Hotel De Potkachel

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°13°
Hotel De Potkachel
8,1

127 reviews over Hotel De Potkachel in het Nederlands

Ik vond de entourage erg up-to-date, keuken was prima, alleen de bediening ,zou mijn inziens vervangen moeten worden, niet vriendelijk, niet klantgericht, ik heb het vermoeden dat dit de eigenaren zijn, ze moeten misschien overwegen , cursus klantvriendelijkheid te volgen

Heel prima

Sjink, 23-2-2018

Een keurig schoon hotel. Vriendelijke eigenaar.

Inrichting jaren 90.

Een eenvoudig verblijf met uitstekende service

Dirk-Pieter Trap, 16-2-2018

Het ontbijt is goed, maar niet overdreven. Het diner is voortreffelijk. Smaakvol en goed van ingredienten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Potkachel voor je op een rij gezet:

Goed verblijf. NL is een aanrader

fam. van Erp, 16-2-2018

Wij hebben diverse weekends bij verschillende hotels gelogeerd.

o.a. de Potkachel.

Altijd tevreden geweest prijs/kwaliteit helemaal goed.

Bedden en eten en schone kamers. Een volgend uitje hebben wij al gepland.

Prima hotel met een goede keuken.

Jan B., 28-11-2017

Voor een 3-sterren hotel is dit een goede keuze: de kamer is ruim en netjes en in het restaurant kun je uitgebreid en goedkoop eten. Alleen de receptie is wat overdreven.

Heel goed!!

Corry van Berkel, 22-11-2017

Goed hotel, heerlijk diner!! Heel schoon en vriendelijke mensen...aanrader!!

Nooit meer

Dirk DW, 24-9-2017

Elk jaar gaan we met de groep op weekend en overal kunnen de rekeningen per kamer geboekt worden. Hier moest alles op 1 kamer geboekt worden waardoor iedereen zelf alles moest bijhouden. Resultaat de laatste dag moesten we alles zelf uit elkaar halen en kwamen we op een verschil van meer dan 50 €. Waarna de mededeling kregen dat we niet eerlijk waren. Uiteindelijk bleek dat er toch een verkeerde boeking gebeurd was door de bediening. Het eten waarvoor je niet moest bijbetalen was echt niet zo lekker en we zagen het eten klaarmaken vanuit de plastic zakjes. De frieten waren zo hard dat je er met je vork niet kon inprikken.

De kamers waren wel ruim maar in de badkamer waren hier en daar wel wat mankementen en verouderd.

Dus zeker niet geschikt voor groepen wanneer er moet verrekend worden per kop.

De singletoeslag van 49 euro voor een weekend is tov van de totaalprijs ook aan de hoge kant.

Gemengde gevoelens

Lieven, 24-9-2017

Niet aan te raden voor groepen wegens het afrekenen van het verteer en de supplementen op de maaltijden.Er wordt een gezamelijke rekening gemaakt voor de gehele groep en je moet zelf maar uitvissen wie welk verteer betaalt. Bij onze groep werd voor 50 euro teveel aangerekend. Enkel onder zware druk van ons werd er een herberekening gemaakt en in mindering gebracht wat heel duidelijk foutief ( per vergissing) op onze rekening werd geplaatst. De kamers en de algemene service waren zeker goed. Het personeel was vriendelijk. De steamermaaltijden matig.

Prima hotel

Cor van Leeuwen, 10-9-2017

Prima ligging, tussen Maastricht en Valkenburg. Schone mooie kamer, prima bedden en een uitstekend restaurant met heel redelijke prijzen. Vriendelijk ontvangst en ook in het restaurant prima bediening.

Enige minpuntje vonden wij het feit dat er bij betaling met een creditcard 3% toeslag in rekening wordt gebracht. Daarom maar gepind!

Super, heerlijk eten , erg vriendelijk echtpaar

Lina haisma, 21-8-2017

Ruime schone kamers , Heerlijk eten

We hebben een aantal aanbieders voor De Potkachel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Potkachel in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Potkachel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Potkachel scoort een 8.13 uit 10 op basis van 127 reviews.