Hotel De Potkachel

144 reviews over Hotel De Potkachel in het Nederlands

geweldig

Hanneke van den Broek en Jessica van de Haar
16-8-2018

Geweldig hotel met nette kamers, goed eten en vriendelijk personeel

De ligging is ideaal voor wandelroutes.

Ruime kamer, met ruime badkamer, prima wifi, bij ontbijt lekkere cappucine, lekker eten 3 gangen diner voor 18.00 uur besteld euro 15,00. Parkeerplaats gratis en op veilige plek, achter het hotel.

Nette accomedatie, lekker eten.

Gery
9-8-2018

Prima hotel voor een kort verblijf. Heerlijk gegeten, met een hele leuke menukaart met kleine bedragen erop. want als je halfpension geboekt heb, krijg je een menukaart met extra opties, welke een klein geldbedrag extra kosten. Zo heb je meer keus en variatie. Leuk concept.

Slechter dan slecht!!!

Piet Lindner
2-8-2018

Misleidend filmpje op website! Bedompte kamer, slecht ontbijt met oud brood, blauwe eitjes en héél weinig keuze . Diner was goed. Had voor 3 dagen geboekt maar hield het na 1 dag voor gezien. Let goed op bij het boeken, men hanteert hier vooroorlogse boekingsvoorwaarden . Ik moest de volle 3 dagen betalen terwijl ze de kamer zo weer konden verhuren i.v.m. optreden van André Rieu in Maastricht.

Trap er niet in mensen. U bent gewaarschuwd!!!

Fantastische keuken

Nico
16-7-2018

Leuk, eenvoudig hotel. Nette kamers en sanitair. De keuken was uitstekend. Heerlijk gegeten, tegen een absurd lage prijs.

Geweldig.

Willem Kos
10-7-2018

een goed hotel voor een nette prijs. Nette ruime kamers en een vriendelijke

eigenaar. Tijdens diner veel franse chansons die de eigenaar heel rustig meezingt.

Het gezeur over slecht ontbijt en magnetronmaaltijden,is gezeur.Er wordt goed gekookt met verse produkten en elk gerecht is een plaatje.

Twijfelgevalletje

Bruins
10-7-2018

. Bij het inchecken werd ons verteld dat als we wilden eten we moesten reserveren, en als we ergens anders hadden gereserveerd dat we dan waarschijnlijk veel te veel betaalden en niet zo lekker zouden eten als bij hun want ze hadden zoveel goede recensies van gasten. Je begrijpt dat de verwachtingen hoog gespannen waren. Toen we naar onze tafel liepen kwamen we langs de keuken en die was netjes gepoetst en de kok stond met zijn armen over elkaar te wachten tot ie naar huis kon. Helaas kwamen wij nog om tien over half 8 binnen( keuken sluit om 20 uur) We werden vlot geholpen door de eigenaar die ook vertelde dat de zaak om 23 uur sloot. Hij werkte 7 dagen per week van 11 tot 23 uur en dat vond ie wel genoeg??? De bestelde tournedos was zo smaakloos het leek op een speklap, totaal geen peper en zout gebruikt en ook geen pan gezien( want fornuis was al gepoetst) de gerechten van mijn tafelgenoten was niks bijzonders. 23 uur deur op slot.

Voor deze prijs een geweldig hotel!

C. Haagsma
10-7-2018

Prima hotel, goed ontbijt, heerlijk diner. Onze hond mocht overal komen, top. Onze fietsen konden we prima kwijt in de “bungalow”. Schone kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

We snappen de zeer negatieve reactie’s niet. Het staat allemaal netjes vermeld op de website. Als je van tevoren je er een beetje in verdiept en mee gaat in het systeem wat de uitbaters hebben bedacht is er niets aan de hand.

Eeen goed hotel

Fam weijers
8-7-2018

Ik wil zeggen dat het een prima familie hotel is !

je wordt daar gastvrij ontvangen . de kamers zijn gerenoveerd en zien er netjes uit .

Ik was er nu voor de tweede keer en ik ga er zeker nog een paar keer . De ligging prima . je bent zo in Maastricht en Valkenburg .

De bushalte is praktisch voor de deur !

het is een goed budget hotel waar je met weinig geld er toch kan over nachten .

het is wel jammer , dat er mensen zijn die er zo negatief over schrijven .

Erg goed geamuseerd

Henny
1-7-2018

Fantastische omgeving leuk hotel en erg vriendelijke mensen

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Potkachel in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Potkachel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Potkachel scoort een 7.89 uit 10 op basis van 144 reviews.