Hotel De Potkachel

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Berg en Terblijt (Valkenburg)

8.3Fantastisch

Zoover silver Award 2018

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

In Hotel De Potkachel in Berg en Terblijt word je vriendelijk ontvangen. Je verblijft in ruime en schone kamers. Een lekker hapje eten doe je in het restaurant. In de ochtend kun je kiezen voor een uitgebreid ontbijt. Hotel De Potkachel (Zuid-Limburg) ligt aan mooie fiets- en wandelroutes. Het pittoreske Valkenburg ligt op een kwartier fietsen.

184 reviews over Hotel De Potkachel

• 5Nitert29-09-2019

Aanfluiting

Zeer onvriendelijk ontvangst door waarschijnlijk de eigenaar. Afstandsbediening moet je weer terugbrengen na je verblijf. Ooit zoiets meegemaakt? Ontbijt benedenmaats. Bijna geen keus. Geen warme dingen. Geen fruit. Koffie matig. Bediening erg vreemd en weinig flexibel. Rare opmerkingen en reacties. Veel regeltjes. Dienbladen zelf opruimen a la Ikea / McDonalds. Diner was wel weer goed! Kamers waren schoon maar ruiken muf. Vloerbedekking waarschijnlijk oorzaak. Openbare ruimtes niet schoon. Niet om aan te raden tenzij je leuk vindt om in een gevangenis te verblijven.

Met vrienden

• 8T en R kuijpers02-08-2019

Goed hotel voor een redelijke prijs.

Goed ontvangst door vriendelijke medewerkster. Schone kamers en sanitair, net restaurant. Eten is goed, ontbijt is ook goed en goede koffie. Een nadeel is dat de eigenaar allen maar Frans talige liedje draait door het hele hotel (behalve op de kamers) en daarbij zelf ook nog mee zingt tijdens het serveren van het eten of drinken. Ik denk dat hij maar 1 cd heeft omdat we de liedjes vaak gehoord hebben en dat gaat na een paar dagen wel wat irriteren. Verder een mooie omgeving waar je mooi kunt fietsen.

• 5anoniem19-07-2019

Nooit meer !!

Arrangement geboekt incl. diner, let op je kunt wat extra bij bestellen voor een meerprijs, zo wordt goedkoop wel duurder. Bedompte oubollige kamer beg. grond nr. 005 dicht bij de nachtdeur. [geen aanrader] Slechte matras. Rare eigenaar [ moet nog een keer cursus gastheer volgen] norse onvriendelijke man!!!!Geen reclame voor dit hotel in het zo vriendelijke Zuid-Limburg. Drie overnachtingen geweest, voor ons nooooit meer!!!!!!

• 9R.Pellemans30-06-2019

geweldig voor een korte vriendenvakantie.

vriendelijke ontvangst,leuk niet al te groot hotel,schitterend uitzicht.we hebben hier 2 nachten een hotelkamer gehad,mooie kamers,goed onderhouden en schoon. uitstekende keuken,prima prijs kwaliteit verhouding.

Met vrienden

• 6J Vuijk23-06-2019

Nooit meer

Gast heer en gastvrouw waren heel afstandelijk in 5 dagen geen woord mee gesproken ontbijt stelde niks voor moest op een dienblad en als je klaar was zelf in een rek zetten koffie was slecht was net de Hema waar we gegeten hadden s,morgens geen vers fruit slecht bij gevuld nee voor ons zeker niet voor herhaling personeel ook onvriendelijk

• 9Marlies Bosch04-05-2019

Prima. Voor herhaling vatbaar

Prima locatie. Aardige mensen en heerlijk gegeten

• 9Gerrit24-04-2019

Een hotel waar je écht als gast word behandeld.

Wij hebben hier voor 3 dagen een hotelkamer gehad, en wij hebben niets anders dan lof over ons verblijf. De omgeving is mooi en er is ruim voldoende te bezichtigen. Een van onze bezoeken was b.v. de Amerikaanse begraafplaats "Margraten", waar vele slachtoffers uit de 2e wereldoorlog begraven liggen. Zeer indrukwekkend om te zien hoe netjes alles er bij ligt en hoe dit word verzorgd. Een bezoek aan deze begraafplaats is zeker de moeite waard als je meer wilt weten over de gevolgen van deze oorlog en hoeveel mensen er zijn omgekomen voor "onze" vrijheid. Bij uitstek een mooi moment van bezinning om na te denken hoe vrij wij hier nu kunnen leven.

• 8Dhr. Ligtenberg23-04-2019

Uitstekende locatie oor een korte vakantie.

Net hotel met een uitstekende keuken, goed bereikbaar met zowel eigen auto als met openbaar vervoer vanuit Maastricht

• 8Wim19-04-2019

Een geweldig hotel-restaurant.

Het ontvangst was vriendelijk. Heel goede bediening. Mooie kamer, Goed onderhouden en schoon. Uitgebreid ontbijtbuffet. Goed diner Prijs kwaliteit verhouding is goed.

• 8A schuld07-04-2019

zou zo weer gaan!!

super gezellig ,prima hotel, lekker eten

15 tips over Hotel De Potkachel

• G.J.Opperman, 01-12-2013

hotel ligt centraal waardoor je veel leuke bezienswaardigheden kunt bezoeken

• Fam. de Vos, 31-07-2012

was een korte tijd maar zeker Maastricht en de omgeving is enorm gezellig en voor de wandelaars prachtige ligging.

• Rian Brugmans-Spijker, 01-12-2012

met de auto naar vaals en verder met de bus naar aken. kan misschien ook vanaf de lijn bij het hotel. op dit moment is er de kerstmarkt Het eten in dePotkachel is er heel goed en niet duur. het wordt mooi opgediend. een heel grote pluim voor de creatieve koks.

1 vraag over Hotel De Potkachel

• wil meijs, 08-11-2017

OV toerpas

Kunnen we in Uw hotel de OV toerpas ( 2 dagen) kopen?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)