel centraal!

Geweldig sfeervol ingericht kasteel

J.W. Hardeman
1-9-2017

Geweldig mooi kasteel dat authentiek is ingericht zodat je je echt een paar honderd jaar terug in de tijd waant. Warme sfeer en zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Prima ontbijt en prachtig grote kamers. Wij verbleven eerst in een kamer met stoomcabine welke heel goed was. Onze laatste nacht in de kamer Lancelot met Romeins bad welke vanwege de ligging door ons nog mooier werd bevonden. Echt fantastisch. Mooi terras waar je gezellig kunt ontbijten of gezellig iets drinken. Prachtig uitzicht en goede uitvalsbasis naar heel veel bezienswaardigheden en leuke plaatsjes als Valkenburg en Maastricht etc. In de directe omgeving 2 hele goede restaurants. Aanraders zijn de Geulhemer Molen en de Brakke Berg. Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug.

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Fam. Peters
17-7-2017

Erg vriendelijk. Gastvrij. Mooie kamers. fantastisch ontbijt. Goed verzorgd.

Schoon en netjes. Station in de buurt.

Leuke ontvangst prima ontbijt gezellige kamers.

anoniem
15-6-2017

ontvangst prima goed ontbijt met gezellige bediening en schone kamers met leuke zitje erbij.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.