Hotel De Potkachel

153 reviews over Hotel De Potkachel in het Nederlands

Super ...

WjdeVries
10-10-2018

Rust, netjes, gastvrij, ruim en lekker.

Prima hotel met veel mogelijkheden.

Henk van Gestel
10-10-2018

We hebben een fijn weekend gehad met een groep vrienden (21 personen).

Een prima hotel en fijne kamers. Er werd goed rekening gehouden met de individuele wensen. Fijn dat we met onze groep op enkele momenten gebruik konden maken van een aparte ruimte. Het eten was prima verzorgd. Complimenten aan de kok. Het was er rustig en aangenaam vertoeven. De omgeving was zeer geschikt om fijne wandelingen te maken. De bediening was goed en speelde goed in op de humor vanuit onze groep.

Alles was zeer de moeite waard.

heerlijk fietsweekend in een leuk hotel met heerli

Els van den Bout
16-9-2018

Prima hotel met mooie ruime schone kamers. Goede bedden ontbijt heerlijk enorm ruime keuze in beleg en alles in goed afgesloten bakjes enz (hygiene erg goed) Diner Ruime keuze smaakte heerlijk en vergeet niet een lekker toetje te nemen bv 3 tinten ijs

Loes Baai
6-9-2018

Prima locatie ,mooi schoon hotel. Heerlijk eten ,prima ontbijt.

Marja Swijnenburg
2-9-2018

Gastvrij ontvangen. Mooie schone kamers. Fijne ruime badkamer. Super opgemaakte gerechten tijdens diners en heerlijk ontbeten. Kortom een aanrader

Een aanrader.

Bepe
30-8-2018

Kamers prima, badkamer lekker ruim en schoon Eten fantastisch, ontbijt en diner.

Eigenaars aardig en goed in de weer, personeel ook vriendelijk.

Fijne fietstochten in de omgeving, kortom een aanrader.

Geweldig

Hans
27-8-2018

Dit hotel is goed van eten en drinken, soms wat stug gedrag van het personeel.

Gemoedelijk verblijf met gezellig personeel .

Marion Groot
23-8-2018

Mooie fietsroute richting Epe. Wel terug over de Cauberg in Valkenburg..... Fijne ontvangst in de potkachel. Heerlijk eten, prima verzorgd, je moet je even verdiepen in het kortingssysteem maar het werkt perfect. Veel keuze.Super schone kamers en badkamers. Leuk personeel. De eigenaars doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt was ook uitstekend. Heel gevarieerd. Voor ieder wat wils. Wij komen zeker nog eens terug.

Goed bevallen!

Elsbeth en Henk
20-8-2018

Leuk en net hotel. Vriendelijke eigenaars. Mooie ruime lichte kamer. Het ontbijt is goed. Je kunt heerlijk voor een kleine prijs dineren (voor 17.45 uur besteld 40% korting bij 3 keuze meergangen menu!). Mooie fiets-en wandelomgeving. Dichtbij Valkenburg gelegen.

geweldig

Hanneke van den Broek en Jessica van de Haar
16-8-2018

Geweldig hotel met nette kamers, goed eten en vriendelijk personeel

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Potkachel in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Potkachel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.