Hotel De Potkachel

134 reviews over Hotel De Potkachel in het Nederlands

Erg goed

Petra van den Dries
20-6-2018

prima hotel, mooie kamer met goede bedden en grote badkamer. Alles was prima schoon, eigenaresse aardig en het ontbijt was uitgebreid. Voor ieder wat wils. Prima ligging nl. vlakbij bushalte en goed vertrekpunt voor wandelingen en fietstochten. Al met al een prima hotel om enkele dagen te verblijven.

Erg goed

Petra van den Dries
20-6-2018

Een Hotel met regeltjes, nooit meer !

Zeer ontevrede gast !!
11-6-2018

Onvoorstelbaar dat dit echtpaar een horecabedrijf runt, de bedrijfsvoering bestaat uit regeltjes en extra kosten van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord laat staan van klanten verwennen.

Voorstel: Ga een cursus klantvriendelijkheid volgen !!

Hierbij enkele voorbeelden:

Bij een arrangement ben je verplicht om aan tafel te gaan tussen 17.45 en 18.00 uur doe je dit niet dan 5.=€ p/p extra kosten, hoe krijg je het verzonnen, wordt verder ook niet op de website vermeld.

Als het nagerecht niet te gelijk met het voor en hoofdgerecht opgeven wordt komt er 1.50€ p/p extra bovenop de prijs, wordt wederom niet vermeld op de website.

Jammer dat zoal alle vleesgerechten worden voorgebakken, ingevroren, en bij gebruik verwarmt worden in de magnetron.

Over de accommodatie zijn we verder wel te vrede, restaurant en bar oké.

Met deze uitbaters zien ze ons dus nooit meer, het personeel in loondienst is oké !!

Nooit meer !!

Ontevreden klant
9-6-2018

We hebben 5 dagen gelogeerd bij dit regeltjes hotel, kamers en eten is qua prijs en kwaliteit niets mis mee.

Het verblijf hangt aan elkaar van regels in combinatie met boetes, zoals het aan tafel gaan voor het diner moet tussen 17.45 en 18.00 uur niet optijd 5.=€ boete per persoon, hoe krijg je het verzonnen.

Het nagerecht moet samen met het voor en hoofdgerecht op gegeven worden zo niet extra kosten 1,50€ Per persoon.

Vriendelijkheid van de uitbaters zeer zeer ver te zoeken, bedienend personeel in loondienst is goed te noemen.

Meneer en mevrouw de Potkachel u kunt met deze bedrijfsvoering de pot op, ons zie je nooit meer !!!

Voor dat geld noooit meer !

Bert
13-5-2018

Misschien ben ik verwend na reizen door Azie en Zuid-Amerika, maar wat een afknapper was dit. € 100 per nacht inclusief ontbijt in een erg basic kamer. Prima bedden en badkamer, maar een fohn, koffie- en theevoorzieningen ontbreken en de shampoo/badschuim zit in on-openbare zakjes. De lakens ruiken muf maar zijn schoon Ontbijten kan je in een sfeerloze ruimte. Alles staat er, absoluut. Maar wat er staat is het goedkoopste van het goedkoopste. Op zich niks mis met de Aldi, maar in een hotel verwacht ik verse vleeswaren en niet uit een Aldiverpakking. Ook vers fruit kom je niet tegen. Ananas en vruchtjes uit blik, daar moet je het mee doen. Om maar niet te spreken over een gebakken eitje, omelet, wafel of pannenkoekje. Het is dat ik spontaan een lang weekend weg wilde en hotel nodig had in de buurt van Maastricht en Valkenburg, anders had ik zeker verder gekeken. Dit is op de ligging na absoluut het geld en zijn driesterren niet waard.

Prima hotel

Anoniem
13-5-2018

Goede prijs en prima hotel voor een weekendje weg

niet voor herhaling

Willem
9-5-2018

Een zeer zakelijk hotel.

Het ontbijt was ver beneden de maat. Alle broodjes , beleg e.d. afkomstig van winkelketen Aldi . Niets van de verse bakker of slager . Zeer jammer. We hebben al veel malen in Limburg overnacht , maar dit nog nooit meegemaakt !!

Ik vond de entourage erg up-to-date, keuken was prima, alleen de bediening ,zou mijn inziens vervangen moeten worden, niet vriendelijk, niet klantgericht, ik heb het vermoeden dat dit de eigenaren zijn, ze moeten misschien overwegen , cursus klantvriendelijkheid te volgen

Heel prima

Sjink
23-2-2018

Een keurig schoon hotel. Vriendelijke eigenaar.

Inrichting jaren 90.

Een eenvoudig verblijf met uitstekende service

Dirk-Pieter Trap
16-2-2018

Het ontbijt is goed, maar niet overdreven. Het diner is voortreffelijk. Smaakvol en goed van ingredienten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Potkachel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Potkachel in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Potkachel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Potkachel scoort een 7.93 uit 10 op basis van 134 reviews.